❤6❤

169 10 2
                                    

Dneska už jdu konečně domů ale na jednu stranu se mi tam nechce co mě čaká zase mě zmlátí? Nebo už něco víc, mám milion otázek ale ani jednu odpověd. No nic pomalu jsme vstala z postele a pomalu si začala balit věci co mi kluci přivezli, někdo začal klepat na dveře. Ano? Ahoj chyběla jsi mi řekla "Klárka" viděli jsme se včera:D no a? I tak je to dlouhá doba, dobře tak jdeme? Jo jasně.
Ještě jsem musela podepsat nějaký papíry. Eli Ondra říkal že tě mám doprovodit k němu a co tam jako budu dělat? Já musím domů, no tak to nevím ale prostě tam půjdeš. Už jsem rači nic neříkala. Hlavně matka ví kdy mě pouští z "nemocnice". Došli jsme k Ondrovi chtěla jsem zazvonit ale hned někdo otevřel dveře a ten někdo byl "Ondra" ahoj obejmula jsem ho. Tak co jak se cítíš? Ale jo jde to:) dobře tak pojď do vnitř máš hlad? Ani ne ale děkuju, že jsem se tě vůbec ptal sedni si ke stolu a já ti přinesu salát s kuřecím masem;) byla jsem ticho protože jsem věděla že nemá cenu se s ním hádat stejnak by si stál za svým.

Snědla jsem to nebylo to zase tak špatný, "Ondří" měl jsi to výborný:) tak to jsem rád že ti to chutnalo, půjdeme se projít? Tak jo a kam? Třeba do "parku" tak jo jdeme? Jo jdeme:D tak jdeme, sklapni už:D pff.

Počkej ještě si skočím pro něco na horu, jo v "pohodě".

Čekala jsem už asi pět minut "Ondráši" přidej!! Jo už jdu jsem se musel ještě vyfotit. Ježiši:D pohni. Šli jsme do "parku" tam jsme si sedli na lavičku a povídali jsme si o všem možným. Hele neměli by jsme už jít přece jenom už je pozdě, jo jdeme:)

Pustíme si nějaký film? Tak proč ne co třeba "Rande z hvězdou"? Jo není špatný nápad.

Když to skončilo šla jsem se osprchovat a lehnout hned jak jsem si lehla tak jsem hned usnula.

Ráno
Rano jsem se probudila v 8:10 tak jsem vstala převlékla udělala hygienu. Dole už seděl Ondra a snídal. "Dobré ráno" dobré co si dáš ke snídani? Müsli jestli máš tak si sedni já ti ho udělám. Ondro stačí říct kde to máš mám ruce zasmála jsem se. To je jedno sedni si, dobře no.

Když jste to dojedli a jeli jsme k nám vůbec se mi tam nechtělo.
Jdeš do vnitř? Nejdu mám ještě nějakou práci pozdravuj tatu;) hm tak čau, ahoj.

Nádech výdech teď otevřela jsem dveře od bytu a šla do kuchyně tam byla máma a Renda. No nazdar kde jsi byla celou noc ?! Sklopila jsem hlavu a nic neříkala. Dostala jsem facku ty neumíš mluvit hm! Si nemysli že když se vrátíš z "nemocnice" tak že na tebe budu milý! Tak kde jsi sakra byla!! Zase jsem nic neřekla tentokrát jsem dostala pěstí Skácela jsem se k zemi. Tak dozvím se to už nebo chceš ještě?! U O-ndry řekla jsem neslyšně. Nerozuměl jsem ti? Začal do mě kopat pane bože zase ta neskutečná bolest proč zrovna do žeber začala jsem nehorázně brečet tak hrozně to bolelo.

Tati zakřičel někdo z chody ale Renda jakoby nevnímal a pořád do mě kopal.

Děláš si prdel!!!!! Renda do mě přestal kopat otočil se a Ondro to není tak jak to vypadá. Není tak jak to vypadá! Tak proč sakra leží na zemi a celá domlácená!! To bych do tebe neřekl!! Tohle jsi přehnal tohle ti neodpustím!! Ondro žádný Ondro jasný my dva jsme skončili! A pamatuj že to takhle nenechám! Elu si beru k sobě!! Tak na to zapomeň! Chceš to vidět? Hele myslím že kdyby se to dozvěděla policie tak... Dobře tak sní vypadni! Taky že jo Ondra mě pomalu zvedal ze země neměla jsem vůbec sílu. Pak už si nic nepamatuji.

Táák snad se vám to bude líbit😊 chtěla bych poděkovat za 115 přečtení💖 Elaa.

(Ne)štastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat