Meraba ben alya izmirde yaşıyorum 21 yaşındayım büyük bi villamız var hiç kardeşim yok hep kardeşim olmasını istemiştim babam ünlü bi iş adamı durmadan ihalelere giriyo ve herzaman tehlikeli insanlar oluyo genelde ama ben ve annem babamın işleri ile ilgilenmeyiz genelde annem genelde arkadaşları ile kumar oynar bende arkadaşlarım ile gezerim.
Yine güneşli bir hava annem alya kızım kalk hadi kahvaltı yapıcaz anne tamam alya tamam deme kalk annem perdeye doğru yöneldi anne dur acma anne noğlur açma ah açtı güneş sanki özellikle yüzüme vuryo uykudan gözümü acamıyodum şimdi güneşten gözümü acamıyorum annem hadi ama tamam kalktım yatağımın karşısında ayna var aynaya baktım ama kendimden korktum saçlarım kabarmış dün rümelimi silmemiştim gözlerim simsiyah hemen kendimi banyoya attım ve ılık suda bi duş aldım üstüme salaş bi beyaz elbise giydim ayağıma ise süet bi babet giydim aşağıya indim herkeze günaydın. İlk babamı öptüm günaydın prensesim günaydın babacım annem beni öpmek yokmu seni unuturmuyumdüşündüm.. nım annemin yanağına öpücük kondurdum annemde beni öptü günaydın kızımm babam yine meşgüldü ve tedirgindi babam iyimisin tedirgin görünüyorsun bişeymi oldu? Prenses yeni bi ihaleye girdim ve güclü bi şirket. Hım tanıdık bi şirketmi? Evet dünyada 3 tane şirketi var. Oha baya büyükmüş ee nolcak başı yaşlı biri heralde sen haledersin. Ah be prensesim keşke öyle olsa oğlu geçmiş sirketin başına oğlan 22 yaşında genç yani ve birazda mafya bi kişiliği var. Baba ozaman çekil ihaleden sana bişey yaparlar. Annem kızım azını hayıra aç hayatım bi yandanda alya haklı cekil. Bu çok büyük bi ihale olmaz. İnatcı nolcak. Anne ben cıkıyorum. Babam nereye gidiyosun.simgelerle alışverişe gidicez.babam hayır alya olmaz ben tehlikeli diyorum ihale bittene kadar dışarı cıkmayın.ama baba ya banane bişey yapamazlar kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz. Kızım beni üzme lütfen hadi ben cıkıyorum. Tamam iyinişler diye surat salladım ve bi öpücük ver babaya babamı öptüm odama cıktım annemde arkamdan geldi babam coktan gitti bile. Alya noluyo kızım. Anne ben dışarı cıkmak ıstıyorum.ama kızım babanı duydun. Ya 1 sattlik cıksam noğlur anne noğlur. Tamam ama sadece 1 saat tamamı. Canım annem benim. Annem kendine dikkat et tamamı kuytu yerlerde gezmeyin. Tamam sultanım. Annem odadan cıktı bende hemen dolabımı actım onca kıyafetim olmasına ramen ne giysem diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Efendisi
RomanceBir yanda 21 yaşında korkak güzel saf bir kız. Diyer yanda 22 yaşında sadis heryeri kanla dolu yakışıklı bir piskopat herşeyden korkan Alya birden bi sadise aşık olucağı hiç aklınz gelmezdi ve aşktan korkan kimseye bağlanmak istemeyen Uras kanla do...