Bayan Emily müdür yardımcısıydı. Çok sevimli konuşurdu. Hep uzun , dizlerinin biraz altına gelen tek renk hoş etekler giyer, beyaz hoş kısa kollu bir tişört ve gene tek renk kolları biraz şişkin , kısa kollu bir ceket giyerdi. Aynı zamanda o kıyafetine uygun topuklu gene tek renk bir ayakkabı giyerdi. Hoş , Omzunun üstüne gelen kabarık sarı saçları vardı. Kocaman gözlüklerini hep takardı. Öğrencileri çok severdi. Öğrencilerde onu. Hep nefes alıp veriyormuş gibi konuşurdu. Ama bu çok tatlı bir konuşmaydı. O gün klasik kombinini lacivert olarak yapmıştı. Odasında oturup bu günkü özel gece yemeğini düşünüyordu. Her yıl okulda bu yapılırdı. Ardından telefon çaldı. Hemen açtı.
Bayan Emily " Ah, buyrunnnn kiminle görüşüyorum ?" Dedi. " Ben Bay Danny. Karşı Taraf Büyü Okulu nun müdürü . Özel nedenlerden dolayı sizin okula 10 kişiyi göndermek için size haber vermiştik. Acaba yarın uygun musunuz?" Dedi Bay Danny. Bayan Emily "Ahh tabiki uygunuz. " dedi. Ve telefonu kapadılar. Bayan Emily hemen müdürün yanına koştu ve herşeyi heyecanla anlattı. "Ahh , efendimmmm onlara mutlaka iyi görünmeliyiz. Bu günü onlara gururla anlatmalıyız. Peki kimden yardım alabiliriz?? " dedi Bayan Emily. Müdür de " Buldum! AK sakallı dededen tabiki!" Dedi. Bayan Emily de " Aaa ak sakallı kimmm?" dedi şaşkınlıkla. "Ak sakallı dede. Bana geçen rüyamda hayal aleminin ve dünyadaki evinin numarasını verdi. Al bakalım onu ara " dedi müdür Bayan Emily e bir kağıt vererek. "Aaaa... peki efendim siz nasıl isterseniz " dedi Bayan Emily de . Şaşkınlığını hala üstünden atamamıştı. Kendisine verilen numarayı aradı. "Ah meraba ben Bayan Emily. Siz ak sakallı dede misiniz. Acaba bize bir konuda yardım eder misiniz. Bu aralar rüya nasihatları ile mi meşgulsünüz? A peki tamam öyleyse hoşçakalınnn " dedi ve telefonu kapadı. Kafası hala karışıktı. Bunları önemsemeyip işlerine devam etti.
Akşam yemeği vakti gelmişti. Herkes büyük salonun yanındaki büyük yemekhanede toplanmıştı. Alexandra bacaklarını bağdaş yapmış ellerini birbirine birleştirmiş bir şekilde sandalyede oturuyordu. Gözleri kapalıydı. Diğerlerine "Çok yakın... Doktor Mcgagger bu gece gelebilir. Kendinizi koruyun. " dedi . Herkes artık bundan bıkmıştı. Denise " Kabullen artık iki yıldır gelicek dedin hala gelmedi artık bence sus. " Dedi ve yemeğini yemeye devam etti. Alexandra o anda onlara takmadı . Çünkü o an hiç olmadığı kadar emindi. O gün yıllardır beklediği gün olucaktı.
Bayan Emily herşeyden çok memnundu. Bir an yanına Bayan Ashlee geldi. Kendisi kilolu, siyah normal boyutta bir gözlük takan kahverengi saçlarını hep topuz yapan, doktor önlüğü gibi birşey giyen , çok sevimli görünen bir öğretmendi. Fakat Bayan Elenor da öyleydi. O da genç kıvırcık sarı saçlı masmavi gözlü çok güzel bir kadındı. Ama ikiside çok iyi anlaşırdı. Yani evet... Bayan Ashlee de çok sinirli bir öğretmendi.
Tüm öğretmenler yerlerine geçmişti. Büyük bir platformdaki bir masa onlara aitti. Yemekhanenin en görülen köşesindeydi orası. Ama Bayan Emily oturmadı. En yakın arkadaşı ve yardımcısı Bay Clutter ile birlikte yemekhaneyi seyrediyorlardı. Herşeyin o akşam çok güzel olmasi gerekti. " Ah bay Clutter herşey harika derecede yolundaaaa. Mükemmmmelll. " dedi Bayan Emily.
Ve tam Bay Clutter birşey dicektiki resmen yemekhanede kıyamet koptu. Başı sekiz şeklinde , aşırı ince, elinde eldiven, üzerinde doktor önlüğü, ayağında kauçuktan yapılmış botlar olan bir hayalet geldi.
Ve aşırı derecede yüksek bir sesle bağırdı. Sonra Alexandra yanına geldi. "Acaba fotoğraf çekilebilir miyiz Bay Mcgagger " dedi. Doktor Mcgagger 'da " Ah tabi ki " dedi gülerek. Fotoğraf çekildiler , Doktor Mcgagger fotoğrafı imzaladı ve sonra Alexandra "Şimdi kaosa devam edebilirsiniz" dedi. Doktor Mcgagger " Teşekkürler " dedi ve George un arkasına geçti . Denise eline bir sopa aldı ve gözünü kapadı ama ne yazikki vurduğu Doktor Mcgagger değil George tu. Denise gözünü açtığında George yerde kıvranıyordu . Denise etrafına baktı ve "Bana zarar verdi mi " dedi. Valkyrie ve Henry ona yok artık dercesine baktılar.
Bayan Emily gözleri karşı tarafa bakmış bir şekilde donmuştu. Doktor Mcgagger Stacey nin yanına gitti. Stacey ona hayranlıkla baktı ve sonra onun olmayan kemiklerini kırarcasına ona sarıldı. Ve sonra "Merhaba ben Stacey " dedi. Sonra Doktor Mcgagger Tina nın yanına gitti. Stacey den zar zor kurtulmuştu. Ama Stacey hala onu takip ediyordu. Sonra Doktor Mcgagger "bana yardım et " dedi Tina ya . Tina " Hıhı tabi tabi kesin sana yardım ederim yani " dedi. Doktor Mcgagger " lütfen ben bir hayaletim bu kız soylarımı kirletiyor. " dedi. Tina " Hıhı tabi tabi kesssinnn sen hayaletsindir zaten tabi tabi yani" dedi. Ve sonra Doktor Mcgagger bunların hepsi deli diyip kayboldu.
Bayan Emily dizlerinin üstüne çöktü ve " Be-ben ne yapı-cam şi-şimdi" dedi ağlamaklı bir sesle . Sonra Bay Clutter onun omzuna teselli edercesine vurdu. Herkesi yatakhaneye gönderdiler.
George o gece revirdeydi. O kadar sopayı yedikten sonra revirde olmamasının bir anlamı olmazdı zaten. Sakar Oscar , Henry , Kevin ve Denise George u ziyarete gittiler. Geldiklerinde Sakar Oscar yanlışlıkla George un kafasının üstündeki dolaptan birşey aldı ve dolap George un kafasına düştü. George acıyla bağırırken neyi aldın bu kadar önemli dedi Denise bağırarak. Sakar Oscar da elindeki tahta parçasını gösterdi. Denise "Gerizekalı o onu tutan ayaklarda biriydi" dedi. Henry ve Kevin ne oldu diyerek geldiler. Henry " Oscar elindeki ne?" Dedi . Denise de " şu George un üstündeki dolabı tutan ayaklardan biriydi bir zamanlar." Dedi. George un heryeri morarmıştı. Oscar in salaklığı yüzünden artık alnı da mosmordu.
Bir gecede böyle bitmişti işte .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlamsız Bir Komedi
HumorHenry, George, Denise ve Valkyrie . Dördü bir büyü okulunda tanışırlar. Denise ve George Valkyrie ve Henry den daha farklılardır. Çünkü ikisininde ailelerinde özel güçler olduğu içinde Denise'de telekinezi George'da ise düşünce okuma özelliği vardır...