Už se nemůžu dočkat až bude přestávka. Zajímá mě, co se stalo Marinette. Najednou učitelka řekla něco, co mě zaujalo.
"...ušijete ve dvojicích kostýmy Kouzelné Berušky a Černého Kocoura. Dvojice budou kluk a holka. Dvojice, která bude mít nejlepší kostým se setká s Beruškou a Kocourem osobně."
Počkat, co?! Nikdo mi nic takového neřekl! Jsem Kocour! Tohle bych měl vědět!
"A teď už rozdělení. Takže první dvojice je...Nathaniel a Chloe. Další Nino a Alya. Třetí dvojice je Adrien a Marinette....."
Jo! Aspoň jedna výhoda! Ale počkat! Marinette umí šít. Takže ušije dokonalé kostýmy a všichni poznají, že jsem já Kocour! Ne ne ne!
"...a protože kostým musíte mít hotový zítra v osm ráno, aby jsme stihli soutěž, tak vás pouštím po této hodině domů aby jste měli co nejvíce času."
Hned co dokončí učitelka tuto větu, zazvoní. Všichni se ve dvojicích vyhrnou ven. Já vstanu a jdu k Marinette. Ale Marinette se hádá s...Chloe? Oni nejsou nejlepší kamarádky?Ona
No moment! Setkání s Beruškou a Kocourem? Jelikož jsem Beruška, tak bych o tom měla něco vědět, ne? Jsem zvědavá, jestli o tom řekli Kocourovi. Pak se ho zeptám. No ale co když někdo pozná, že jsem Beruška?! Sakra! Musím to ušít špatně! A taky bych se nerada setkala sama se sebou...
"A teď už rozdělení. Nathaniel a Chloe..."
Chloe mi zašeptá: "Ne! Já s tou opicí být nechci!"
"Chloe už je to rozdělené. A neříkej nikomu opice! Nath je fajn!"
"...Adrien a Marinette..."
"Ty jsi s tím novým jo? Ten je divnej."
"Jo jsem. Není divnej! Je celkem v pohodě. A Chloe nelíbí se mi, že o všech říkáš něco ošklivého!"
Zazvoní a všichni jdou pryč ze třídy.
"Chloe pojď už!"
"Sklapni Nathe! Já se tady s někým hádám nevidíš?!"
Nath zvedne ruce v obranném gestu a jde čekat ven.
"Tak víš co Marinette?! Tak se se mnou nebav, když ti tak vadím!"
"Ale...tak fajn! Chloe ty všechny pomlouváš a já to nezvládám! Už se s tebou nechci bavit!"
"Fajn! Už nejsi moje nejlepší kamarádka! Už nejsi vůbec moje kamarádka!"
Chloe vyběhne ze třídy a ani...nebrečí? To já tu bulím jako malá! Připadá mi, že mi tohle Chloe chtěla říct už déle. Dala bych ruku do ohně za to, že má už za mě i náhradu!
"Marinette?"
Podívám se uslzenýma očima na Adriena.
"Ty jsi to viděl?"
Řeknu roztřeseným hlasem.
"Jo. Je mi to líto."
Podívá se mi do očí a jde blýž ke mě. Já ho obejmu. Adrien mě obejme ještě pevněji. Pláču mu do trička.
"Promiň."
"Za co Marinette?"
"Že máš tričko od mých slz."
Adrien se zasměje.
"Ne to mi nevadí. Ale měli by jsme už jít."
Má pravdu. Odtáhnu se od něj a usměju se na něj.
Společně se vydáme ke mě domů. Naštěstí je otec v zahraničí na módní přehlídce a jela s ním i Nathalie. Látky mám plnou skříň a tak nemám problém začít šít hned. Ale nejdříve uděláme nějaké návrhy.
"Adriene? Máš nějaký návrh na ty kostýmy?"
"Ehm...ne."
"Tak třeba...a co overály?"
"Ove...co?"
"Overály. Počkej, nakreslím ti to."
Vzala jsem papír a tužku a začala malovat.
"Jo to je tohle. Klidně."
"Dobře. Jdu pro látku. Vstanu ze země, kde jsem seděla a přejdu ke skříni. Vytáhnu černou a červenou látku a jdu k šicímu stroji. Začneme Beruščiným. Kolem čtvrté byl můj overal hotový. Sakra! Nečekala jsem, že se mi to tak povede! Doufám, že mě nikdo nepozná. A jde se na Adrienův overal. Kolem šesté večer je i jeho overal hotový. Celkem se mi povedl.
"Tak si ho zkus!"
"C-cože? Proč? Já v tom budu vypadat hrozně!"
"Sama tomu nevěříš! Zkus si to prosím! Pro mě!"
"No....tak fajn! Ale ty si ho musíš zkusit taky!"
"Proč já?"
"Abych věděla, že ti sedí!"
Vypláznu na Adriena jazyk. On ho na mě taky vyplázne.
"Támhle je koupelna. Můžeš jít."
Usměju se na Adriena.
"Hej! No tak fajn! Kde se převlékneš ty?"
"Tady..."
Otevřu dveře a tam je šatna.
"No tak jo."
Adrien šel do koupelny a já se převlèkla v šatně. Když vylezu, Adrien už stojí před dveřma do koupelny. Hrozně moc mi ho připomíná. Ale přesto ke úplně jiný. Vylezu ze šatny a Adrien se na mě hned podívá. Vykulí oči. Nechápavě se na něj kouknu.
"Co je?"
"N-nic. Sluší ti to."
"Díky. Tobě taky."
Adrien se usměje a jde ke mě. Já si sednu zpátky na zem. Sedne si vedle mě a začne se ke mě přibližovat. Najednou si položí ruce na moje ramena. Já si uvědomím, že miluju Kocoura a tohle je špatné a tak si raději dám ruce před pusu. No vypadáme nějak takhle.On
Marinette je v tom kostýmu hrozně roztomilá. Hrozně mi jí připomíná. Sedli jsme si na zem a já jí položil ruce na ramena a koukal na ní. Ona si dala ruce na pusu. Ruce jí dám pryč a přiblížím se k ní. Políbím jí. Mari chvíli zmateně kouká, ale pak začne polibek opětovat. Po chvíli se odtáhla. Kouknu se na ní.
"P-promiň Adriene. Tohle je špatné."
"Jakto?"
"Adriene. Co přesně ke mě cítíš?"
Zařazeně se na ní podívám.
____________________________________
Ahojky! Jak se máte? Jste rádi za novou kapču? Dnes mám v plánu přidat ještě jednu kapitolu. Doufám, že se líbila a mějte se hezky!
*donuttik*
ČTEŠ
Výměna rolí [DOČASNĚ UKONČENO]
FanficOna: bohatá modelka, která chodí na střední, kde jí všichni obdivují. Ona ale miluje Černého Kocoura. On: obyčejný kluk, který nikoho nezajímá. Co se stane, až se zamiluje do ní? Dočtete se zde ;) Moje další kniha ML jen trochu jinak. Těšte se