Ailemizde kurtinsan , cadı ve bir melez var

100 7 0
                                    

-Gücümü hemen söyleyecek misin , yoksa şu yumruğun tadına mı bakacaksın Jer ?

-Bana vurabileceğini sanmıyorum.

-Eee , yani ?

-"Etrafımıza bak Kath.Söylememe gerek yok diye düşünüyorum ;) " dedi o tatlı bakışlarıyla.Saçmalama Kath aklını okuyabilir !

-Aman Tanrı'm.Bu koruma kalkanı gibi bir şey mi ? Bella Swan gibi falan yani.Bu harika bir şey. :)

-Bir şey daha var.Biz melez olduğumuz için iki gücümüz olacak.Benim ikinci gücüm bir hayvana dönüşmek.Seninkini merak ediyorum doğrusu.

-Merakımı arttırmak zorunda mısın ?

-Üzgünüm :)

-Kath tatlım , annenin gücünü sormayacak mısın ?

-Doğru ya.Seninki ne ?

-Geleceği görebilirim.

-Harika.Bu kurtinsanlarla karşılaştığımızda işe yarayacak.Yarayacak değil mi ? 

-Evet.Ben ve Bayan Alex onların yapacaklarını rahatça anlayabiliriz.Sende bizi korursun.Ama 48 kişilik bir vampir sürüsünden bahsediyoruz.Bir kurtinsan ve iki melez onları yenmeye yetmez.

-Planımız ne ?

-A planı kurtinsan bulmak.B planı 2 kurtinsanı 10 vampir gücüne çevirmek :)

-B planını uygulayacağız sanırım.

-Aynen öyle olacak.

-Önce beslenmemiz lazım.

-İnsanlarla değil dimi ?

-Tabii ki hayır.Ormanda avlanacağız.

***

-Tavşan avlamayacağız de bana.

-Öyle deme ya.Bir "Stefan Salvatore" kolay yetişmiyor.Ve tavşan avlamayacağız.Ben genelde ayı avlıyorum ama sana ceylan vb. tavsiye ederim.Ayı biraz "Tehlikeli" 

-"Ben daha tehlikeliyim :)" dedikten sonra ormanda gördüğüm ilk ayıya saldırdım.

-Hayran kaldım doğrusu.Şimdi koş.2 tur at.

-Off.

O kadar zor değildi.Neden yaptırıyor hiç anlamadım.

-İç sesini duyuyorum seni tembel.

-Of , of , of !

-Şimdi koruma kalkanı yap.Yapabildiğin kadar uzun olsun.

Sadece kendimi içine alan bir kalkan yaptım.Annem biden yok olmuştu.Yanımda bir çok vampir belirmişti.Koruma kalkanı bittiğinde tekrar annemi gördüm.Tanrı'm burada neler oluyor ! Jer ' e belli etmemeye çalıştım.Tekrar kalkan yaptığımda yine o vampir sürüsünü gördüm.Ya beni etki altına aldıysa.Bu koruma kalkanı benim aklımı okumasına ve beni etkilemesine engel oluyordu.Bu vampir sürüsüne nasıl karşı gelebilirdim ? Şansımı denemeliydim.

-"Hey Jer.Bu beni fazla yoruyor biraz daha avlanmam gerekiyor.Sen annemle kal.Etrafta çok vampir var ! :)" dedim ve gülümseyerek uzaklaştım.Aklımı okuyamamıştı.Demek ki akılnı okuyorum derken beni korkutmak istemişti.Hızla uzaklaştım.Şimdi annemi bulmalıydım.Eve yöneldim.İçeridelerdi.Hemen onlara sarıldım.Babamın öldüğü hakkında yalan söylediğine inanamıyorum.O Jeremy denen aptal sadece melez bir ***** !

-Hey anne ! ♥

-Katherina nerelerdesin sen.

-Anne çok üzgünüm :(

-Neler oldu. ?

-"Tamam anlatacağım." dedim ve onların bizi duyamaması için koruma kalkanı oluşturdum.Annem şaşkın gözlerle bana bakmıştı.

-Kath, anlatır mısın lütfen ! ?

-Bir gece , iş seyahatindeydin.Evime Jer geldive bir yaratıkla,vampirle boğuştu.Beni babamın öldüğüne inandırdı.Etki altına alarak.Beni kurtinsanlara karşı kullanmak istiyordu.Ama gücümü öğrenince etki işe yaramadı.Aklımı da okuyamadı.Ben de kaçtım ama her an bizi bulabilirler !

-Sen bu vampir, kurtinsan işlerine nerden karıştın.Kahretsin Kath !

-Baba , anne.Gerçekten kandırdılar beni.

-Tamam , sana inanıyoruz.John hemen kurtinsan ve cadı arkadaşlarımızı ara.

-Cadı mı ? Bonnie Bennet gibi biri mi ?

-Bazıları evet.Bu arada ben bir cadıydım Kath.Güçlerimi bir vampirle birleştiğim için aldılar.Sende bir cadı olacaktın.Ama güçlerim olmayınca.

-Ailemizde kurtinsan , cadı ve bir melez var.Harika.

***

-Arkadaşlar , bugün kurtinsanların peşinde olan bir vampir sürüsünü öğrendik.Sizden yardım istiyorum.

Gibisinden bir konuşma yaptı cadı ve kurtinsanlara.Bize inanıyorlardı.Yardım edeceklerine söz verdi.Ama babamın Bayan İsabella 'dan ilginç bir isteği vardı.

-Baba bu da ne demek ? Ben bunu yapamam !

-Katherina yapabilirsin.Ayıca başka yolu yok ! O vampir sürüsünü yenemeyiz.Daha kaç kişi olduklarını bile bilmiyoruz.

-48 kişiler.

-Bundan emin olamazsın.Onun sana yalan söylemediği ne malum ? Seni kandırdı Katherina , akıllan !

Babam benimle hiç böyle konuşmamıştı.Bana hep Kath derdi.Ama ilk defa "Katherina" dedi.Sesi oldukça yüksekti.Bunu yapmazsam hepimiz ölebilirdik.Evet ,  babamın istediği olacak sanırım.

-Pekala ...

_____________________________________________________________________________

Beğenmişsinizdir umarım :) Jer ' e çok sinirlendiniz biliyorum.Acaba Kath 'in babası ne istedi ? :)

"Ben Daha Tehlikeliyim !"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin