Hoi ik ben Emma ik ga voor het eerst naar mijn nieuwe school van mijn vorige school ben ik weggepest doordat een jongen heeft verzonnen dat hij mij ontmaagd had iedereen noemde me een hoer of slet. Een tijdje terug raakte ik helemaal in paniek ik stond met een mes tegen mijn pols gedrukt en had de gedachte als ik nu een beetje kracht zet is alles voor bij alle ellende het gepest en nog het ergste geroddel ik heb zo'n hekel aan roddelen ik ben daardoor heel erg onzeker geworden dus ik heb besloten om naar een andere school te gaan om een nieuwe start te maken met nieuwe mensen en nieuwe kansen.
Ik loop naar binnen met de gedachten als dit maar goed komt ik speel zenuwachtig met mijn vingers en loop door de deur van het schoolhoofd meneer. De groot . Hij kijkt op en zegt ah jij moet Emma zijn en schud mijn hand ik voel dat mijn handen plakkerig zijn door de spanning hij verbreekt de korte stilte en zegt ga zitten en vertel eens over jezelf ik zeg alles over wat er in het verleden allemaal is gebeurt hij kijkt ernstig en onderbreekt me en vraagt heeft je school daar niks aan gedaan? Ik schud nee, ik durfde niks te zeggen anders werd ik nog meer gepest.
Nou hier hoef je je geen zorgen te maken we hebben speciale mensen waarmee je kan praten als je ergens mee zit thuis of op school, fijn antwoord ik.
Wanneer wil je op deze school gaan? Het liefst volgende Week want ik stop eind deze week met mijn school, oké ik zal mijn best doen tot volgende week dan maar.
Als ik thuis kom staat er een kan warme thee op tafel met een bak zelf gebakken koekjes mijn moeder komt aanlopen met een ontzettende pretsmoel ik begin spontaan te glimlachen.
En hoe was je gesprek? Goed ik kan volgende week. Beginnen gelukkig had ik al mijn boeken al besteld,ik was al bang dat ik ze nodig had dus had ze maar alvast besteld en eind vorige week kwamen ze binnen.
Ik ga lezen mam tot vanavond en geef haar een kus op haar wang smokkel nog snel wat koekjes mee en ren de trap op.
3UUR LATER
ETEN!!! Hoor ik mijn moeder gillen ik word wakker en kom er achter dat ik inslaap ben gevallen haha lach ik in mezelf ik loop naar beneden en ruik de geur van lasagne hmmmm wat lekker zeg ik tegen mijn moeder ze lacht en zegt zelf gemaakt ik schuif aan en vraag wanneer komt pap terug uit Afghanistan ho dat weet ik niet lieverd we eten Vedder in stilte af en toe kijken we naar elkaar en lachen we.
Haay dit is mijn eerste echte verhaal die ik nu aan het schrijven ben ik weet niet of het leuk is maar het volgende hoofdstuk word al leuker omdat dit meer de inleiding was doeggxx
YOU ARE READING
Kleine meisjes worden groot
RomanceHey dit boek gaat echt over meide dingen zoals love,vriendinnen en seks geniet ervanxx!