#sema
Yaşadığım hezeyanin üzerinden 6-7 gün gecti ben hala atlatamadim hala bir tarafım eksik gibi hala mahçup hala suçlu hissediyorum kendimi o günden sonra hiç birşey eskisi gibi devam etmedi hiç birşey o güzel gecenin güzel sabahı gibi kalmadı geride gözyaşlarımla ben ve çaresiz kocam kaldı....#murat
Sema ya neler oluyor anlamakta güçlük çekiyordum düğün gecemizin muhtesemliginden ertesi sabahın aşk dolu geçmesinden sonra akşam olanların ardından herşey bir anda değişti o günden beri sema nin eline bile dokunmadım ayri odalarda yatıyoruz ve ona dokunmami istemiyor sürekli yanlız kalmak isteyip uyuyor ne yapmam gerektiği hakkında bir fikrim yok ve bu beni çok sinirlendiriyor..
+sema karıcığım artık senin icin ne yapabileceğimi neyin olduğunu bi sıkıntın mi var varsa benimle paylaşman gerekmiyormu ? Unuttun mu biz seninle aşk ile evlenmedik biz seninle önce sirlarimizi paylaştık sonra kalplerimizi en son bekaretimizi.. benim için önce senin iyiliğin geliyor sen boyle oldukça ben ne kadar üzülüyorum görmüyormusun ? Hadi bana anlat neyin var ne hissediyorsun neden benden kaçıyorsun birşey söyle lütfen..
- murat konuşmak istemediğimi defalarca söyledim senden kaçmıyorum sadece hatalarımla yüzleşmeye kendimi affetmeye ve bunun için de zamana ihtiyacım var bu şekilde senin karın olmaya devam edemeyeceğim özür dilerim böyle devam edemem Bırak kendimle iç savaşımı kazanayım galip geleyim..
+ne hatası sema hatan ne olabilir ki söylesene bana benimle evlenmekmi benim olmakmi benimle opusmekmi yatmakmi aynı evi paylasmak mi haha yemek hazirlamanmi beni tanimaya çalışman mi uzun süre sonunda seni sevdim hatta sana aşık oldum bunu biliyorsun o gece yaşadıklarımızdan sonra ben seninde beni sevdiğini aşık olduğunu sanmıştım yanildimmi yani nedir sorun ben miyim söylesene yanina geliyorum geri adim atıyorsun dokunmaya çalışıyorum sakiniyorsun öpmeye çalışıyorum ağlıyorsun uyuyor numarası yapıyorsun geceleri odanın kapısını kilitliyorsun benimle yatmak istemiyorsun sevişmek istemiyorsun öpmek istemiyorsun bir hafta oldu evleneli benden Ocak bucak kaçıyorsun benimde hislerim duygularım gururum var nasıl hiçe sayarsın etrafında pervane oluyorum gormuyormusun ?
Ağlamaya başladı lanet olsun yine hiç birşey söylemeden ağlıyordu ve sinir krizi geçirmek üzereydim !
-seninle evlenmemem gerekirdi seni opmemem elini tutmamam seninle sevismemem gerekirdi sana ve kendime bunu yapmamam gerekirdi anliyormusun zamanı değildi olmaması gerekirdi ben senin bana verdiğin ilgiye alışmışım sana alışmışım ben seni daha es olarak sevememisim ben bunu anlamaya başladım sende anlasan iyi olur bizim evliliğimiz tek gecelik bi evlilikti benim kalbim bunu kaldıramıyor !
+demek beni tek gecelik bi hata olarak görüyorsun beni istemiyorsun beni sevmiyorsun öyleyse niye bırakmadın salonda yatayım niye öptün niye sarildin niye seviştin hata olduğunu sonradan mi anladın ben sana zorla mi sahip oldum bisey mi ıcırdım kendi isteğinle benim oldun şimdi ne değişti de bu kadar düşüncesiz konusabiliyorsun sorunun ben miyim yoksa kalbinin kaldiramadigi o unutamadığın lise aşkın mi bunu bi düşün benimle sevişirkende mi onu düşünüyordun onu hissediyordun o zaman yerın burası olmamali git onun kapısına onunla ol ! Zaten bayilirkende onun adini sayiklamistin benim ismim yerine seni ölmekten beter eden bir şerefsizin adini sayiklamistin doğru ya benim de söylediğim şeylere bak afedersin ben figurandim sen aşkını yaşamaya devam et benim evim senin sanat atölyen olmuş bile bende senin kuklan eserine iyi bak sana ne kadar değer veren adamı ne hale getirdin bravo!
Kapıyı çarpıp ceketimi aldım çıktım sinirden ağlıyordum ilk defa bir kadın için gözyaşı dokuyordum 5 yaşındaki çocuk gibi hıçkıra hıçkıra ağlıyor bir yandan deli gibi gaza basiyordum kaza yapıp yapmamam umrumda,değildi onun sözleri beni çok acıtmıştı ölürsem belki biraz da onun canı acirdi.