Lösemili Pasta 2. Tanıtım

1.3K 66 16
                                    

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Rengarenk duvarların arasında ışığını kaybetmeyenler gibi solan umutlar hayaller ve hayatlar vardı onların hikayesinde.

Milyonda birlik umutlara inananda vardı inanmayanda.

Yağmur hastaneye teyzesiyle girmişti. Geleceği icin o hastanede dolaşmış annesinin haklılığını dogrulamaya çalışmıştı.

Yalaz odasında sıkılıp minik Erdem i ziyarete çıkmıştı.

Koridorda karşılaşana kadar akıllarındaki amaçlarıydı bu.

Ya sonrası?

Löseminin pençeleri arasındaki bir hayat. O hayata, hayatını katmaya çalışan bir kız.

Bu işin başı belliydi ya sonu duvarlar gibi rengarenk mi bitecekti bu hikaye ya da...

...

Yüzü gözü pasta içindeydi.Gerçek anlamda yanakları burnunun ucu çenesi.Burnunun üzerindeki pastaya parmağımı batırıp ağzıma götürdüm. O ise ne yaptığımı izliyordu. Parmağımı yalayıp

"Mmm lösemili pastanın tadı bir harikaymış."

Gözleri irilesirken gür bir kahkaha attı. Durduğunda

"Lösemiden ölmezsem senin yüzünden öleceğim"

Benim yüzüme bir tebbesüm otururken onunda yüzünün hatlarına yerlesti tebbesümü.
.....

Merhabalar. Ailemize hoşgeldin bu kitaba bir şans tanıdığın için pişman olmayacaksın. Buna söz veriyorum.

Öncelikle bu hikayeye başlama nedenimi anlatmak istiyorum. Bu hikayeyi yazmaya başladığımda Wattpad e Lösemi adına yazılan hikaye bir elin parmağını geçmiyordu. İçeriklerinde lösemi hakkında bilgiden lösemili insanların duygularından çok her şey vardı. Oturdum lösemiyi araştırdım. O insanların hislerini okudum anlamaya çalıştım. Sonra wattpad e bir kiteleye ulaşma amacıyla yazmaya başladım. Belki her hafta bölüm atmadım belki uzun süre bölüm gelmedi. Fakat her zaman göz nurum oldu bu hikaye. Çok güzel yorumlar aldım, teşekkürler aldım ve bunlar benim en büyük gururum oldu. Bu hikayeye bir şans veren sen, aileme hoşgeldin.

Şunu belirtmeliyim. Bu hikayede güleceksinde, hıçkırarak ağliyacaksında "nolur nolur" diye söyleneceksinde "yapamazsın!" diye bağıracaksında. Duygu değişimlerine hazır ol. Bu hikayeyi derinlerde hisedeceksin.

Hikaye için şunu söylemeliyimki içinde bazı gerçek yaşanmışlıklar var. Tabi ki tüm kurgu gerçek değil benim hayal dünyam biraz işin içine giriyor. Onun dışında bir yerden alıntı yada özenti değildir.

Telif hakları saklı ve koruma altındadır.

Hakaret içermeyen her türlü yoruma açığım eleştiriniz kötü yöndede olsa benim için değerlidir.

Sevgilerle, yazarınız

Tülin İlhan.

Lösemili Pasta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin