Mazlící rituály

67 3 0
                                    

Kristýna se rychle oblékla a sedli jsme si na postel a dělali jako, že si spolu povídáme a na jednou přišla její máma.

"Tak tady si, přijď prosím dolů"
"Ehm.. Dobrý den"
"Jzs Ahoj vůbec jsem si tě nevšimla promiň, měla jsem na spěch."
"To je v pohodě."
"Tak mami za chvíli jsem tam"
"Dobře"

Máma odešla a Kristýna odešla hned potom co mi dala vášnivý polibek.

Seděla jsem na posteli a mezi tím projížděla Facebook a Snapchat na svém Iphonu. Po 15 minutách přišla Kristýna do pokoje, celá rozjasana na mě skočila, ale já jsem ji hned odstrčila.

"Co je to s tebou si jak nadrzena fena!" vybuchla jsem.
"Promiň, jen jsem ti chtěla říct, že  rodiče odjíždí na týden na služební cestu do Německa, takže tu budu sama."
"To je úžasná zpráva!!!"
"Jen, když si mě tak hnusne odstrčila, tak to asi nebude tak super..."

Chytla jsem ji za ruku a řekla jsem.

"Tohle už nikdy neříkej" a plácla jsem ji ve stoje přes zadek.

"Naplacej mi ještě víc!" řekla vzrušením.

"Nene, nech si to až kdy odjíždí?"
"Zítra ráno"
"Ale to je sobota"
"Což znamená, že zítra po deváté hodině, mám cely dům na týden pro nás dvě!"
"Tak to ti naplacam hned zítra po deváté hodině!"
"Nejsme spolu ani týden a já tě miluji" dala mi pusu a objala mě a pak dala moje ruce na její zadek a řekla.
"Nech je tam chvíli" a začala mě líbat na krku.

Když jsem styskla její zadek v mých rukách tak krásně za vzdychala, když v tom se mi na Iphonu objevil obrázek Romana a vyzvánění "What do you mean" od Justina.

"Neber to" pošeptala mi.
"Musím"
"Jdu do koupelny"

Copak máš Romanku na srdci, že mě vyrusujes, při našich mazlicich ritualech? Říkala jsem si v hlavě.

"Čau, co potřebuješ?"
"Čau Káji, nechtěla bys jít někam ven nebo něco?"
"No.. Jsem s Kristýnou"
"Jak dlouho spolu chodíte?"
"Záleží na tom?"
"Je to jen otázka"
"5 dní"
"Slušný, tak to vám to moc přeju"
"Hele my jsme spolu ještě neměli to"
"To? Myslíš, jako lizani to mezi nohama?"
"No.. To myslim."
"Kdyt já jsem se na to ani neptal"
"Ale zeptal by ses"
"Myslím si, že je to vaše věc, ale kdy to hodlas uskutečnit?"
"No...já chci být ten kluk v tom vztahu, nechci ji rozkazovat nebo něco, ale chci aby věděla kdo komu bude placat na zadek a jiný věci"
"Jako kdo třeba bude lízat a kdo ne?" (smích)
"Třeba, ale ona to nebude"
"Okey okey, je to vaše věc."
"Budu muset končit právě se mi tu vystavuje jen v kalhotkach a v mé košili co jsem si sundala neboj se mám tričko na sobě."
"Okey, drž se"
"Díky čs"
"Čs"

Vidět ji v kalhotkách a v podprsence, jak má mou košili na sobě a přibližuje se ke mě je ten nejhezčí okamžik.

"Měla by ses obliknout"
"Proč pak?" a v tom si dala ruce na můj zadek, já mám džíny takže to tolik necítím.
"Jelikož bychom pak udělali něco co ještě nechceme"
"Tim myslíš co?" vzala jsem její ruce a dala je za můj krk. A svoje ruce jsem dala na její zadek a zmackla.
"Tohle"
"To nic není" dala jsem ji velkou ránu přes zadek.
"Ještě lásko!" další rána.
"To je nádhera! Další!"
"Už ne, budu muset domů."
"Proč?"
"Bude šest"
"Teď v tom nejlepším!"
"Nechci to moc uspěchat lásko, počkej tak dva měsíce, chci aby to bylo výjimečný tak jako ty!"
"Můžu si nechat tu košili?"
"Zítra mi ji přines do školy ano?"
"Ano"
"Dáš mi ještě pusu?"
"Jak moc ji chceš?"
"Strašně moc" z pusy se vytvořilo líbání.
"Už budu vážně muset"

Před brankou jsme si dali poslední pusu a já odešla.

Když jsem přišla domů, šla jsem si hned pro džus. Šla jsem se vysprchovat a pak si šla dolů udělat večeři a svačinu do školy.

Když jsem si všechno udělala, tak dolů přišel v boxerkach můj fyzikar, pozdravil mě a když šel okolo mě tak mě plácl přes zadek, já se otočila a chytla jsem ho za koule, a v tom držení jsem mu říkala.
"Tohle můžete dělat možná tak moji máme, já nejsem nějaká levná coura a k tomu jsem zadaná, a jestli chcete aby to tyhle koule přežili, tak se my hezky omluvite!"

"Promiň" pustila jsem je.
"Stejně vám to dlouho nevydrží!" dodal. Hned jsem mu dala facku, že ležel na zemi. V tu chvíli přišla máma v županu.

"Co se tu děje?!"
"Nic pan učitel uklouzl"
"Jo.. Uklouzl jsem"
"Já si jdu lehnout, je už 11 večer tak dobrou."

Ráno vstanu jdu do koupelny a obliknu se. Klasika džíny a tričko.
Dojdu dolů do kuchyně a tam je snídaně, naposledy mi snídani dělala máma, když mi bylo 10 let, což je 4 roky zpátky. Ale, kdo ji udělal? Byl to Nikolaj.

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Tady je další kapitola, a děkuju za komenty a hlasy a vote. Díky Voki😉😛

Proč? Jak? On? Ona? Co? Kde žijí příběhy. Začni objevovat