Cu bucurie wetot esti iubiek-end-ul a sosit și dus si el întâlnirea mea cu Back este la distată de 2 ore . Mai am 2 ora pana va veni Back sa mergem spre restaurant. Mă voi îmbracă cu o Richie neagra mulată și tocuri roși de 19 cm ( știu imens de înaltă, da sunt superbe). Mă voi macheaje în cel mai simplu mod pozitiv, ca sa nu atrag atenta tuturor oamenilor ci doar a lui Back.
Am auzit un soneria de la ușă , era Back mai mult ca sigur. M-am uitat pentru ultima data în oglinda ca sa nu fie vreo un impediment. Am coborât și l-am vazut pe Back îmbrăcat la frac negru cu o cămașă alba și papion roșu. Era ca un rege, era așa de elegant. M-a invitat în mașină , mi-a deschis portiera ca un adevărat gental-man ( e un BMW X5 negru ) . După ce a urcat și el în mașină mi-a compliment ținută.Am ajuns la restaurantul la care aveam rezervare de acum 3 zili. Chelnerul ne-a condus spre masa noastră și ne-a lăsat meniurile. În timp ce ne decidem sa mâncăm e mi-a spus ca are sentimente destul de profunde pentru mine. I-am mărturisit și eu cât de mult îl plac.
- Liz ai dori sa mă însoțești pe terasa restaurantului. Spune el intinzandu-mi mana.
- Desigur. Spun eu dandu-i masa.
Am ajuns pe terasa și s-a pus în genunchi și ținând la spate un buchet de 100 de trandafiri roșii și unul în mijloc alba. M-a întrebat dacă vreau sa fiu iubita. I-am răspuns afirmativ, era și normal.
- Ași vrea daca tot ești iubita mea sa Îți mărturisesc ceva , dar te rog sa nu te temi de mine.
- Ok am înțeles!
- Promitem , te rog.
- Îți promit!!!!
- Eu......sunt......v-vvvvv-vampir.
- Wtf??? Cat de tare, nu sunt de loc speriata de tine ci din potriva îmi place ideea ca iubitul meu este un vampir.
- Pai ăsta este genial.După ce mi-a spus adevărul despre el am rămas pe terasa și ne sărutam, el a ajuns la gat și îmi sufla aier cald pe gat și cu buzele sale fierbinți mă sărută, era excitant. 💏
- Back vreau sa mă transformi într-una vampir.
- Dc ai vrea asta?
- Pai vreau sa fiu alături de tine mereu.
- Bine dar mai întâi trebuie să ști totul despre vampiri.
- Bine te ascult...❤
- Nu putem chiar acum, se face târziu și ar trebui sa mâncăm.
- Bine dar dacă vrei poți veni sa bormi la mine ca mama și tata sunt plecați cu firma im Franța timp de 6 luni, și sunt singura.
- Atunci vb când ajungem acasă.După ce am manca am mers la el acasă ca sa își ia haine de schimb și sa fac cunostinta cu părinți lui. Când am ajuns la el acasă ne-au ieșit în cale părinți lui Tori și Andre, persoane de teama. Am stat 3 minute de vb cu părinți lui Back pana sa întors el cu schimburile. Am plecat spre casa mea,adică a părinților meun dar cum ei nu sunt casa e casa mea.☺
Eu m-am dus la duși după ce am ieșit din duși sa își facă duși. M-am dus la mn în camera sa mă in brac nu o pijama cu inimi pe care scrie " I love you". Beck a ieșit din duși și sa îmbrăcat cu un sort masculin de culoare roșu sângeriu ✔.