Sinem Hanım'ın kariyer hayatı yüzünden Poyraz okula gitmek zorunda kalıyo.
Poyraz' ın ağzından
"Lanet olsun hiç bisey yolunda gitmiyo." Annemin saçma düşünceleri yüzünden okul hayatına geri dönmek zorunda kalıyorum. Üstelik bu da yetmezmiş gibi o saf çocukla aynı okulda olucakmışım.
Sinem Hanım "Poyraaz yeter ama canım sabahtan beri söyleniyosun ne güzel işte kardeşin de var o kolejde"
Poyraz "Hah bi o eksikti o adamın seni aldatması yetmezmiş gibi bide benim yaşımda çocuk yaptı...
" Yeter Poyraz!"
"Ve sende hiç bisey olmamış gibi metresinin çocuğuyla aynı okulda okumamı istiyosun"(Evden sertçe çıktım annemin vızırtılarına daha fazla mâruz kalmamak için.)
Son hız son ses caddede turlamaya başladım. Bu adam nasıl bi adam hem bizde kalıyo hem diğer karı da kalıyo o kadın da nasıl bi oruspu evli bi adamdan çocuk peydahlıyo.Cansu Hanım "Urascıım derhal odanı toplayıp aşağı iniyosun seninle konuşmam gereken şeyler var."
Uras "(Sessiz bir şekilde) Uykum çok var bu saatte kalkmamı bekleme anne"
Cansu Hanım "Uraas! Sana diyorum duymuyo musun olum?"
Uras "Bi sus kadın yarım saat daha uyicam."
Cansu Hanım "Üç saniye içinde aşağı iniyosun"
Uras "Tamam anne götüme motoru takıp gelirim" wjzks
Cansu Hanım "3 Uras 2 Uras 1.5 Uras 1 çeyrek Uras...
Uras "Geldim geldim. Bu benim uykumdan daha önemli konu ne olabilir söyle."
Cansu Hanım "Olum biz babanla...
Uras "Sus şu adama baban deme nikahlı kocanda mı baban diyosun."
Cansu Hanım "Biz babanla abinle seni aynı okulda okutmaya karar verdik...
Uras" Ne abisi yaa herif benden bir yaş büyük."
Cansu Hanım "Her neyse aynı okulda okucaksınız itiraz hakkın yok."
Uras" Zaten ne zaman oldu ki."Urasın' ın ağzından
(Saçlarımı karıştırarak merdivenleri çıktım) İnsanda uyku bırakmıyolar aq zaten morel hiç yok. Odama geldiğimde her taraf dağnıktı aldırmadan kıyafetlerimi değiştirdim. Siyah kazağımı siyah pantalonumu üzerime geçirip arka kapıdan dışarı çıktım.Poyraz' ın ağzından
Müziğin sesi son ses arabanın camı açık boynumun ağrısıyla kendime geldim.Saate baktığımda saat 17.30 tu eve gitmek istemiyodum ama gidicek kimsemde yoktu. Vayy aq bir kere daha farkına vardım "Ben kimsesizmişim" xkshdUras' ın ağzından
Sahilin kenarında gördüğüm banka oturup yanımda ki kediyi sevmeye başladım.Kedi de benim gibi uykusuz gözüküyodu "Oyss canımm sen ne tatlı şeysin öyle gel biraz uyuyalım"
(Kedi cırlayarak hızlı bi şekilde koşarak gitti)
"Sende git aq sende git. Zaten ben hep yalnızım." jsosjArkadaşlar yaşıma verin ve ilk yazdığım kitap umarım beğenirsiniz.👍❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Saçma Tesadüf*
Teen FictionÇok yakın iki arkadaş düşman iki adama aşık olursa noluurr?