-Jimin?
-Hmm?
-Pamiętasz, jak chodziliśmy jeszcze do szkoły?
-Proszę, Tae. Nie przypominaj.
-Nie chcę być trzymany w niepewności. Trzeba w końcu to wyjaśnić - młodszy położył rękę na jego udo po czym dodał.- Zaczekaj na mnie - wstał i skierował się w stronę komody. Otworzył 3 szufladę od góry i wyciągnął z niej głęboko schowany, duży, brązowy album ze zdjęciami, na którym piszę ,,Wspomnienia 95line". Wziął ze sobą przedmiot i usiadł koło przyjaciela, a ten popatrzył na rzecz w jego rękach i lekko się uśmiechnął.
-Skąd ty to wziąłeś? Myślałem, że wszystkie pamiątki z tamtego okresu są wyrzucone.
-Tam nie ma tylko starych zdjęć. Regularnie je uzupełniam i... nie mogłem ich wyrzucić. Oznaczało by to, że musiałbym zapomnieć o nas, a to byłoby naprawdę ciężkie - spojrzał w oczy Park'a po czym otworzył album na pierwszej stronie.
-Pamiętasz to? - spytał z kwadratowym uśmiechem.
-Nie...
-To było wtedy, gdy pierwszy raz wzięliśmy razem pokój w hotelu. Nie było co wstawić na twittera i tak się jakoś złożyło. Nie bardzo chciałem ,,uwieczniać" tego momentu, ale...
-Ale wyglądasz słodko - Tae po tych słowach uniósł jedną brew do góry przyglądając się to jemu, to zdjęciu.- Znaczy się...
-Okej - zaśmiał się i przełożył na następną stronę.
-Tae, nie!- krzyknął Jimin wspominając ten filmik.- Zrobiliśmy z siebie idiotów...
-Hah, ale warto był to nagrać.
-Nigdy więcej takich challenge.
-No nie... to też wydrukowałeś?
-Trzeba było - uśmiechnął się promiennie.
-Tae?
-Tak?
-Czy ty...
-Dalej coś do ciebie czuję? - dokończył za starszego. - Tak Jimin...Nigdy o nas nie zapomniałem, a nawet nie chciałem.
-Mhm... Ja też...
...
-Słaba jakość...
-Wiem, ale to zdjęcie kocham nad życie. Pierwsze wakacje z BTS. Pamiętasz?
-Jak mnie wrzuciłeś do basenu? Tego nie da się zapomnieć...
-O znajdę ci takie słodkie zdjęcie~.
-O kurczę...
-Też mi się podoba.- Tae bez słowa wszedł na kolana starszego po czym przewrócił na następną stronę.
- Tae, dlaczego ty...
-Cii...- Przyłożył palec do ust Jimin'a żeby go uciszyć. Ciemnowłosy tylko westchnął, wiedząc jak młodszy reaguje na odrzucenie.
Taehyung pochylił się w stronę bruneta po czym delikatnie musnął jego wargi swoimi.
-Nie możemy...
-Minęły 3 lata, a ja siedziałem z założonymi rękami. Tylko fanservis'e dawały mi jakąś nadzieję, że w końcu uda mi się do ciebie zbliżyć tak, jak przed debiutem. Jimin, bardzo za tobą tęskniłem...
-Ja za tobą też Tae...
-Oh! A to jest gdy...
-Wróciliśmy! - krzyknął Hoseok wchodząc do salonu. Usiadł obok tej dwójki ignorując V siedzącego na kolanach Park'a. - Co to? - spytał wskazując na album.
-Nic takiego - odpowiedział młodszy zamykając przedmiot. - Dokończymy później, Chim - uśmiechnął się do nich i ruszył w stronę pokoju z albumem w ręku.
CZYTASZ
Wspomnienia || VMin
FanfictionTyp; One shot Gatunek; yaoi, story Uwagi; Spora ilość zdjęć. Paring; VMin