Když jsem se ráno probudila,bylo 7 hodin.Všichni ještě spali.Tak jsem se potichu převlékla a ještě jsem ležela.Ale jako bych to nebyla já.Cítila jsem stále takové napětí a nervozitu.A neustále se mi v hlavě vše odehrávalo.Pak už se probudila Kess.Byla jsem ráda,že jsem si našla kamarády. "Ahoj"řekla jsem s úsměvem.Ona mi úsměv opětovala."Jak se ti tu spalo?"zeptala se."Vlastně nevím.Vše se mi rozleželo v hlavě.Moc jsem nespala."řekla jsem sklesle."To se zlepší."uklidňovala mne Kess.
Pak už se postupně všichni vzbudili.Na snídani jsme šli do jídelny.Byla nádherná.Měli jsme rohlík s máslem a medem.K pití jsme dostali na výběr mezi vodou a kakaem.Já jsem si vybrala kakao.Báječně jsem se nasnídala.Nakonec jsme se vystřídali v koupelně.Když už jsem vypadala jako člověk,vrátili jsme se do hlavní místnosti.Tam jsme si mohli dělat,co jsme chtěli.
Já si vzala papír a tužku.Ráda kreslím,tak jsem se usadila u stolu a začala jsem kreslit tátu.Když jsem si to načrtla,tak jsem začala stínovat."Wau,máš talent."ozvalo se za mnou.Prudce jsem se otočila.Stál tam jeden kluk.Vypadal tak na 16?Měl blond vlasy a modré oči.Popravdě,byl asi o hlavu vyšší než já.Já jen hloupě zírala."Ehm..promiň.Jsem Rob."představil se mi."Já..já jsem Melisa."vykoktala jsem."Hezký jméno!" Já se jen usmála."Můžu?"zeptal se a ukázal na židli.Kývla jsem jako že ano.On se posadil.
"Krásně kreslíš!"řekl s dokonalým úsměvem."Děkuju."řekla jsem 'stydlivě'."Kdo to je?"zeptal se a já nevěděla,co odpovědět."Táta."s touto odpovědí mi do očí vtrhly slzy.Ale nedala jsem to na sobě znát."Aha..A proč jsi teda tady?Když máš tátu." Nedokázala jsem odpovědět."Promiň.Jsem moc zvědavý."řekl po chvíli mlčení.Ale v tu chvíli mi to došlo.Chtěla jsem mu to říct."Ne..to já.No..týral mne!"vypadlo ze mě.Moje odpověď ho zaskočila."Aha.A co máma?"zeptal se dále."Ta na mě sere.Nestará se o mne od 7 let."řekla jsem a zabořila jsem se zpět do kreslení."Neměla jsi to jednoduchý."řekl.Pak se ve mne probudila zvědavost."A co ty?Jak jsi se sem dostal?"Nejdřív bylo ticho,ale pak spustil..
Po dlouhé době další ;)
Děkuju za přečtení :)
Komenty by potěšily ^^
ČTEŠ
Nikdo neví, co jí trápí
DiversosTenhle příběh bude o 15-ti leté Melise, která je velmi nádherná a milá dívka. Směje se, vypráví vtipy a se všemi se kamarádí. Nikdo však neví, co se v ní skutečně odehrává...