Bölüm -7-

18 0 0
                                    

Voteleriniz beni çok sevindirdi okurcanlarım😍😍😍😍😍😍😍

🌈🌈🌈🌈🌈
Gelen sesle Aras telaşla yanıma geldi. "Bade ben şey yaptım. Şimdi ben bişey kırdım. Ama ço-çok önemli." Sesi ağlamaklı çıkıyordu.

Ağlayan birine dayanamazdım. Yanına hızla gidip sarıldım. Aynı anda elleri belimi kavradı.

"Öpsen de geçse..." Dedi. Ve evet şapşallıpıma denk getirip yanağına bir öpücük bıraktım. "Ama dudak..." Dediğindeyse amacının beni öpmek olduğunu anlayıp geri çekildim.

"Ya pisliksin ya sen!" Dedim sinirle. Evden dışarı çıkacakken telefonum çaldı. Arayan annemdi. "Kızım biz yarın  oraya geliyoruz. Seni yalnız bırakmak içimize sinmedi. Uygun fiyata bir ev bulduk eşyaları da yapabildiğimiz kadar topladık öptüm!" Dedi ve kapattı.

Şaşkınlığım her ne kadar hat safada olsa da tam çıkacakken Aras bu anımdan yararlanıp bileğimi tuttu ve beni kendine çekip dudakalarıma yapıştı.

İlklerde karşılık vermesem de sonradan azıcık dudaklarımı araladım. Sırıttı. "Be-ben artık gideyim," dedim.

"Tamam bırakırım geç arabaya." Dedi sırıtışını silemeden.

Hiç itiraz etmedim çünkü otobüse vericek param yoktu.

Arabaya bindiğimde ise radyoyu açtım ve çıkan müzikle kahkahalara boğuldum. 'Kasım Şeren Aşk Benimle'

Aras bana bakıp kahkaha atmaya başladı ve ben sesini daha da açtım ve şarkıya eşlik etmeye çalışmaya çalıştım.

"Aşkı biraya reyreğğeye biara biari reyreyeğğ"  

Aras bana bakıp mal mal gülerken yurdun önüne geldik. Okul partisi olduğu için yurt görevlileri yanımızda bir hoca gönderip bizi bara yollamıştı. Tam "İyi geceler." Diyip inecekken kolumdan tutup kendine çevirdi. Gülümsediğimde yanağımda çıkan minik gamzeye buse kondurdu.

Ve ben şaşkınca arabadan indim.

Yurda girene kadar bekleyip sonra da 1-2 dakka bekleyip gitti. Annemlerin geliyo olması hem iyiydi hem de kötü. Yorgunluğumla hızla üstümü değişip yattım.
Gözümü kapadığımda gözümün önüne Aras'ın gelmesi,ve dudaklarıma yapışması gif gibi geçip duruyordu. Gülümseyip yatakta rahat bir pozisyon bulup uykuya daldım.

***
"Kız kalk annenler geldi!" Diye bağıran Seval'e karşın Caillou'lu pijamalarımla ayağa kalktım.

"Gidiyosun yurttan! Kız kahretmesin gel burayaağğ!" Diye çığırıp sarılan Ezgi,kaburgalarımı nasıl çıkarabileceği hakkında deney yapıyor olmalıydı.

En son ayrıldığımızda elinde peçete,kırmızı gözlerle burnunu çekerek bana bakan Özge'yi gördüm. Gülümseyip sarıldım.

Sarılmama sıkıca karşılık verip "Buluşuruz ok mu? Bende artık yeni bi oda arkadaşı bulurum." Dedi gülerek.

Gülüp yüne kocaman sarıldım ve aşağıda beni bekleyen annemlerin yanına kızların da yardımıyla bavulumu toparlayıp kot ve ekoseli gömlekle indim.

Tabii girişte babamla şakalaşan bir adet Aras görmemle gözlerim yerinden fışkırma ameliyatı geçirdi.

Aras beni görüp güldüğünde babam dikkatini bana verdi. Ben görünce annem ve babam koşarak sarıldılar.

Babam sanki tanışmıyomuşuz gibi Aras ve beni tanıştırmaya başladı. "Kızım bu Aras. Benim arkadaşım vardı ya hani. Heh onun oğlu. Bu da Bade. Babana çok selam söyle evladım." Dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şapşirik Kızın Günlüğü  #Wattsy2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin