După acest sărut foarte pasional amândoi ne-am uitat unul în ochii celuilalt si ne-am strâns în brațe cat am putut de tare .
* perspectiva lui Justin *
Sunt atat de fericit că o văd din nou Pe Sarah . Nici nu-mi pot exprima bucuria in cuvinte , stiu doar ca ea este aici , langa mne si ca nu o voi mai parasi niciodata . Niciodata Justin ai auzit ? Da , niciodata nu o voi mai parasi .
J : Te iubesc , my love
S : Si eu , Juju !
* perspectiva Sarei *
Atat de mult ma bucur ca m-am impacat cu Juju incat as sari in sus de fericire ! Dar pacat ca acest vis se va termina atat de repede si va trebui din nou sa plec acasa ... deoarece Juju are concert .
S : Justin ... * cu o fata trista *
J : Ce e , iubire ?
S : Spune-mi te rog ca nu ma vei parasi nicioata si ca nu va trebui sa ma mai lasi singura atata timp ...
J : Sarah ... stii si tu ca am multa treaba , concerte , piese noi de făcut , dar cu toate astea voi incerca sa fiu langa tne mereu .
S : Ma bucur Juju si chiar nu vreau sa iti strici cariera din cauza mea , pana la urma sunt doar o simpla fata .
J : Heiii ! Ce-i cu tine ? Nu esti doar o simpla fata ! Esti fata de care m-am indragostit cel mai tare si care in pot avea incredere mereu . Te iubesc si te voi iubi mereu .
S : Awww , esti atat de dulce .
Am mers amandoi sa ne schimb , dar deodata Usher intra pe usa !
U : Omule , zi-mi repede . Te-ai impacat ? Ce a zis ea cand te-a vazut ? Nu-mi zi ca v-ati certat ...
J : Ușurel , bro .. DAAA m-am impacat cu ea si de acum vom fi doar noi doi . Nimeni si nimic nu ne va desparti !
U : Asa te vreau . Dar unde esti printesica ?
J : La dus . De ce intrebi ?
U : Vroiam doar sa stiu . Ehehe , la dus ... sigur va fi seara ''furtunoasa'' intre voi doi .
J : Hai gata , sigur nu va mai fi daca te va vedea pe tine aici , batandu-ma pe mine la cap .
U : Ok bro , plec . Aaaa da si saptamana asta esti liber . Distreaza-te !
J : Cu siguranta asa voi face . Usher ... imi poti face rost de 2 bilete in Bahamas ? Vreau sa-i fac o surpriza Sarei si sa mergem doar noi 2 timp de o saptamana , daca tot am liber .
U : Normal ca-ti fac rost . Te sun maine si iti spun cand vei pleca .
* perspectiva Sarei *
În timp ce picaturile de apa se prelingeau pe corpul meu , am auzit niste voci ... cu siguranta era Usher . Mi-am luat capotul si am iesit din baie foarte curioasa sa vad cine era , dar cand am iesit Justin era pe pat uitandu-se la T.V iar prin preajma numai era nimeni ...
S : Juju , am auzit niste voci mainainte ... a venit cineva ?
J : Da , a fost Usher . Am discutat ceva si mii-a spus ca trebuie sa merg iarasi poimaine la un concert dar vei veni si tu cu mne .
S : Uffff ... bine voi veni . Cand se va termina odata cu concertele astea ?
J : Stai linistita , acum esti cu mine si mereu vei fi . O sa-ti placa foarte mult , ai sa vezi !* perspectiva lui Justin *
A doua zi dimineata , primesc un mesaj la ora 8 si ceva de la Usher : '' Maine la ora 7:50 aveti avion spre Bahamas . Anunt-o si pe Sarah , eu sunt plecat undeva si stau cateva zile . Totul este pregatit , stai linistit '' . Dupa ce am citit mesajul , am anuntat-o imediat pe mama ca eu plec timp de 1 saptamana si ceva cu Sarah in vacanta ... si ca cei mici sa stea linistiti sa le spuna ca sunt la concert deoarece dupa aceea vor vrea si ei sa vina , dar eu vreau sa fiu doar cu Sarah .
Am mers in bucatarie si am pregatit niste clatite pentru micuta mea somnoroasa , cand deoata se aud niste pasi .
S : * cascand * neata Juju . De ce te-ai trezit asa repede ?
J : Neata pitic . Am niste treaba , maine am concert in Italia si trebuie sa ne sculam mai devreme . La 7:50 avem avionul
S : Offf ... deci maine trebuie sa ma scol dimineata ?
J : Da . Vezi sa iti iei si un costum de baie !
S : Costum de baie ?! Da ce plecam la plaja ?
J : Aaa adică nu ... ia-l acolo sa fie !
* perspectiva Sarei *
Juju e cam suspicios , dar nu stiu de ce ... sigur pune el ceva la cale ! Voi afla cu siguranta si sper sa fie ceva de bine .
J : La 10 mergem la cumparaturi . Trebuie sa luam cate ceva , doar stam 1 saptamana ... mergi si pregateste-te
S : Ok , dar asteapta putin . O sun si pe Alexa sa-i zic cate ceva .
Trrr , trrr
A : Doamne fumeieee mai traiesti ? De ce nu m-ai sunat ? Te-ai impacat cu Justin ?
S : Daaa , mai traiesc si da m-am impacat cu Justin . Nu te-am sunat pentru ca eram prea obosita in + ca telefonul era dat pe silentios .
A : Ma bucur pentru tine ... cat mai stai acolo ? Mama ta e putin ingrijorata .
S : Sper ca i-ai spus că sunt la matusa Elizabeth ! Asa-i ?
A : Da , i-am spus ... normal .S : So , ... mai stau cam 1 saptamana si ceva , deoarece are Justin niste concerte si ma ia cu el .
A : Okey ... ce n-as da sa fiu si eu acolooo . Hai ca mai vorbim , ma suna Denis ( un prieten de-al ei , dupa care era innebunita )
S : Opaaa , ce mai e cu Denis ?
A : Nimic , nimic ... vorbim dupa . Te pop
S : Si eu , cartoafo .
Era deja ora 9:30 iar eu nu m-am imbracat . Imi iau repede o rochita roz-bombon , cu niste pantofi crem si un plic tot roz . Mă fardez putin , ma dau cu parfumul '' The Key '' si il astept pe Juju sa vina ca sa mergem ...........
Hey , cartofiori . :> Acesta a fost capitolul 5 . I hope u like it ! Aștept părerile voastre
CITEȘTI
True or fake love ? [ Justin bieber fan fiction F F ]
Fanfiction„Out of all things in life that i could fear , the only thing that would hurt me is if you weren't here”.