Zdravo,ja sam htela napraviti glasanje,jer ne znam koju knjigu da započnem,imam nekoliko njih.Volela bih da izglasate i da vidite koju da objavljujem.. :)
1.
,,Kako napraviti nezaboravno leto'' Iako lato prolazi ideja za ovu knjigu mi je naišla pred kraj školske godine,romantična komedija u kojoj je glavni lik Niall,ne želim da vam otkrivam sve ali evo malog uvoda u nju:
Kraj školske godine i početak leta,da li će Laura napraviti ovo leto nezaboravnim i uzburkati talase njenog mirnog ljubavnog života ili samo dopustiti da celo leto provede čitajući ljubavne romane u svojoj sobi i povremeno gledajući svoje vršnjake kako slobno idu u klubove i zabavljaju se.Sunčevi zraci će otkriti..
2.
Ova knjiga je mračna,pravi kontrast u odnosu na prvu,evo malog uvoda:
Ona..Njena mentalna bolest koja je sve promenila i on koji joj pokušava pomoći.Svet je okrutan prema njoj.Milion predrasuda,tajni,zavera.On je želi,bez obzira na sve želi joj pomoći,da li će u tome uspeti?Da li će moći da je podigne sa dna u koji je upala i koji polako potanja i vodi je sve dublje,u crnu rupu bez dna..?PS:G.lik je Harry
3.
Hmm ne znam kako da opišem ovu knjigu,sem tužna ljubavna priča sa puno preokreta,neizvesnog kraja,srećnog ili nesrećnog još uvek ne znam.Hahaha
Evo nešto i o njoj:On je uspešan poslovan čovek sa velikim planom u budućnosti,šarmantan,zgodan,devojke lude za njim.Živi svoj monotoni život,pomalo dosadan sve dok jednog dana mu ne stigne pismo sa nepoznate adrese,pisma se završavaju sa istim potpisom ''S' ljubavlju tvoja zauvek'' Želi otkriti o kome je reč i tu dolazi niz misterija i okolnosti koji će ga dovesti do misteriozne devojke koja mu donosi pisma.
PS:Glavni lik je Liam.
4.
Evo još jedne knjige o Liamu,volim ovu knjigu,njenu ideju na neki poseban način,vi odlučujete koju da objavljujem..
Znali su se od malena,rasli su zajedno.Proživljavali sve zajedno,prve nevolje,prve suze,prvi glasni i iskreni smehovi.Rođeni pod istom zvezdom,na isti dan..Najbolji prijatelji..A onda sdbina odluči da umeša svoje prste..Jedna noć,jedna greška, potpuno će im promeniti život,gde će se dva puta pretvoriti u jedan.I vezati ih..Zauvek..5.
Ovo je nešto novo,što nikada nisam pisala,o Liamu je takodje ali radnja se odvija u srednjem veku,Engleskoj,on je primoran da se oženi za svoju dalju rođaku kako bi bio krunisan za kralja i tako produži vladarsku lozu,zavezanih ruku pristaje da se oženi sedam godina mlađom vojvotkinjom.Mlada,još uvek nezrela za brak odlazi u dvor kod svoje novostalne porodice koja je prihvata u kojoj će se susrećati sa mnogim situacijama iz kojih će izvući životne lekcije,on će je gledati iz prikrajka i diviti se njenoj zanosnoj lepoti koje se toliko stidela.
6.
I evo zadnje ponuđene knjige,o Harryu,ona je sestra Louisa Tomlinsona,nepobedivog borca ilegalnih borbi u podzemlju koledža u koji oboje pohađaju,on je nov,tih povučen,ne priča puno,izgubljen u nekom svom svetu,prebukiran svojim problemima,želi da se bori sa njim,prva borba u novom sredini privućiće pažnju male Tomlinsonove sestre..Dovoljno da se počne boriti za nju..
To je to,u komentare pišite naslov knjige koju bi želeli da pišem i objavljujem,volela bih da ovo bude veliko glasanje,ako je moguće privucite devojke i momke naravno koji žele da čitaju neku od ovih knjiga,hvala svima koji glasaju i što se cene moj trud.. :)
Čitamo se uskoro <3
Vaša:
Fiam4Ever
YOU ARE READING
Glasanje za sledecu knjigu
FanfictionZdravo,dobrodošli,želim da čujem vaše mišljenje za sve knjige koje želim da se izglasaju,knjiga sa najviše glasa će biti objavljena i pisana po poglavljima.. Glasajte i pišite mišljenja Love yaaaa Vaša: Fiam4Ever