Partesi sabahı idi . Hazırlandıktan sonra kahvaltı yaptım .
Sokağa çıktım otobüs bekledim gelmedi bende taksi çagirdim. 10 dk içinde taksi geldi beni istediğim yere götürmedi yakin bir yerde bıraktı .Para da almadı zaten son günün dedi. Anlamadım indim ve otele doğru yürüdüm .
Otele geldim içeri girdim ve etrafa bakindim . İçerisi simsiyah döküntü ayrıca rutubetli idi hiç fotaraflara benzemiyor idi.
Bir ses beni odasına çağırdı. Küçük adımlarla odaya ilerledim benden başka iki kız daha odada idi .Otelin sahibi Burak bey bana
- Hoşgeldin
-Hoşbulduk
Dedim ama sesi bir tuhaf tı beni odama götürdü ve odamdan çıktı.
Oda çok pisti , tuvalet yıkanmamış . Rutubet korkuyordu.Yatak örtülerinde kan vardı. Örtüyü kaldırdım ve çığlık attım bir ceset yatakta yatıyordu. Odadan çıkmak istedim ama kapı kilitli idi. Camlarda açılmıyordu . Kapalı alanda kalamıyordum . Çığlık attım kapıyı bor kız açtı.
Hiç konuşmuyor idi. Beyaz uzun bir giysisi vardı siyah uzun saçlıydı . Onu bir yerden hatırlıyorum ama nerden yatakta yatan kızdı o hani ölmüş olandı.
İçimi bir panik kapladı . Burak beyin yanına gittim ondan iki tane vardı . Bana bağırdı.
- İçeri bir daha izinsiz girme diye beni azarladı.
Bende peki dedim beni bir hizmetçinin yanına götürdü o hizmetçi bana dediki
- Neden biraya geldin
- Çalışmaya
- iyi b.k yedin
-Biraz ağır olmuyomu
- Ben buraya bin yıl önce geldim
- Nasıl nasıl ölmedin
- Buraya gelen ölmüyor dedi ve kayboldu .
Arkadaşlar bu benim yeni kitabım umarım ki beğenirsiniz beğenirseniz beğenip yorum yaparsanız çok sevinirim😘😘