Pätnásť nekonečne dlhých sekúnd ma skúmal pohľadom, potom pobavene nadvihol obočie.
"Čo si mi práve navrhla?"Dych mi zamrel v hrdle.
"Počul si ma." Zachrapčala som. Už sme zašli príliš ďaleko. Sedím ti v lone, nieje cesty späť!
Úškrn mu zmizol z tváre a pocítila som ako podo mnou ztuhol.
"Myslíš to vážne?"Očami sa vpýjal do mojich tak intenzívne, že som sa cítila odhalenejšie a zraniteľnejšie ako keby zo mňa práve strhával oblečenie.
Prikývla som celá napätá od očakávania.
"Chceš mať sex...so mnou?" Vyvaľoval oči akoby tomu nemohol uveriť.
Namiesto odpovede som mu pritlačila pery na krk tesne pod ucho a jemne som ho uhryzla. Ale no tak Max poznáš ma dosť dlho na to aby si vedel, že o takýchto veciach nežartujem.
Z úst sa mu vydrel takmer zvieraci zvuk a sekundu na to jeho ruky vystrelili k mojim bokom a pritiahol ma ešte bližšie.
Zasmiala som sa. Milovala som aký vplyv mal na neho môj dotyk.
Smiech mi zamrel na perách keď napodobnil môj príklad a pritlačil mi pery na kľúčnu kosť. Každou sekundou mi bolo teplejšie a dýchanie mi robilo čoraz väčšie problémy.
Chcem ho! Chcem ho teraz!
Rukami som sa chytila kovovej konštrukcie nad jeho hlavou, čím som ho donútila aby sa oprel uväznený medzi mojim telom a čelom postele. Zavrtela som sa a pritlačila som sa k nemu hruďou. Potrebovala som byť k nemu bližšie, tak blízko ako je možné."Layla..." vzdychol do mojej pokožky čím vyslal mojim telom novú vlnu vzrušenia. Stačilo tak málo, len Max vzdychajúci moje meno, aby som úplne stratila zábrany.
Chcela som sa mu surovo vrhnúť na pery, no on ma zastavil. Uväznil moju tvár do jeho dlaní a skenoval ma pohľadom. Takmer som na neho zavrčala. Čo je?!
"Ak sa s tebou teraz vyspím... čo to bude znamenať?" Lapal po dychu no napriek tomu som mu rozumela.
"Čo by to malo znamenať? Je to len sex." Vychrlila som celá zadychčaná. Teraz to predsa nemôže stúpnuť! Opäť som sa nahla, že ho pobozkám no zase ma zastavil. Teraz som už naozaj zavrčala. Nechápala som čo má za problém. Jeho posteľou už prešlo mnoho báb, tak prečo to takto naťahuje?!
"Len sex." Zopakoval moje slová, nehľadel mi však pri tom do očí.
Z jeho hlasu som cítila, že niečo nieje v poriadku ale bola som príliš rozbehnutá nato aby som sa tým zaoberala, už som nedokázala triezvo uvažovať. Jediné načo som myslela boli jeho pery, ktoré mi tak tvrdohlavo odopieral!
"Hej. Nebude to nič znamenať, sľubujem." Nedočkavo som mrmľala. Snažila som sa ho upokojiť. Asi sa bojí, že by som od neho chcela nejaký záväzok alebo čo.
Konečne mi pozrel do očí. Tváril sa... smutne? Začínala som byť trochu zmätená.
"Ale tak to nechcem." Pokrútil hlavou a založil mi prameň vlasov za ucho.
Hľadela som mu do očí už totálne vykoľajená.
Najprv sa usmial a potom pomaly, pomaličky spojil naše pery.
A je tu ďalšia kapitola! Ospravedlňujem sa za to čakanie ale akosi som sa nemohla rozbehnúť. :D Každopádne už som sa nakopla a nová časť je na svete. Dúfam že sa páči :-)