Od toho, kdy jsem přišla o nejlepší sestru, kamarádku, jsem přestala vnímat ty zprávy o vraždách. Vždycky mě prosila, ať to nečtu. Měla pravdu. Trápila jsem se kvůli tomu. V podvědomí jsem ale věděla, že každý den umírají nevinné ženy. Víte že, když něco chcete vědět, tak to jde těžko zjistit nebo to nezjistíte a když nad tím mávnete rukou nebo na to zapomenete, tak vás to trkne do očí jako kdyby jste narazili do sloupu? Přesně tak jsem to teď měla...
Spala jsem dnes u Andrewa, protože jeho rodiče nebyly doma a večer už bylo pozdě se vrátit domů. I přesto, že jsem si k němu něco vybudovala, jsem stále cítila tu zášť, jež jsem k němu na začátku měla. To nikdy nezmizí.
***
,, Půjdu si zaběhat!'' pověděl mi u snídaně a zmizel. Poslední dobou mi přišel zvláštní. Odtažitý a někdy až tak...zlý? Nevím jak to nazvat.
Ještě jsem byla v pyžamu a tak jsem se rozhodla jít převléci. Cestou do jeho pokoje jsem ale zaslechla podivný zvuk vycházející z půdy. Spadnutí knížek nebo něco těžkého. Od malička jsem byla zvědavá, takže ani teď jsem se nebála rozevřít skládací schody a vyjít na malou půdu v podkroví. To co jsem tam ale spatřila mě vyděsilo. Na zemi leželo tělo. Byla to dívka.
,, Slečno?'' přišla jsem k ní. Trochu se hýbala. Na zemi byly stopy krve. Byla pořezaná a měla na těle modřiny.
,, N-ne! P-prosím už ne!'' Vykoktala a začala tiše vzlykat.
,, Pomůžu ti? Co se stalo?''
,, B-bratr...'' vyhrkla.
,, Bratr?''
,, Andrew!'' Začala brečet. Byla připoutaná ke kovové posteli, kterou tam měla. Její matrace byla stejně jako podlaha celá od krve.
,, Pane bože!'' vykřikla jsem a přiběhla k ní.
,, Zabil naše rodiče... Je stvůra! Stvůra...'' Srdce se mi rozbušilo. To opravdu chodím se stvůrou? Tohle byl moment, kdy jsem přišla na jeho zákeřnou hru. A to byl ten moment, kdy se mi vybavilo to jeho: ŠACH MAT. To on zabil Scharlotte a ukončil tak moji hru, kterou jsem s ním hrála.
,, Ne...'' vrtěla jsem hlavou. ,, To není možný!''
,, Prosím, pomozte mi!'' Snažila jsem se, ale nenašla jsem nikde klíč, abych jí mohla odpoutat.
,, Nevím jak? Jedině přeseknout...''
,, N-ne! To ne... ne seknout ne.''
,, Neboj se, neublížím ti, jen-''
Andrew se vrátil. ,, Jsem doma!''
,, Kurva!''
ČTEŠ
Game | CZ
TerrorBojíte se? Ovšem že ne. Je to teprve začátek. Ale upozorňuji vás, že s tímto si není radno zahrávat. Myslela jsem si, že je to jen obyčejný kluk, který dělá problémy. Obyčejný kluk, který je děvkař. Avšak i přesto, co mi prováděl, jsem mu vždycky od...