imi poti spune de cine iti pasa?imi poti spune daca iti pasa de copilul tau,sau de un strain de pe strada care pur si simplu te-ar putea trada oricand?
ai putea te rog sa te prefaci macar ca iti pasa?sa vin de la liceu si sa gasesc mancare calda pe masa,sa ma intrebi ce am facut,si in caz ca am luat o nota proasta sa ma incurajezi si sa ma ajuti,nu sa incepi sa tipi si sa ma bati?
ai putea sa nu mai pui in balanta faptul ca el aduce bani in casa si sa te gandesti ca d-asta m-ai facut pe mine,ca sa duci mai departe rasa umana?nu vrei asta,atunci mai bine lasa-ma sa mor de foame si ti-ar fi mai usor.ouh,si daca n-as avea eu grija ce mananc,probabil ca intr-adevar chiar as muri de foame.
ai vrea sa nu mai "divortezi" de mine zilnic?sa-mi zici sa plec din casa ta in loc de "hei mami ce-ai facut la scoala,esti ok,vrei sa te ajut cu ceva?" ai idee cat de dureros e sa ma gandesc ca il preferi pe el,un strain olog,in loc sa ma preferi pe mine,care te-am ajutat cu atatea chestii,care practic sustin familia si te ajut in 90% din cazuri?
te-ai gandit vreodata ca dupa ce ca n-ai un barbat in casa,mai ingreunezi si situatia cu casa de la tara pe care noi si un om amarat o construim din temelii?te-ai gandit ca nu merit toate astea?
te-ai gandit ca daca mi-ai acorda libertate si respect, dar in acelasi timp ai avea grija si de datoriile unei mame, probabil nu as fi aceeasi persoana?
bravo,mama.ai reusit sa scoti adevaratul monstru din mine.
la multi ani,
Ioana .