Jungkook berdiri dengan gementar dia takut kalau itu hanya bayang-bayang saja"
Jungkook - yuju-ah awak ke ni?? Jungkook mendekati perempuan yang didepan, perempuan itu pelik dengannya"
?? - maaf encik saya bukan yuju saya choi yuna encik kenal saya" kata-kata yuju menghentikan langkah jungkook"
Jungkook - tidak kau yuju , yuju aku dah lama cari kau aku rindukan kau pulang lahh" jungkook memeluk yuna, yuna yang terkejut itu menolak tubuh jungkook"Yuna - maaf encik saya tak kenal encik"
Jungkook - yuju kenapa tinggalkan jungkook dan jikook"
Yuna - what jikook jikook tu siapa?
Jungkook - anak kita"
Yuna terkejut"
Yuna - ehhh bila masa pulak kita ada anak encik,mungkin encik salah orang kemungkinan orang yang bernama yuju itu hanya serupa dengan saya jadi saya kesini untuk berkerja dan menjadi p.a encik"
Jungkook - tidak kau yuju!! Mungkin kau amnesia kan sebab kemalangan tu!!yuju ayuhhlahh kita buka hidup baru dan anak kita"jungkook memegang tangan yuna yuna yang rimas tu dia melepaskan"Yuna - encikkk!!! Appa! Tiba-tiba mrs jeon dan jikook kelihatan dipintu jikook berlari memeluk appanya dia melihat perempuan yang didepannya"
Jikook - omma"dia memeluk kearah yuna yuna terharu hatinya mengatakan bahawa anak ini anaknya yuna membalas dengan mengusap kepala jikook dengan lembut"Yuna duduk dan memegang dua lengan jikook"
Yuna - tapi ahjumma ni bukan omma kamu jadi jangan bersedih nanti omma kamu tidak tenang disana"setelah dia habis berkata kepada jikook dia berlalu pergi dengan muka sedih dia menahan air matanya setelah dipintu"
Mrs jeon - yuju ini kamu"
Yuna - maaf puan saya bukan yuju saya choi yuna P.A baru mr jeon"dan berlalu pergi semua mendiamkan diri'Setelah yuna didalam kereta dia menangis"
Yuna - kalau awak tak hancurkan hidup saya saya tak akan jadi begini"lalu memandu keretanya dengan laju menuju ke rumah seorang sebelum dia dia masuk kedalam rumah itu dia mengesat air matanya yang tertinggal"?? - awal kau balik hari ini macam mana hari ni berjaya ?
Yuna memandang kearah yeoja itu"
Yuna - saya rasa jeon jungkook tidak bersalah. Betul ke dia menghancurkan hidup saya"
?? - percaya lahh dia pun perna menghancurkan hidup ku, kan aku dah ceritakan kau dia perna merogol kau sampai kau melahir anak"
Yuna - me-melahirkan anak,jadi kami belum perna menikah?
?? - tidak perna,kau ingat lah kalau bukan aku kau tidak akan hidup lagi, teruskan untuk membalas dendam jangan mengalah,masa kamu kemalangan dia tidak perna mencari kau dan dia hanya membiarkan kau kau tak sakit hatikah"
Yuna semakin membenci yang bernama jeon jungkook"
Baiklah aku akan membalas dendam"( keesokan harinya )
Jungkook sudah berada di office dia menunggu seorang"
Jungkook - harap dia datang hari ni"
Tiba-tiba orang yang telah ditunggu-tunggu telah muncul"Jungkook - yuju chakkam" menarik lengan yuna yuna memandang kearah tempat lain"
Yuna - lepaslah encik kan saya dah kata saya bukan yuju saya choi yuna encik ni waras ke tak"
Jungkook - aku akan tolong kau ingat memory kau yang lama jebal stay with me forever"yuju melepas tangannya dengan kasar dan melihat tajam kearah jungkook" yuna - sorry mr jeon saya rasa memory saya yang lama masih diingatan saya dan saya tidak perna berjumpa dengan encik dan macam mana encik boleh mengenal saya"yuna memandang tajam kearah jungkook jungkook yang sedih melihat kearah nya"End,
Busan pulak story kalikan,
Don't forget voment😊 mianhae sebab lambat update😀
YOU ARE READING
still loving you ( jungkook ff )
Roman d'amourYuju: mencintai seorang itu susah bagi ku. Jungkook: adakah kau mencintai ku lagi . Baekhyun: aku mahu kita seperti dulu. Halla: kehidupan memang ada percintaan tapi itu membuat ku lemah kerana dia first love bestfriend ku sendiri aku terpaksa relak...