Nagyon köszönöm NewGirlLola... Komolyan először nem találtam meg...
Szabályok:
-Köszönd meg a díjat...
-10 dolog magadról...
-válaszolj a kérdésekre..
-díjazz másokat!! (magamat nem lehet??? Kár. Már lenne egy csomóóóóó díjam XD)
Kösziiiii!!!
1.Az elmúlt két napban nutellán éltem
2.A telefonomon több mint ezer kép van és nincs tárhely!!!! NINCS TÁRHELY.... Tööb mint 2000nek rá kéne férnie... de neeeeem...
3.A laptopom egy MOSÓGÉPRŐl ugrott fejest és tört be a képernyője... XD
4.a nyáron az első emlékezetes pillanatom hogy rászorult az ujjamra egy CSAPÁGY!!! XD
5.Majdnem bedőltem egy focista gyereknek aki nagyon aranyoooos volt... MAJDNEM háháháhá
6.Az osztályfőnököm képe kint van rakva a szobámba...
7.Vagy 3 doboznyi ékszerem van, én mégis általába egy láncot és vastag bőr karkötőt szoktam felvenni...
6.Most épp ,,Álmodtam egy világot magunknak itt állok a kapui előtt" énekelem...
9.Imádom elérni amit akarok és el is szoktam XD
10. Kicsit furi lett a hajam meeert fent ilyen szőke melírok vannak benne, lent pedig ilyen vöröses lilás valami XD...
Fönt:
Lent....
Kérdések válaszok meg minden...
1.Mi akarsz lenni ha felnősz?
Hát magas építész... meeg józan... XD
2.Most nyáron sportolsz valamit?
Nyem.
3.Neked az írás csak hobby vagy komolyabb terveid vannak vele?
Hát nem hiszem hogy annyira tehetséges lennék hogy én bármit is kezdjek vele, viszont ha lesz rá lehetőségem, biztos kihasználom..
4.Játsszuk el hogy kiadatják az egyik könyved. Melyik kiadóhoz vinnéd el? És mi lenne az első reakciód mikor megtudnád hogy tényleg kiadják.
Hmm... Szerintem elájulnék. Amúgy pedig Könyvmoly... L&L, MÓRA... Nem tudom...
5.Milyen állatot tartanál otthon? Ami nem engedélyezett az otthoni tartásra...
Zsiráf, farkas, katica tenyészet, strucc és egy tigrincset is beszereznék XD... uuu és egy unipeget (unikornis+egyszarvú)
6.Hogyan értékelnéd magad egy tizes skálán, belsőt, külsőt és együtt?
Külső:8 Belső:9... Mindenki szeret LoL
Együtt:8,5... hümm.. Én vagyok a hátsó... kicsit elmosódott de mindegy..
7.Olvastad/láttad a csillagainkban a hibát?
Igeeen... végig bőgtem az egészet...
8.Ez a könyved hány fejezetes lesz?
Harminc biztos...
9.Inkább tévézel vagy olvasol?
Mind a kettő egyszerre...
10.Volt már olyan kötelező olvasmányod ami tetszett is egy kicsit?
Aham... Petőfitől a... na mindegy...
Kérdést nem teszek fel arra válaszoljanak a jelöltek amire én is válaszoltam...
Jelöltek:
PCStefany Hamilton... csak hogy nehogy abbahagyd ;)
Bridget_Lake Angelic Demons
YOU ARE READING
Az életem árán...
FantasyEgy lány élete akinek a legnagyobb titka nem a munkája hanem a szive... Szinte még gyerek volt... Nem tudott semmit még is egyedül maradt...