Myako
Hotărâm sa mergem intro excursie la munte !Mâine vom pleca va fii distractiv abea asteot Hihi!După cineva bate la ușă ma duc sa deschid să-mi fut vo doua o venit Yuki!
Myako:Ce faci fă?
Yuki:Am venit acasă!
Myako:Cei cu sângele?
Yuki:Mo inervat unul si l-am ucis!O las să intre nu prea o suportam dar totuși e sora noastră ii dau ceva să-și șteargă sângele după intrăm în sufragerie!
Fetele :Yuki?
Yuki;Dar cine credeai!
Sarah:Ce faci aici parcă erai trimisă de mama pe nu stiu unde!
Yuki:Da am terminat treaba mai repede!
Reiji:Ea cine e?
Lia:E Yuki Sora noastră!
Ayato:Sora Asta înseamnă că e versiunea lui Kino!
Yuki:Deci ei sunt versiunile voastre!Tare,a mea unde e?
Raito:Din câte am auzit va trebui să ajungă azi?
Kanato:Serios!
Băieți:Da!Si când vorbeam se aude ușă Reiji se duce să deschidă după vine cu un băiat care seamăn cu Yuki Deci el e Kino!?
Reiji:Fetelor el e Kino!
Kino:Buna!
Noi:Salut!
Yuki:Deci el e versiunea mea!Hihi!
Kino:Ea e versiune a mea se vede că seamăn cu frumosul de mine!
Noi:....-_-Si observ că se uită lung la Bella cam ciudat!!!Yuki urcă în cameră ei după Sarah si Reiji ii arata camera lui Kino asta i treaba dacă avem Wi-Fi si spunem ca da findca daca n-ar fii Yuki ar muri fără când ar veni aici!!-_-
Mă duc în cameră mea sami pregătesc bagajul pentru mâine!!Mă întreb unde e subaru?
Cineva își incolaceste mâinile în jur taliei mele!Subaru:Ma căutai?
Myako:Hi!Da!Si il sărut,si îl strâng după în brațe!Hihi!
Bella
La munte interesant pădure fraților!!!!!Abia aștept sa alerg pe acolo și sa urlu de nu mai pot atunci Sarah nu va mai avea ce să-mi facă !Hihi!!Cineva intra in camera mea nu era Carla era Kino ce dracu?
Bella:Ce faci aici?
Kino:Caut net!
Bella:Dar în cameră ta nu prinzi?
Kino:Nu!
Bella:Dute jos acolo prinzi ful!
Kino:Mie lene!Si se asează în patul meu!Deja ma inervează destul o am pe Yuki care mă inervează!Mă duc lângă marginea patului unde se afla!
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanficBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!