-evet arkadaşlar muhteşem kostümlü bu kızı daha partiye girmeden geri döneceği zamanda yakalayıp. Buraya götürdüm.
Ne yapıyor bu emin zaten kendi mi şu an çok kötü hissediyorum . üstelik beyefendinin konuşması bitince millet birden alkışlamaya başladı. Kızların hepsi erkeklerin ellerini indirdiler. Alkışlamalarını istemediler.bunu yadede yaptı. Siraca çok kızmıştı bana da ters ters bakıyordu ah bir bilse bu maskenin altında kimin olduğunu.kostümüme gelince bunu ilk fark ettiğimden beri benim içimi yasıdığını gördüm.
Kostümüm prenses modelliydi .resmen ikiye bölünmüş bir tasarımdı .burada sadece kostümü giyinmedim kollarımı ve yüzümü de boyadım çizgileri özenle çizdim . maskemin sağ tarafı buz mavisi sol tarafıysa siyahtı.işte o muhteşem kostümümde sıra.
Sol tarafı sim siyahtı içinden kırmızı çizgiler geçiyor. İşte orası benim yok olmaya hazır kalbim. Orayı karartansa gözlerine bakmaktan vazgeçmediğim adamım.içindeki kırmızı çizgiler aldığım her nefeste içinde hala bir umudu kalbime taşıyan damarlarım.
Sağ tarafının rengi buz mavisiydi onunda üzerinden toz pembemsi çizgiler geçiyordu. işte orada da pişmanlığımı yansıtan tek kişi vardı. Bu renkler onun saflığı utanınca kızaran yanaklarıydı .
benim bilmeden yaptığım bir hatanın kurbanıydı melek yüzlü arkadaşım.biliyorum kırgınsın bana çünkü bir kanadını senden çaldım
içimi dışıma yansıta bilmiştim ama kim anlaya bilirdi ki .
inceden klasik bir müzik çalmaya başladılar. Eminin elini bırakıp merdivenlerden aşağıya doğru yürümeye başladım gözlerim siracın gözlerinden ayrılamıyordu.
bir boş masanın yanına gittim.birden tepemde dikilen garsonu fark ettim
-alır mısınız efendim?
Etrafa bir göz süzdüm de herkesin elinde içki vardı. Ama ben daha önce içmedim içmemde. Nasılda içerler bunları. Kibarca elimle reddettim.
yadeyle siraca bakmaktan yaptığım başka bir şey yoktu
-merhaba
İnce bir ses tonuydu. Kafamı yana çevirdiğimde birden ürktüm kafasında kocaman ağzı olan bir balık vardı. Arkadaş balık olmaya çalışmış ama daha çok yeme benzemiş
-isminiz nedir acaba
Benimle tanışmak istiyor ama konuşursam kim olduğumu ya anlarsa. Üzgünüm balık adam.mecbur duymazlıktan geldim.
-yoksa yanlışıkla dilinimi yuttum.
Ay bu iğrenç espriden sonra ölüm noktalarına geldim. Gülüyormuş gibi yaptım
-ses bir iki ses
Okulun en popüler çocuklarından biri Burak konuşma yapmaya hazırlanıyordu herhalde.
Çocuk daha fazla zorlamasın diye hemen sahneye döndüm
-arkadaşlar partinin sonlarına doğru yaklaştığımız için partinin yıldızlarını seçiyoruz
Herkes çığlık atma başladı. Ne yıldızı ya böyle bir şey mi var . yıldız olunca ne olacak ki saçmaymış. Ama etrafımdakiler benimle aynı fikirde değil galiba.
-evet arkadaşlar biliyoruz ama ben yine de kuralları kısaca anlatayım. Ben isimleri okuduktan sonra bütün ışıklar sönecek. İsmini okuduğum kızla erkek birbiri bulmaya çalışacak bulduklarındaysa dans etmeye başlayacak.
Etrafta süpermiş gibi şeyler duymaya başladım ne saçma karanlıkta nasıl birbirleri tanıyacaklar.
-evet arkadaşlar format gereği iki ismi bir açıklıyorum hazır mısınız
-evetttttttttttttt
Allah'ım bir de format diyor. Dersin resmi bir iş yapıyorlar. Herkes çıldırmış olmalı bu kadar önemli olan şey nedir ki yani partinin yıldızı olacaklar.
-bugün ki partimizin yıldızı okulumuzun fenomen erkeklerinden olan sirac sertkaya ve emin arkadaşımız sayesinde bizi bütün güzelliğiyle büyüleyen muhteşem kostümlü kız. Evet ışıklarrrrr
Ah ay ne dedi bu şimdi sirac dedi sonrada beni tarif etti bu kadar rastlantı çok saçma ama neden ben .
ay ben ne bulacağım onu ya bana ne nasıl dokunurum ellerine ben dans edemem onunla.
şimdi ışıkları da kapattılar ben benim gitmem lazım da nasıl göz gözü görmüyor.
-evet sirac bula bildin mi gizemli kızı
*daha değil
Ay birde arıyormuş .benim kesin gitmem lazım
Etrafı tutup korkak adımlarla gitmeye başladım. Ah masaya çarptım kolum acıdı ya . Allah'ım lütfen sirac beni bulmadan gideyim buradan . hiçbir şeyde göremiyorum ki.ellerim önde dokunarak yolu bulmaya çalışıyorum.
Bir sıcaklık hissettim parmaklarımda yavaşça kavrayıp sımsıkı tuttu elimi yakaladı beni ondan kaçmaya çalışırken bile yakaladı beni.
-bu eller bu sıcacık ten senden başkası değil . Burak işte buldum onu.
Herkesin eşsiz çığlıklarıyla tekrardan açıldı ışıklar ne demek istedi ki şimdi bu .bir şeyler söylüyorsun ama duyamıyorum ki seni .
ellerimi tuttun ama yine de niye bu kadar uzaksın ulaşılmazdan ötesin adımlarımı hep geriye attırmana rağmen yinede beni kendine bağlamayı başardın.ellerimi hiç bırakmadı. Sımsıkı tuttu. Müziğin başlamasıyla kavradı beni belimden. O an kendimi o kadar güvende hissettim ki .sanki etrafımızda kimse yok sadece ikimiz gözlerini bir an olsun gözlerinden ayırmadı rüya gibiydi tıpkı şarkı gibi
''biz aşkı meleklerden çaldık '' bu bizim ilk şarkımız. Ama her rüyanın bir uyanışı da var. Şarkı bitti dans bitti. Rüyada bitti. Zor ayırdım gözlerimi gözlerinden bağ kuran ellerimiz parçalandı resmen koparken birbirlerinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAFTAYIM
AcakSoft renkler de tıpkı hayat gibi silmek istediğimiz anılar vardır. Kalpteki boşluk gibi.