Affetmek. (Sonunda Nalu ve Gruvia)

919 55 22
                                    

😞😞😞ilham gelmiyor... Özür dilerim...😞😞😞

------------
"Srix... Ahh her şey çok karışık... Beynim yandı! Oh! Dur bir dakika! Ya o çocuk kimdi!? Siyah saçlı olduğunu hatırlıyorum. Puffff. Beynim ağrıdı" loncadaki bütün herkes saçma saçma konuşan genç kıza bakıyordu. Lucy beynine kan gitmesi için sandalyede ters döndü başını aşağıya sarkıtırken ayaklarını sandalyenin sırtındaydı. Gray , Den , Zeref ve bazı lost fairy üyeleri geldi ve lucy'nin başında dikilmeye başladı.

"Lucy, aşkım, iyi misin?" Lucy den'in sorusunu yanıtsız bırakarak kendi kendine mırıldanmaya devam etti.

"Lucy?" Lucy en sonunda daha sesli bir şekilde konuştu.

"Ay böyle durmak uyku getiriyormuş. Sizde bir deneyin Gray-nee" uykuya dalarken diğerleri Gray ile dalga geçiyordu.

"Gray-nee! Puhahahahha!"

"Seni lacrimama Gray-nee diye kaydedeceğim." Hikari'nin sözleri ile daha çok kızardı Gray."Ay. Kızarırmışta benim küçük kardeşim!"

"Hikari... Ben senden büyüğüm!" Başını lucy'ye çevirdi ve mırıldandı.

"Seninle sonra ilgileneceğim sarı papatya."

-----------
'Siyah saçlı çocuk yerinden doğrulmaya çalıştı. Ama doğrulamadı. Çığlıklarım ve kalkması için bağırışlarım arasında çocuğun gülümsediğini hissettim. Dur bir dakika. Yoksa ben... Uyuyunca... Geleceğe mi geliyorum? Srix'in ayağını kaldırması ve onu tek hamlede ezmesi... Etrafa sıçrayan kanlar... Üstümdeki kıyafette kadar gelen kanlar... Şimdi tanımıyordum fakat gelecekte tanıyacağım bir kişi ölecekti..."Hoşçakal... Lucy... Girmeden önce sana bunu veriyorum..."sesler gökyüzünde yankılandıktan sonra vücudumun güçle doluşunu hissedebiliyordum. "Seni koruyamadım... Affet beni ..." ' sıçrayarak uyandığım için sandalyeden düşmüştüm. Yerden uzanırken düşünüyordum. O çocuk kimdi? Geleceği nasıl görebildim? Başıma saplanan ağrı ile inledim ve hızla Mira'nın yanına gittim.

"Ağrı kesici var mı?" Mira yavaşça ağrı kesiciyi verdi. Yanında verdiği su ile hapı yutup bizim masaya yürümeye başladım. Biraz yalpalıyordum ama... Nolcak yhaaa. Zeref kaşlarını çatarak bana bakarken hızla yanıma geldi ve beni kucağına aldı.

"Lucy... iyi misin?"

"Lucy iyi misin? Lucy kim yhaaa? Lucy ben değilim. Ama oladabilirim. Lucy güzel kız. Lucy'yi örnek alın. Hem zeki hem akıllı hem güzel. Bende hem zekiyim hem güzelim hem akıllıyım. Ne güzel kızım yhaa."ne diyorum hiç bilmiyorum Ama beynimin alkol içmişim gibi döndüğünü çok iyi biliyorum. Zeref bana anlamsızca bakıyordu. Diğer bütün herkes gibi. Zeref eğildi ve dudaklarını alnıma dayadı.

"Beni öptün artık helalimsin."

"LUCY SEN YANIYORSUN!"

"Çok ateşli olduğumu biliyorum-" midemden yükselen sıvı ile koşarak tuvalete gittim. Ne varsa çıkarmıştım. Yüzümü yıkayıp ağzımı çalkaladım. Başım feci dönüyordu. Üşümeme rağmen terliyordum. Tuvaletten çıktığımda gözlerim kararmaya başladı. Son hatırladığım natsu'nun beni kucağına alması ve bizim grupla revire koşmasıydı.

-----------
Natsu'dan
Lucy'yi revirdeki sedyeye yatırdım. Hikari denilen kız bağırıyordu.

"Erkekler çıksın!"

"Çıkmayacağım."dedim ve kollarımı önümde bağlayarak.

"Kıyafetlerini çıkarıcağız. Bu nedenle çık." İki kızın arkasına geçtim ve ikisinede kapıya doğru ittirmeye başladım. Çıktıktan sonra kapıyı kapadım ve kitledim. Lucy ye ilerledim ve tişörtü ile şortunu çıkardım. Manzara ile yutkunurken üstüne ince çarşafı serdim. Alnına lavaboda hazırladığım bezi koydum. Ve onu izlemeye başladım. Elimle yanağını okşadım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DışlanmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin