LOSE MEMORIES

233 22 0
                                    

"macam mana doktor keadaan anak saya"tanya Puan Jung.Dia sangat berharap agar anaknya dalam keadaan baik saja.Doktor Haha menarik nafas panjang.

"maafkan saya puan anak puan mengalami gegeran otak".Puan Jung menekup mulut "maksudnya....?"."ya puan..dia hilang ingatan"sambung Doktor Haha.

Puan Jung pergi semula ke wad Nayeon untuk bertemu dengan Jungkook."macam mana makcik??"tanya Jungkook sebaik saja Puan Jung masuk."Nayeon..hilang ingatan"ucap Puan Jung.Air mata mula mengalir.Deras.

Bagi Jungkook dia berasa amat bersalah patutnya dia takpayah pergi pejabat lagipun dia dah off day..kenapa..."semua ni salah aku!!"marah Jungkook kepada dirinya sendiri.

Sana mendapat panggilan daripada hospital yang appa dia kena heart attack.Setibanya di hospital,Sana sedang mencari bilik appanya kebetulan dia menjenguk di setiap pintu bilik yanh berada disitu.Sehinggalah dia ternampak Jungkook didalam salah satu bilik disitu.

Pintu wad appanya dikuak."appa macam mana boleh jadi macam ni?"marah Sana sebaik sahaja masuk."kamu boleh tak jangan marah-marah appa"balas Encik Lee.
Puan Song yang diam dari tadi bersuara "appa kamu langgar orang tadi" jelas Puan Song

"bwo??abis macam mana dengan orang tu??balas Sana."masih belum sedarkan diri"."appa tak bersalah dialah sapa suruh jatuh kat tengah jalan"marah Encik Lee(tak sedar diri betullah --')

Malam itu Sana menjaga appanya di hospital.Jam tepat pukul 9:45 p.m.Appanya dah tidur jadi dia ambik keputusan nak duduk kat tingkat atas wad.

Setibanya di tingkat atas Sana ternampak sorang lelaki sedang menangis Sana mendekati."awak ok?"tegur Sana.Jungkook terkejut melihat Sana,tangan pantas mengelap air mata."duduklah"."boss ada masalah?ceritalah".

"semua ni salah saya Sana..kalaulah saya hantae Nayeon balik tadi semua ni tak jadi"Jungkook mula menangis."apa jadi?"."dia diragut lepas tu dia kena langgar" air mata semakin deras turun.

"shhhhh" Sana meletakkan jarinya diatas bibir Jungkook."jangan menagis semua ni bukan salah boss ini takdir saya tahu boss saya kuat"Sana cuba menenangkan Jungkook dari terus menangis.Sana memeluk Jungkook manakala Jungkook membalas pelukan Sana dan akhirnya terlena.

[Boss] [Sana Twice & Bts Jungkook Fanfic]Where stories live. Discover now