Чашите са вдигнати, музиката кънти из жилището, танцуващи тела, усмивки.
Забавление.. Нещо, което Хоуп Адамс рядко изпитва. За да го изпита отново, реши да вдигне парти.
Всички танцуват, но тя стои. Някой липсва. При това важен ключ към забавлението. Изважда телефона си и пише на този ключ.Къде си?
Идвам насам.
Защо се бавиш?
Сметка ли ми държиш? Ти си ми никва, че да го правиш.
Шейн, не ставай злобен.
Забавих се, защото бях в кенефа, доволна?
Дори засмяна.
Не последва отговор. Зачака.
Музиката засили. Хоуп грабна уискито и започна шотовете. Чу се входната врата.
Ето го и него, но нашето влюбено момиче не разбра, че е дошъл.
- Раз, два, три! - крещят за още.
Момчето, учудено от начина, по който я намира, слага ръка на рамото й и я обръща към себе си.
- Защо пиеш?
Тя вдигна бавно очи към него, изчерви се и изпелтечи едно "така" и сведе поглед.
- Стига с този алкохол. Никой няма да впечатлиш с това.
Думите бяха като гръм от ясно небе.
- Просто спри да бъдеш толкова гаден, поне за една вечер, моля те.
Усмивката й. Лек. Нещо, което той искаше да зърне пак.
- Тогава просто ела да потанцуваме.
Всички пият и Шейн и Хоуп се прегърнаха и затанцуваха, не един обикновен приятелски танц, а страстен танц.
- Знаеш ли, някога казвал ли съм ти какъв сладур си станала? - усмихна се Шейн, шепнейки в ухото на момичето.
- Определено е поредната ти лъжа, на която свикнах. - въздъхна Хоуп, опитвайки се да се задържи за крака и се усмихна. Ах тази усмивка, дори неговото кораво сърце можеше да се разчупи заради нея. Моментално обаче си промени настроението на тъжно.
-Хайде де, остави глупавите ти тъжни историйки за след партито и нека се позабавляваме малко, все пак съм при теб, а не Карълайн.
Карълайн. Приятелката на Шейн. Хоуп я ревнува, защото смята, че недостатъците й са повече от плюсовете й за разлика от нея.
- Имаш късмет, че алкохола е ту враг, ту приятел на човека. - Хоуп се обърна към Шейн и го обгърна.- Води ме, където поискаш.
- С най-голямо удоволствие. - момчето се усмихна и я поднесе към спалнята. Притисна я за стената и допря устни бавно до нейните. После целуна челото, носа, бузите и и тръгна надолу.
Започна да я съблича. Докато не останаха и двамата голи.
Забавленията започнаха с тяхния хубав и дълъг секс. Изневяра от страна на Шейн и наивност от страна на Хоуп. Но къде е по-голямата грешка?
Че двамата криеха реалните си чувства.
Нищо не е по-болезнено от несподелената любов.
Но това е засега. Хоуп погледна Шейн в очите и се застоя така.
- От какъв глупав акъл реши да изневериш на Карълайн, при това с мен? Не съм играчка за плановете ти да разкараш някое гадже. Приятели сме от годинища, връзката ни беше нищожна, не е нужно да я задълбочаваш.
Момчето си започна да диша тежко, прочисти гърлото си и я погледна.
- Няма ли да дойде денят, в който да поумнееш малко. Не разбираш ли, че харесвам.... - Шейн беше прекъснат от телевизията. Точно в неподходящия момент.- "Предупреждение до всички родители, след една седмица всички деца от 15 до 18 години ще бъдат отнети от своите родители поради държавни обстоятелства и нямате право да противоречите на това, имате достатъчно време да се сбогувате, защото там, където ще ги отведем, няма как да ги откриете.
Нашите полицаи ще влезнат в. къщите ви с или без вашето съгласие и бъдете така добри да бъдете послушни."Никой не танцуваше, всички се учудиха какво става.
- Това е шега като глупостите за края на света през 2012-та и още. Нали не им вярвате? - засмя се едно от момчетата.
Така предупреждението се прие за шега. Освен от Хоуп. Тя се замисли над това, плашещо е.
- Ела с мен. - тя се облече и излезна навън, а Шейн я последва, облечен разбира се. - те не се шегуват, личеше си. - каза момичето като извади една цигара и я запали.
- Спокойно тва с просто глупости. Никой няма да ни отвлича и да ни взима завинаги.
- Просто ме е страх.
- О хайде Хоуп, това, че си без родители... Разбирам, но като толкова те е страх ела след седмица да спиш при мен.
- Тази рязка промяна на отношението ти към мен от къде дойде?
- Няма значение.
- Осъзнаваш, че ако дойда у вас няма да правим секс, нали?
- Пределно ясно ми е. - въздъхна. - Просто ела.
- Ще обмисля това. Къде са Роуз, Хънтър и Макс?
- Нищо няма да обмисляш, ще дойдеш, макар че няма да съм мил дълго, ще изтрезнея. Ами у Хънтър са, не искат да ходят на парти, цъкат покер.
- С истински залози ли?
Шейн се усмихна дяволито.
- И още как.
- Роуз ми е близка приятелка и не ми е казала, че ще пие и играе? Явно залозите са сериозни. - засмя се момичето.
- Хънтър я предизвика вчера. Беше много забавно.
- Нима ? Тя как реагира?
- Изля скрежината си върху него и му прие предизвикателството.
- Хахахахаха. Хайде, да ги видим какво правят. - и двамата тръгнаха бавно към приятелите си.Вратата бавно се отвори и Хоуп тихмълколм влезна заедно с Шейн.
Всички заспали на масата. Алкохола пресушен, нищо чудно.
- Май са се забавлявали.
- Личи си по празните бутилки.
- Хайде да ги сложим да спят и после и ние да заспим.
- Добра идея.
Двамата ги пренесоха по спалните и подредиха всеки кът от дома. Хоуп махна тениската и панталонките си, Шейн пък само тениската.
- Аз ще спа след малко, умирам си за цигара. - запали и излезна на терасата. Шейн не искаше да остава сам, затова отиде при нея.
- Още ли не си преодоляла това с родителите си?
- Страхотен момент избра за тази тема.
- Не разбирам защо отказваш да живееш при мен, с нашите.
- Ти имаш ли глава на раменете си? Няма да спа с теб всеки ден, не ми пука колко хормона ти бушуват. Имаш си приятелка, не искам взаимоотношения без проклетите чувства. Колко още причини искаш?
- Чувства? Имаш чувства или искаш да е с чувства? Не разбирам?
- И по-добре. - Хоуп дръпна за последно от цигарата и я загаси. Прибра се вътре, оставяйки го объркан.
И така след тази вечер минаха едни тихи шест дена без да се виждат героите, поне никой не виждаше Хоуп.
Тя реши да се затвори в дома си и да осмисли някои неща... Лоша идея.