Dneska je můj druhý den v Bradavicích. Moje noční vycházka dopadla díkybohu dobře. Já se nepozorovaně vrátila do postele a dokonce naspala pár hodin. Lily mě bohužel stejně jako včera, tahala z postele násilím a tak mi nezbylo nic jiného než z postele nakonec dobrovolně vyskočit.
„Lily, neber mi pořád tu peřinu! To je šikana!" zamumlala jsem naštvaně s ospalým zívnutím po tom, co jsem se vrátila z koupelny.
„Já ti dám šikanu!" ušklíbla se při pročesávání svých rudých vlasů. „Taky si můžeš nastavit tu věc, který se říká budík."
„Fajn, vyhrála jsi." zvedla jsem ruce v obranném gestu a poraženě si povzdechla. Lily moc dobře ví, že budík bych si v životě nenastavila. To řinčení mi ničí mozkový buňky.
Po snídani následovala první hodina Obrany proti černé magii. To byla moje nejoblíbenější hodina už od prvního ročníku a já můžu říct, že mi to vždycky šlo docela dobře. Lily mi říkala, že tenhle rok je tu zase další profesor. Každý rok se tu hezky střídaj. Tenhle se jmenuje Clark nebo nějak tak? Bohužel, tahle hodina je zase se Zmijozelem, takže to co se bude dít, bude určitě zajímavý. Moc zajímavý.
Už před učebnou jsem si všimla té zmijozelské skupinky. Dívka s tmavými kudrnatými vlasy se na všechny povýšeně šklebila, stejně jako blonďák po jejím boku. Měl krátké platinové vlasy a ledovým pohledem zabíjel všechny z Nebelvíru. Vedle nich stáli další typičtí Zmijozelové, ale jeden člen jejich skupinky, vypadal spíš stydlivě a vůbec se k nim nehodil. Měl tmavé vlasy po ramena a hákovitý nos. Skrčeně se hrbil a potichu si pročítal učebnici lektvarů. Není to Severus Snape, Lilyin nepřítel?
Můj tok myšlenek přerušil něčí hlas.
„Hele, zase je tu naše oblíbená mudlovská šmejdka!" prohodila kudrnatá dívka směrem k Lily. Brala to jako zábavu, jenom po ní hodila povýšený pohled.
Lily se nijak nerozčílila. Nejspíš už je na to zvyklá, takže obyčejně protočila oči a dál to neřešila. Mě ale její poznámka naštvala. Copak má nějaký právo bezdůvodně urážet ostatní?
„Pardon?" nakrčila jsem obočí a otočila se na tu holku.
„Oo, ty budeš ta nová Nebelvírka." posměvačně se zašklebila a popošla ke mně blíž. „A jak vidím," přejela pohledem Poberty a holky. „už se pakuješ se šmejdy a krvezrádci."
„Na rozdíl od tebe mám aspoň kamarády." zpražila jsem jí zlým pohledem a ruce si založila na hrudníku. Uchechtla se.
„Seš trapná Bellatrix." protočil oči Sirius.
Zmíněná Bellatrix ke mně popošla blíž a falešně se zaculila. „Oproti mně seš nic." šťouchla do mě a nahnula se ke mně blíž, aby jí nikdo neslyšel.
„Být tebou si moc nedovoluju." ušklíbla se. „Co kdyby skončila někde v zapadlý chodbě s rozbitou hlavou?"
„Vyhrožuješ mi?" nadzvedla jsem obočí. Bellatrix se smíchem protočila oči.
„Nestojí ti za to, pojď." sykla Lily.
Se zlým pohledem jsem se odvrátila od Bellatrix a vešla do učebny. Bellatrix mi vážně pije krev. Ta holka je moje nová nepřítelkyně
Po několika minutách do třídy vešel profesor. Sebevědomými kroky nakráčel až ke katedře a s úsměvem si upravil hábit.
„Zdravím třído," pozdravil a my všichni jsme mu pozdrav opětovali. „Jsem profesor Adam Clark a tento rok vás budu učit Obranu proti černé magii."
ČTEŠ
Who are the Marauders? (HP fanfikce)
Fiksi PenggemarLarissa Bethany Stoneová. Dívka s oblibou kouzel a tajemství. V Bradavicích se dozvídá svůj skutečný původ a zjišťuje, že nic nebyla náhoda. Než se naděje, ocitá se na cestě plné nebezpečného dobrodružství, ale i skutečného přátelství. Díl I. Nejlep...