15.časť-Best sex ever ( :DDD )

208 8 0
                                    

Taaakže na začiatok by som chcela že budem pridávať časti každy druhý deň.Viem teraz som už 3 dni nepridala ale nebola som od pondelka v škole a teraz to všetko dobieham a + sa píšu štrťročné písomky.Takžeee prepáčte :) táto časť je 13+ :P :D :D 

love u all xx

NEDEĽA (RÁNO)

Zobudila som sa na to že mi bola hrozná zima.Chcela som vstať z postele a zavrieť si okno.Lenže ako náhla som sa posadila a začala ukrutne boliť hlava.

,,Ty krava načo si toľko pila."povedala som si v duchu a chytila si hlavu.Keď som sa pozrela von oknom pršalo a moje okono bolo otvorené dokorán.Bola mi hrozná zima vstala som teda s postele ale asi to nebol najlepší nápad pretože sa mi zatočila hlava a skončila rachnutá o posteľ.

,,Auuuuuu."zkríkla som.Lahla som si na zem a o chvíľu vbehol niekto do izby.

,,Lis Lis si v pohode?"klakol si pri mňa Zayn.Nič som mu nehovorila len sa ďalej zvierala v bolestiach hlavy.

,,Čo si chcela preboha robiť?Vieš že nieje dobré prudko vstávať z posteľe keď ti je zle."pkúšal ma posadiť.

,,Jaaa..som ...ccheela..zavrieť okno."koktala som a potom som sa o neho oprela.

,,Ty si trúbka poď na posteľ."pomohol mi dvihnúť sa.Lahla som si na posteľ zatiaľ čo Zayn zavrel okno.

,,VIdíš ešte že máme izby vedľa seba.Máš silný hlas."

,,Kurva to bolí."znovu som sa chytila za hlavu."

,,Počkaj tu niečo ti prinesiem na to."odišiel z izby a o chvíľu sa vrátil aj z nejakou handrou.

,,Naa tu máš namočil som to.Neboj sa je to čisté."

,,Vďaka."šepla som a priložila si to na hlavu.Trochu som zaknučala pretože to bolo fakt studené.

,,Chvíľu si polež idem dole sa napiť potom prídem."dal mi pusu na líce a odišiel.

Ležala som ta a pozerala sa do stropu.Po chvíľi ma ta hrozná bolesť prešla.Odložila som teda handričku na nočný stolík  a vzala si do ruky mobil.V tom vtrhol do izby Zayn.

,,Fuuh som tuu.Prepáč bol som ešte na záchode."zasmial sa.Prisadol si ku mne a chytil ma za ruku.

,,No čo už ti je lepšie?"

,,Hej už hej."odložila som mobil.

,,Tak je fajn."pobozkal ma.Začala som ho bozkávať ,jazykom som mu vkĺzla do vnútra  opatrne sa dotkla toho jeho.Odtiahol sa odo mňa.

,,Sekundu."vstal z posteľe.  ,,Istota je istota."zamkol dvere.Ten myslí na všetko.Prišiel za mnou a začal ma bozkávať a postupne si na mňa lahoľ.Rukami mi prechádzal po celom tele a naďalej sa venoval mojím perám.Potom postupne prešiel ku krku a bozkával ma tam.Cítila som že robí niečo čo som nechcela no nedokázala som sa od neho odtepiť bol na mne moc pricapený.

,,Toto olutuješ."potiahla som ho za vlasy keď ,,skončil" z cucflekom.

,,Veď uvidíme."zaškeril sa.Postupne mi stiahoľ tričko a bozkával ma na bruchu.

,,Hej zlato kludni sa trochu ja mám tiež citi."musela som ho trochu skrotiť pretože som mala pocit že ma pohryzne aj na bruchu.

,,To tričko sa mi na tebe napáči.Ukáž nám čo skrívaš."stiahla som z neho tričko.Nad jeho telom sa mi pozastavil dych.Tie tetovania a naviac svaly už teraz ho milujem.Zahryzla som si do perí.

Prisala som sa na jeho hruď a bozkávala ho tam.Trochu vzdychal a mne nešlo zasmiať sa.

,,čo je?"posadil sa.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now