Kapitola 9

74 6 0
                                    

Wanda
Já a Natasha jsme si vzali Alex do parády, musíme ji připravit na slavnostní křest. Roesman měl nejlepší nápad za poslední rok, ty šaty a perly ladily k sobě, problém byl s botami. Jelikož nemá Alex stejnou nohu jak mi, musel Thor na Asgard, prý jeho matka měla boty co by se k šatům hodily. Alex se zatím s Natashou smály, vtipu když do pokoje přišel Clint. ,, Dámy na to že máte zpoždění jste dost happy." Ale vstala a šla za Clinte, obejmula ho. ,, Wando pojď mi půjdeme, musíme už jet do té vily." ,, Ale Nat, teď?" ,, Jo teď." odešly jsme, Nat mě vedla k letadlu kde už byl Kapitán, Bruce, Sam, Scott a Shelly. Skoro nikdo ji neměl rád, ale trpělili ji tady jen kvůli Kapitánovi. Sedla jsem si vedle Sama, pořád něco kreslil. ,, Co to pořád kreslíš?" ,, To je Alexia, když létá." v tom se ozvala Shelly. ,, Kdo je ta Alexie? Každý tady o ni mluví, a já ji neznám." ,, Víš Shelly, Alexia Mary Hunterová je naše nová členka." ,, Alexia Mary jo, jestli je to ona co si myslím, tak to klidné časy skončili." Kapitán se na ni koukkl, pohledem nic nechápající. ,,To nevíte, Alexia jak ji říkáte, není ta za kterou ji máte. " v tom se ozvala Natasha. ,, O co ti jde Shelly? Znám ji déle jak ty a navíc Furry, by nikdy nevzal do party člověka se špatným úmyslem." ,, Drahá Natasho, nevíš o ní vůbec nic, ty ani Clint. Nikdo nezná její rodiče jakto že nemá sourozence, a proč si vybrala nejlepšího agenta za přítele a ..." to jsem se do toho vložila já a Sam. ,, Hej ty, přestaň si ji brát do pusy, to stejně bych mohla říct o tobě. A jestli se bojíš že ti Alex přebere Steva tak buď v pohodě. " Sam vstal a přešel o ní. ,, Kdyby tu nebyl Kapitán tak letíš už z letadla." Toho ale Kapitán chytl pod krkem. ,, Same, nech ji být. " pustil ho, Kapitán věří té čarodějnici. Sam byl jeho druhý nejlepší kamarád a teď by ho skoro zabil.

Alexia
Obímala jsem Clinta, vždy bude jen skoro jako brácha, navíc má ženu a děti. ,, Clinte představíš mi někdy tvoji rodinu?" ,, No možná i dnes." Usmála jsem se, prohlédla jsem si ho byl za mušketýra. ,, Ach samotný Athos." Zasmál se, mířil ven z pokoje. ,, Tak dělej máme zpoždění. Nehodlám dostat výprc od Starka." ,, Ale ja nemám boty." V tom se objevil Thor. ,, Ale máš, zde matčiny boty." Podal mi je, byly nádherný. Pozlacené, posázené perlami. ,, Díky Thore." ,, Nemáš zač a teď musíme už tak jdeme pozdě. " šli jsme na střechu kde už bylo letadlo pro nás. Clint pilotoval, cesta má trvat dvacet minut, Thor si sedl, nevypadal na maškarní, v ruce jsem držela škrabošku, a pod paží jsem měla psaníčko, v něm mobil a fotku Chrise. Dnešek věnuji jemu.

Loki
Nebude těžké proniknout na oslavu Starka, s Tchaem máme spojence Shelly, pomocí žezla jsem ji otevřel oči. Já a Tchao jdeme na večírek díky mé iluzi.
,, Proč vypadám jak nějaký pirát pane? " ,, No lepší než nějaký princ nemyslíš?" ,, Máš pravdu pane." Přijeli jsme k vile, vše bylo v plném proudu, ostraha nás pustila dál, jak jsem čekal Shelly se motá kolem Kapitána, ale ji sem nikde neviděl. Pokračoval jsem dál dokud nezačal velký aplaus.

Sam
Konečně dorazila, jako její doprovod jsem musel čekat v zákulisí, Thor se musel smát, když viděl že jsem oblečený za piráta Jacka Sparrowa. Přicházela, doprovod ji dělal Clint, jako vždy. ,, Same ne abys ji ublížil. " s úsměvem mi předal ruku Alexi. Vypadla nádherně v těch šatech, uslyšel jsem hlas Tonyho. ,, Dámy a pánové, jak už asi tušíte dnes jste tu, abys jste poznali naši novou členku Avengers."  Alex se začala třást. ,, Alex copak ti je?" ,, To jen nervy." ,, To bude dobrý, křest je od toho aby si zloduši uvědomili ze se rozrůstáme. A uvedení je to také do společnosti." ,, Víš Same, je to dost nezvyklé. " chytl jsem ji kolem ramen. ,, Neboj budu stále u tebe." Oplatila mi zářící úsměv. ,, Vážení všeho věku představuji Vám. Alexii Mary Hunterovou alias Anděl Smrti."   Začala hrát hudba a bylo jasné že Alex a já můžeme jít. ,, Připravená?" ,, A ty!" Usmívala se a pevně mě chytla. Prošli jsme dveřmi dál do velké místnosti, fotografové začali fotit. Pomalu jsme scházeli uličkou z členů Avengers dolů do davu. Když jsme se šli, objevil se Nail Roesman. ,, Vítej v novém týmu a domově." ,, Děkuji!   Usmála se a já ji vedl davem, protože bylo už cítit že má žízeň. Přiběhl Nat s Wandou. ,, Dělej vše je hotové." ,, Jo hned jdu!" ,, Same promiň hned tu budu." Odběhla  s holkama.

Alex
Je to tady nový song pro Avengers, Friday vše připravila. Objevil se tu Vission. ,, Dámy, to jsem nečekal smým vám pomoc?" Potřebovala jsem mužský hlas, text jsem mu dala na stojan. ,, Nejdřív dáme Nejmocnější hrdinové světa.  A pak ten zbytek. Á raz dva tři. "

Svět před záhubou je, zlo hrozí útokem. Vzdat to bez boje se nelíbí nám všem, já byl vlk samotář teď boku mě máš. 
Avengers!  Do boje!
Bít se jako jeden muž, bitvu vyhrát, rvát se ostří jako nůž, zločin potrestat. Jen spolu silní jsme, jak jeden muž se rvem.
Jen spolu silní jsme, jak jeden muž se rvem.
Avengers! Nejmocnější hrdinové světa!

Všichni stáli jak opaření první kdo začal tleskat byl Sam. Ale pak začali tleskat všichni, Nail přešel k nám.,, Doufal jsem že svůj talent předvedeš. Byli jste skvělí. " ,, A to není jedna písnička. " Nat hodila melodii na Monstars.  Všichni se bavili, ale zarazil mě pohled jednoho muže, pořád mě pozoroval, ale to co se mi zjevilo před očima mě dost šokovalo. Shelly chytla Steve kolem krku a držela mu nůž u krku. Jen matně jsem slyšela co mu říkala. ,, Pomalu se vytratíme a ty nebudeš zlobit." ,, Shelly, co se to stebou stalo. Já myslel že si jiná." ,, Ach Kapitáne, jsi naivnější než si myslel Loki."  Praštila ho silně do spánku. Přiběhl k ní muž, nepoznala jsem ho. Přestala jsem zpívat, vše se zastavilo, pro mě je teď důležité dostat od Shelly Kapitána.

Tony
Přestali hrát, nechápal jsem proč, ale Alex se dívala směrem, kde před chvíli stál Kapitán. Shelly se na mě usmívala, hledal jsem Steva. Alex šla za Natashou ta jen pokyvovala, než Alex odešla mrkla na Clinta. ,,Co se tady sakra děje. " vydal se za Natashou. ,, Tony máme problém, dva nazvané hosty a k tomu se pokoušejí unést Steva." ,, Friday! Kde je Kapitán. " ,, Stojí vedle slečny Shelly."  Natasha se koukla tím směrem, byl tam Kapitán, ale až moc byl nalepený na té holce. ,, Je tam, tak co je za problém. " ,, Problém, je v tom že to není Steve. Natasho vem si nastarosti Shelly, já jdu po tom muži co táhla pravého Steva pryč. Clint ať ti kreje záda. " Jak to Alex do řekla, vznesla do vzduchu a Friday ji otevřela střešní okno, hned za ní vyletěl Vision.

Avengers - Znovu zrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat