One night stand (boy version)

168 4 0
                                    

Pov. Jake

Ik kwam net op een nieuwe school want bij die andere waren ze er achter gekomen dat ik drugs dealde.
Lekker boeie ik ga toch wel weer opnieuw beginnen.
Ik loop door de gangen en zie een f*cking knap meisje en bedenk me expres tegen haar aan te lopen.
Ze valt op de grond en haar boeken ook. mijn plan werkt yes!
Ik had snel een briefje met mijn nummer tussen haar boek gedaan en toen pakte ik snel al haar boeken en duwde haar toen met 1 arm tegen de kluisjes en zei: "oppassen he!" En zette mijn arm naast haar hoofd en grijnsde.
Ik vroeg daarna gelijk wat haar naam was en ze zei " ro ro rro Rosalie en jij?" "Mijn naam is Jake, Jake Rivers."
Ze moest naar de les en ik ging naar de directrice. Dus ik zei nog ff "dag roos." Onderweg kwam ik een paar van die nerds tegen en ik zei "he jullie 2 als jullie godverdomme voor het hele jaar huiswerk niet maken, dan sla ik jullie helemaal in elkaar en gooi jullie dan met bakstenen in de sloot. De jongens keken geschrokken en knikte hevig met hun hoofd.
Ik liep veder en kwam bij het kantoor. En ik zei "hoi." De directrice zei "AAA jij moet vast Jake Rivers zijn welkom op Lakewood high ik ben Miss Mills de directrice." " ja dat is wel duidelijk hé." Zei ik.
"Oke nou jij zit in klas 4D wil je nog een begeleider?" Vroeg Miss Mills. "Nee bedankt." Zei ik en ik Rolde met mijn ogen. Ze legde nog wat dingen uit en toen zei ze eindelijk."U bent klaar om te gaan." " He he eindelijk." En ik liep weg naar de kantine waar ik een paar coole gasten zag zitten ik ging ff met ze praten en ik had gelijk vrienden na ja btr ook.
Toen ik ff om me heen keek zag ik die chick van de gang ik liep naar haar toe en zei "heb je mijn speciale berichtje nog ontvangen of niet?" Ze zei weer heel zenuwachtig "j-j ja." Toen boog ik een beetje naar voren en zei in haar oor "ik hoop dat je me snel in je contacten zet." Ik zag een glimlach op haar gezicht verschijnen en liep weg. Nou die heb ik in de pocket dacht ik 1-0 voor jake!

-------------------------------------------------
Hi ja weer een nieuw boek en dit x over een Bad Boy!
Omg ik vind het leuk om het een x zo te schrijven maar goed.
Willen jullie nou weten hoe het van uit Rosalie komt dan moet je ff kijken bij AnnaHoogendoorn kijken en dan kun je die kant van het verhaal lezen. Hoop dat jullie het leuk vonden Xx mij.

Comment & vote please!❤️

One night stand (boy version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu