Ik zat rustig op de wii te spelen toen ik mijn oudste zus en mijn mama hoorde ruzie maken ik wist niet waarvoor ik speelde gewoon verder. KLETS! ik hoorde iets vallen ik snelde naar de living overal glas scherven mijn mama en zus aan het wenen van woede. 'Naar buiten nu!' riep mama tegen mijn zus zij snelde naar de deur ging naar buiten en sloeg de deur toe. Ik wou mama wel troosten maar zag dat dit geen goed idee was dus ging ik gewoon naar boven. Een hele avond werd er niks meer gezegd, geen woord! ik ging vroeg slapen ten eerste omdat ik niet tegen zulke stiltes kan en ten tweede omdat het de volgende dag toch school was. De volgende ochtend werd ik al wat vroeger wakker ik was heel blij om naar school te gaan wat ik normaal nooit ben,ik kwam beneden en zag dat mama aan het strijken was. Ik zette me aan tafel met het brood een tas melk en de pot nutella natuurlijk. 'Sophia ik moet iets vertellen...' zei mama met een angstige blik in haar ogen. 'Mama en papa gaan scheiden meid het spijt me maar het is beter zo.' Nee ik geloofde mijn oren niet! Huilend liep ik naar boven daar maakte ik mij klaar voor school. Toen ik weer beneden kwam kon ik meteen op de bus stappen. Op school aangekomen vertelde ik meteen mijn beste vriendinnen wat er gebeurd was ik huilde veel die dag. Ik zat in het 4de leerjaar bij juf Annelies. Ik vertelde ook aan haar wat er deze ochtend gebeurt was. Toen ik weer thuis kwam zat iedereen in de keuken mama,papa en mijn 2 oudere zussen. Ze waren aan het praten over er wat er met mij ging gebeuren ik stond op en zei: ' ik wil jullie beide blijven zien ik wil een week bij mama en een week bij papa!'. Nadien liep ik opnieuw huilend naar boven. Mijn oudste zus kwam bij mij zitten en zei:' wees gerust kleine zus alles komt wel goed.' daar geloofde ik geen woord van ik wist dat het nooit meer goed kwam ,ik wist dat ik nooit meer mama en papa samen zou zien ,ik wist dat alles op een gegeven moment ging fout lopen, en dat deed het ook.
JE LEEST
fake it!
Teen FictionSophia is 9 jaar wanneer haar ouders scheiden. Ze besluit voor co-ouderschap waardoor ze dus een week bij haar mama is en een week bij haar papa. Dit duurt niet lang. 2à3 jaar later wordt ze gepest , zwaar gepest de hele klas sluit haar uit zelfs ha...