O KADIN!!!

47 2 0
                                    



Multimedya'da Eymen var.

Mantıklı teklif mi?? bu şekilde söylediği için çokta mantıklı gelmemişti bu teklif her şey olabilirdi.

"Sizi dinliyorum Eymen bey" dedim başka çarem de yoktu bir bakıma.

"Kapının önündeyim gel arabada konuşalım."dedi telefonu suratıma kapattı. Lavaboya girdim. telefonun ışığıyla kendime baktım yüzümü yıkadım ve üstümü düzeltip dışarı çıktım. Kapının önünde duran siyah range roverı'a bindim. Eymen bey elindeki poşeti bana verdi. İçinde yiyecek bir şeyler vardı. 

"Açsındır diye düşündüm."dedi aslında çok kibar ve düşünceli biriydi.

"Teşekkürler konuya geçsek." dedim sabırsızlıkla.

"Bak olduğun durum bariz belli sana daha rahat yaşamayı teklif ediyorum. Çalışmayacaksın bile."dedi içime düşen şüphe kaşlarımı çatmama neden oldu.

"Nasıl yani biraz daha açar mısınız konuyu?" dedim

"Ailemle biraz sorunluyum ve eğer evlenmezsem bütün mal varlığımı alacaklarını söylediler onlara bir sevgilim olduğunu ve evlenmeyi düşündüğümü söyledim ama aslında öyle biri yok." dedi çatılan kaşlarım bu sefer şaşırmışcasına kalktılar.

"Yaniğğ" dedim 

"Yani kağıt üzerinde bir evlilik yapacağız sen evde lüks hayatını sürerken ben işte olacağım birbirimizi sık bile görmeyeceğiz sadece ailemin gözünü boyamak için arada onların yanında mutlu çift rolü yapacağız. Ve inan sen istemediğin durumda hiç bir şey olmayacak zaten sadece 2 yıl sonra ayrılırız ve bende sana bakarım çalışmaya gerek kalmaz. Para yardımın da bulunurum."dedi bu işin artısını eksisini düşünüyordum ve şu durumda başka çarem yoktu.

"Tamam kabul ediyorum"dedim suratına alaylı gülümseme yerleştirdi.

"Güzel yarın akşam güzel giyin ailemle tanışacaksın bu arada elektriğini de yatırdın birazdan açarlar." dedi şok olmuştum.

"Teşekkürler yarın görüşürüz."deyip arabadan indim kafasını önüne sallayarak selam verdi ve o lüks arabası bu kuytu mahalleden çıkardı.Bende eve gittim açılan elektriğin sayesinde artık tv izleyebilirdim. Yine denk gelmiş olduğum bir magazin programında Batı'ya denk geldim. Bu sefer kızlar yoktu yanında.Hayret! Gece saat 11'e geliyordu. Eymen'in getirdiği yiyeceği çoktan yemiştim. 

Sıcak bir duşa ihtiyacım vardı. Banyoya girip şohbeni açtım. Bu sırada kapı çaldı. Bu saatte çalan kapı beni korkutmuyor değildi. Kapıya gittim ve delikten baktım. Karşımda duran Batı şaşırmamı artırmıştı. Kapıyı açtım bana kocaman gülümseyip elindeki kadehleri gösterdi. 

"Belki birlikte vakit geçiririz diye düşünmüştüm." dedi. Açıkçası bu hoşuma gitmişti. Gülümseyip içeri girmesi için kapıyı açtım.

Salona geçti ve kadehleri masaya koydu.Bende içeri girdim peşinden. Koltuğa oturdu bende karşısındaki sandalyeye. Zaten odada başka koltuk yoktu. 

"Bak geçen beni yanlış anladın sanırım o kadın benimle alakalı değildi. Sadece iş için zaaflarını kullanıyordun bilirsin işte. Bu tür holdinglerde böyle şeyler şart."dedi ve imalıca güldü.

"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin."dedim

"Ama sana açıklama yapmak zorundaymış gibi hissediyorum."dedi ayağa kalktım elinde getirdiği poşetleri açmaya başladım. Ve kadehleri peçeteyle sildim. Ayağa kalktı yardım etmeye yanıma geldi.

GÜÇ BENDE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin