Pearl Clark
Október 05; Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Gondolataimba mélyedve könyököltem a medence szélére, ahonnan az egész város éjszakai látképe elém tárult. A feszített víztükör szinte mozdulatlanul ölelte körbe a testemet és csak a légvételemtől megmozduló mellkasom generált aprócska hullámokat körülöttem. Mióta visszajöttünk, ez volt az első nyugodt órám. Fáradt sóhaj hagyta el az ajkaimat ahogy visszagondoltam a mai nap történéseire. Cseppet sem voltam biztos abban, hogy érdemes volt hazajönnöm. Úgy éreztem, Katenek már nincs rám szüksége és ez frusztrált. Fájdalmas nyögés hagyta el a számat majd lehunytam a szemeimet és próbáltam visszatartani a könnyeket amik végül árulkodó gyorsasággal peregtek végig az arcomon és újra eszembe juttatták nyomorúságom indokai
Dühösen vágódtam be az új autóm első ülésére, ügyet sem vetve a sofőrre, aki döbbent tekintettel pislogott miután kikaptam a kulcsot a kezéből. Alig tudtam kivárni, hogy a velem tartó olasz férfi elfoglalja a helyét mellettem. Ahogy ez megtörtént, kezem a váltóra simult, míg lábammal a gázpedált próbáltam átpréselni a kasznin.
- Hé-hé-hé! - csattant fel egy figyelmeztető hang mellőlem. - Szeretnék életben maradni. Még rengeteg, szép férfi segget kell meghódítanom! - próbálta poénnal elűzni a félelmét Vincent.
- Bocs - engedtem feljebb a pedált, hogy eleget tegyek a kérésének.
- Min húztad fel magad ennyire?
Mély levegőt vettem, hogy ne kezdjek el egyszerre több nyelven káromkodni. Újra felidéztem magamban az üzenetet, amit drága nővérem volt szíves alkalmi sofőrünkkel elküldeni.
- Kate nem akar velem lakni - bukott ki belőlem a fájdalmas válasz. - Nem értem.. - ráztam meg a fejem miközben a rég látott, ismerős utcákat róttam. - Azt hittem ő is független akar lenni. Végül is, apánk őt is száműzte - próbáltam igazolni a saját önálló terveimet.
- Baby - simította hatalmas tenyerét a combomra Vinc megnyugtatásul - Kate felnőtt nő. El tudja dönteni, hogy mi a jó neki. Ha nem akar elköltözni otthonról, annak biztos oka van.
Indokait hallva idegesen túrtam a hajamba.
- De én azt hittem, hogy örülni fog ha megint együtt leszünk.
- Attól még örül neked, csak...
- Csak éppen szarik a fejemre - húztam el a számat.
- Hova megyünk most? - próbálta elterelni a témát az olasz.
- Meglátogatjuk a nővéremet és kiderítjük, hogy mi a fene történt vele - morogtam magamban, mint egy bolhás kutya.
A látogatás gyors volt és enyhén szólva kiábrándító. Kate úgy viselkedett velem, mint egy ismerőssel és nem úgy, mint a testvérével. Talán még Vincentnek is jobban örült, mint nekem. A körmösnél tett látogatásunk pedig csak fokozta bennem a gyanút, hogy a szakadék ami köztünk keletkezett egyre nagyobb lesz. Ezt abból szűrtem le, hogy a nővérem elfelejtette megemlíteni, hogy jóban van Neymarral. Régen minden apró kis dologról beszámolt, most pedig titkai lettek előttem.
- Hey, Gyönyörűm! - csókolt a nyakamba az észrevétlenül mögém lopódzó barátom, kiszakítva sivár gondolataim közül. Reszketeg sóhaj hagyta el a torkomat és hogy eltakarjam a könnyeimet, lebuktam a víz alá. Felé fordulva bukkantam fel ismét és egy egyszerű mozdulattal kisimítottam a vizes tincseket az arcomból.
- Jól vagy? - húzta végig hüvelykujjait a szemem alatt miközben tenyerével megtámasztotta a fejemet és tekintetével végig pásztázta az arcomat.
- Persze - villantottam rá egy hamis mosolyt, de nem tudtam átverni.
- Kate-en gondolkozol?
- Hagyjuk - húzódtam el tőle. - Én csak... Nem is tudom, mit vártam - ráztam meg a fejemet. - Fura most ez az egész. Tudom, hogy én vagyok a fiatalabb, de eddig mindig úgy éreztem, hogy nekem kell vigyázni őrá. Egészen mostanáig olyan sebezhetőnek tűnt az érzelmei miatt - meredtem magam elé.
- Ezt hogy érted? - könyökölt mellém Vinc és így együtt gyönyörködtünk az éjszakai Dubai látképében.
- Kate, hogy is mondjam? - húzódott önkéntelen mosolyra a szám - Kicsit szentimentális a lelkem. Hisz a szerelemben, a hűségben és a hasonló baromságokban. Már kislány korában is imádott esküvőset játszani a Barbie babáival.
- És te?
- Én? - töprengtem el rövid időre. - Én inkább kártyázni szerettem. Pókerezni, Unozni, Römizni. Mindent amiben nyerni lehetett. Imádtam számolni a lapokat, osztani, tervezni a következő lépést és a bosszún törni az agyam, ha véletlenül kikaptam, de ez szerencsére ritkán fordult elő - vigyorodtam el.
- Nem erre gondoltam - nézett rám merőn Vincent. - Te hiszel a szerelemben és a hasonló baromságokban? - szegezte nekem előző szavaimat.
- Nem - jelentettem ki határozottan. - Én abban hiszek, hogy a mában kell élni és nem szabad elszalasztani a kínálkozó alkalmakat. Egyszer már mondtam neked, engem nem hűségre és családalapításra terveztek.
- Ez hülyeség! - csattant fel az olasz macsó hangja. - Minden nő férjről és gyerekekről álmodik. Hófehér ruháról, templomról stb.
- Jézusom! - kaptam megjátszott ijedtséggel a számhoz a kezemet. - Akkor lehet, hogy nem is vagyok nő?
- Hidd el Cica, az vagy, méghozzá nagybetűkkel - vigyorodott el végre a mellettem álló barátom is. - Ha pedig valaki ezt kétségbe meri vonni, nyugodtan küld csak el hozzám. Majd én elmagyarázom neki, hogy mi a különbség nő és NŐ között.
Kínosan érintett az együtt töltött éjszakánk említése ezért, hogy eltereljem a témát, hirtelen belecsimpaszkodtam Vincent nyakába és miután az ajkaimat az övére tapasztottam, egyszerűen lerántottam a víz alá. Addig csókoltam és tartottam lent, míg a testem vészjelzéseket nem adott le az oxigénhiány miatt. Ekkor felrúgtam magam a felszínre és levegőért kapkodva próbáltam megbékíteni a meggyötört tüdőmet.
- Őrült vagy - úszott mellém szintén zihálva a férfi, de az arcán hatalmas vigyor terült el.
- Tudom - vontam meg a vállamat majd hirtelen olyan felszabadultnak éreztem magam, hogy hangosan nevetni kezdtem. Csak nevettem és nevettem, egészen addig amíg már nem tudtam megtartani magam a víz felett. Ekkor Vincent a térdem alá nyúlt és kisétált velem a medencéből. Bevitt a hálószobába, letett az ágyamra, mellém feküdt és egész reggelig velem is maradt. Összebújva aludtunk el.
ESTÁS LEYENDO
Happened
FanficA Fly Emirates elnökének személyében nem mást, mint Tim Clarkot ismerhetjük meg, aki történetesen a Clark lányok édesapja. Az ikrek csapongó és példátlan életmódot élnek apjuk pénzén, egészen addig, amíg megtehetik. Tim dolgozni küldi lányait két s...