Doğum günü hediyesi

45 2 0
                                    

Saatin çalmasý ile birlikte yataktan düþmem bir oldu. Hep böyle oluyordu.Her defasýnda bir yerimi acýtmam gerekiyordu demi?Apar topar üstümü giyindim.Çünkü bugün benim doðum günümdü.18 yaþýma giriyordum.Yataðýmý toparladýpým anda annem kapýyý açmýþtý.

-Uyanmýþþýn!dedi þaþkýn gözlerle ve yanaðýma bir öpücük kondurdu.

-Bu bir ilk bir yere kaydedin diye dalga geçtim gözlerimi devirerek.

Evet kesinlikle.Bonnie bugün baban ile bir karar aldýk.Hem doðum günün için bir hediye gibi düþün.

-Neymiþ o karar dedim bir kaþýmý kaldýrarak.Annem bir iç çekti ve

- Babanla birlikte Mystic falls'a taþýnmayý düþünüyoruz

Sanki küçük bir þok geçirmiþtim.Fakat annemin kalbini kýrmak istemiyordum.Aslýnda bu deðiþiklik bizede iyi gelebilirdi.

-Ne zaman taþýnýyoruz dedim yanaðýna bir öpücük kondurarak.

-Bonnie beni ne kadar mutlu ettiðini bilemessin.Baban bunu duyunca çok sevinecek dedi.Yüzünden bu cevaba ne kadar þaþýrdýðýný anlayabiliyordum.

-Soruma hala cevap vermedin dedim aynamýn karþýsýna oturmuþ makyajýmý yaparken.

- Ahh tabi! Aslýnda bugün.Biliyorsun orada teyzenler yaþýyordu fakat taþýndýlar ve bize evlerini verebileceklerini söylediler dedi yanýma gelip saçlarýmý tararken.Allahým,ben çocuk deðilim!!!

Bu iyi oldu hem çok para harcamamýþ oluruz dedim dilimi yan tarafa kývýrtarak.

-Neyse eþyalarýmýzý taþýyacak olan kamyon bugün gelecek.Saatine baktý ve;

-Hatta birazdan burada olurlar dedi ve merdivene yöneldi.Tam çýkacakken"Bu bize çok iyi gelecek Bonnie" dedi.Umarým.

DEĞİŞİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin