Bu bölümde bir bilgi falan yok, filmi tartışalım! Multimedyada da kesilen sahneler var.
Suicide Squad'ı izledim!
Açıkçası, pekte spoiler verecek bir şey yok filmde. Assault on Arkham'ın tıpkısının aynısı diyebilirim.
Gene birisi Amanda Waller'ın tehdidine inanmayıp kafasını patlattırıyor, ki bu da hiçbir işe yaramayan Slipknot.
Joker tam bir gangster, mafya babası bir tip anlayasınız.BU NE LAN?!
Sırf bu yüzden Purple Lamborghini klibine sövmüştüm ama filmde harbiden öyleymiş...
Captain Boomerang çok iyiydi, komikti falan ama o diğerleriyle kapışma sahneleri falan olmalıydı be. Liderlik falan kapışması, ne bileyim.. Ayrıca Pinky ve savaş esnasında bira içmesi çok komik idi. Yani en akılda kalıcı olanlar.Enchantress abi! Nasıl sevdim öyle böyle değil.
Katana çok arkaplanda kalmış bence. Bir iki kılıç salla, birkaç Japonca cümle söyle doldur filmi gibi bir şey yapmışlar. Onun hakkında daha çok şey olmalıydı bence, sahneleri kesilmemeliydi ve geçmişi daha fazla aktarılmalıydı. Karen Fukuhara, şeker kız.
Harley Quinn mükemmeldi ya, bir iki sahnede olan yapmacık konuşması dışında. Margot gerçekten uğraşmış, ama o ses olmamış ya. Katana ile olan uçaktaki sahne ve çantayı çalarken poposunun gözüktüğü o meşhur(!) sahnedeki cümleleri... Kısaca Puddin! ve Pussy. diyerek filmi geçirmiş.Hele o Enchantress'in kalbini söktüğü sahnede hiçbir Allah'ın kulu mu o kılıcı görmedi ulan?! Katana o kadar önemsiyordu kocası falan diye sonra çekip alınınca siktir etti attı kılıcı resmen. "Amaan yenisini alırız" kafasındaydı. Harley'in hareketi klişeydi ve ona katılmayacağı belliydi.
El Diablo.... Ölmesi beni etkiledi açıkçası, ama mantıksız yerler de var idi.. Bir ailemi kaybettim bir ailemi daha kaybedemem muhabbeti..
10 dakika önce tanıştınız ya. Bir göreve gittiniz ne ara aile oldunuz/ailen oldu yahu?
Deadshot.. Açıkçası kızı ile olan sahneleri ve vitrinde beyaz mont gördüğü sahnelerden etkilendim. Sonuncu dışında. ORADA DÜNYANIN GELECEĞİ SÖZ KONUSU SEN HÂLÂ "BABA YAPMAAĞ LÜÜĞTFEENNN" DİYE KIZINI DİNLİYORSUN. HELE BİRDE ATEŞ ETMESEYDİN. "BABA DÜNYA YOK OLSUN AMA SEN ATEŞ ETME KURBAN OLAYIM..."
Rick Flag hakkında sadece üç kelime söyleyeceğim;
CAPTURE THE FLAG! [lol]
After credits sahnesine gelince....
ADAM RESMEN BEN BATMAN'İM DİYE BAĞIRIYOR LAN. KİMLİĞİNİ İFŞA ETMİŞ RESMEN.
Bruce Wayne'in metainsan ARKADAŞLAR toplaması kimin garibine gitmez lan? Amanda'da zaten laf sokuyor bir de. "Geceleri çok çalışıyorsun, yorgun görünüyorsun." Diye. Bruce ise "Ya Task Force X'i kaldır ya da arkadaşlarımla ben yaparız." diyor.
ABİ BRUCE WAYNE HANGİ ARKADAŞIYLA YENECEK ONLARI?
Her neyse.
Bu sahneden öncesini konuşalım. Joker'sın falan tamam da, o kadar yüksek güvenlikli hapishaneye nasıl elini kolunu sallaya sallaya girdin ya duvarları falan kırarak, patlatarak?
Gene de after credits kadar mantıksız değildi.
Sizce film nasıldı, düşünceleriniz neler? 10 üzerinden kaç verirsiniz?
7.3 veriyorum ben.
İyi geceler, sizleri seviyorum!
(Bir tek lafım var. Tüm bu olaylar olurken Batman ve Flash neredeydi? Mantıksızlık, tekrar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
margot robbie facts
Non-FictionTarzan Efsanesi'nde Jane Clayton'ı, Suicide Squad'da Harley Quinn'i canlandıran yetenekli kadın hakkında bilgiler... 13.7.2016 {ilk Margot Robbie kitabı} Kurgu Olmayan #11 Rastgele #150