Α-Ω

51 3 0
                                    

"Μωρό μου ήρθα" ακούστηκε η φωνή του.

Η συνηθισμένη απάντηση όμως δεν ήρθε ποτέ. Κάθε μέρα υπήρχε μια, άλλες φορές η ίδια με την χθεσινη ενώ άλλες όχι. Ετσι άρχισε να ψάχνει για εκείνη. Αρχικά στο σαλόνι, έπειτα στην κουζίνα και τελικά βρίσκονταν πίσω από την πόρτα του δωματίου τους.

Καθώς άνοιξε την πόρτα, η εικόνα του αντίκρισε, δεν ήταν καθόλου, αυτή που περίμενε.

"Stacy, τι έγινε, γιατί το δωμάτιο είναι σε αυτή την κατάσταση?" Ρώτησε.

Ολα τα αντικείμενα που υποτίθεται, πως έπρεπε, να βρίσκονται πάνω στα έπιπλα, πλέον ήταν σκορπισμενα στο πάτωμα.

Οι κορνιζες που στολιζαν τα κομοδινα, είχαν γίνει χίλια κομμάτια, ενώ οι φωτογραφίες που περιείχαν, έπαιρναν το δικό τους μέρος στο πάτωμα.

Τα μαξιλαρια, το παπλωμα, ο ηλεκτρονικός προσωπικος υπολογιστής , το κινητό της, όλα ήταν διασκορπισμένα παντού. Αλλα με την κανονική τους μορφή ενώ τα υπόλοιπα είχαν γίνει μικρότερα κομμάτια.

Εκείνη, δεν είπε τίποτα, δεν τον κοιταξε καν. Του πέταξε έναν φάκελο, ο οποίος προσγειώθηκε στα πόδια του και συνέχισε, να κάθεται οκλαδον, με το πρόσωπο της στραμενο στον καθρέφτη μπροστά της.

Ο Adam, καθώς εσκυψε, να μαζέψει τον φάκελο, μια φωτογραφία έπεσε από αυτόν. Σε αυτήν ήταν πέντε άτομα. Μια οικογένειά. Ο μπαμπάς, η μαμά και τα τρία τους παιδιά.

"Ωστε τελικά το εμαθες." Είπε πολύ απλά και έμεινε να κοιτάει την φωτογραφία για λίγο.

"Πότε σκόπευες, να μου πεις, ότι έχεις μια οικογένεια?" Τον ρώτησε.

"Ποτέ. Εάν ήταν στο χέρι μου, δεν θα το μαθενες ποτέ." Είπε και εκείνη γύρισε απότομα το κεφάλι της προς την μεριά του. Δεν περίμενε αυτή την απάντηση.

Νόμιζε πως θα πει την κλασική ατάκα "ήθελα πάντα να σου πω την αληθεία αλλά ποτέ δεν βρήκα το κουράγιο" ή κάτι τέτοιο. Ομως και πάλι είπε την αλήθεια. Ποτέ δεν τον έπιασε να λέει ψέματα μέχρι σήμερα.

Δεν είπε τίποτα απλά σηκώθηκε σκουπισε μερικά δάκρυα που μόλις άρχισαν να σχηματίζονται και πήγε να προσπεράσει τον Adam. Ομως εκείνος δεν θα την άφηνε να φύγει τόσο απλά.

"Ασε με να σου εξηγήσω. Πιστεύω πως εάν ακούσεις αυτά που εχω να σου πω θα καταλάβεις." Είπε και την άρπαξε από το μπράτσο για να αποφύγει την φυγή της.

Παρεξήγηση Where stories live. Discover now