~1~

400 13 0
                                    

*Sorin pov*
Ma uit prin apartamentul meu si il vad pe Junior care canta ceva inteles numai de el si pe Cale care chinuia saraca chitara,in apartament este liniste ceea ce inseamna ca Urs lipseste.
-L-a vazut careva pe Urs? Ii intreb pe astia doi care deja sunt paraleli cu viata.
-Mhm. Indruga Cale
-Unde? Il intreb intorcandu-ma cu fata spre el.
-Ce vrei ma nu vezi ca eu compun ,du-te sin intreaba-l pe Junior. Se resteste la mine si eu ma duc in camera lu' Junior.
-Unde-i Urs ma? Il intreb destul de nervos.
-S-a dus sa isi aduca noua verisoara de la gara.
-Noua,adica bebelus? Cum ar trebui noi sa avem grija de un nou nascut noi deabia avem grija de noi. Deja in minte imi apar scene schimband scutece.
-Nu ma nu,tipa are 17 ani. Si ca vorbeam de Urs. Usa se deschise si intra o fata bruneta cu ochii caprui ce-i drept semana destul de bine cu Urs. Cale apare si el nu se stie de unde si o baga pe fata la inerogatoriu.
-Deci tu esti verisoara lui Urs.
-Daca sunt aici probabil asa e ,nu esti forte istet. Tipa ii zambeste ironic ,de langa mine se aude un ras puternic.
-Deja imi place fata asta. spune Junior cand se opreste din ras.
-Baieti ea este Elena,o sa stea la noi ceva timp. Ne-o prezinta Urs apoi o duce in camera de oaspeti .
*Urs pov*
-Sper sa iti placa aici. Ii spun zbind. Cu baietii cred ca o sa te imbaci bine,sunt ei mai tonti da' sunt de treaba. O sa te las sa iti aranjezi pe aici ,ii spun apoi paradesc camera.
-Urs,se aude vocea de mama suparata a lui Sorin,Unde dracu mi-ai pus fixativu'?
-Pai nu mai era asa ca l-am aruncat. Ii spun in timp ce ma asez pe canapea.
-Nu avea cum sa se fi terminat era aproape jumate.
-Pai tu crezi ca parul asta sta asa perfect fara sa ii fac ceva? Pe fata imi apare un zambet multumitor.
-O sa te omor. Ma amentina apoi vine spre mine iar eu sar de pe canapea si incep sa alerg prin casa cu un Sorin nervos in spatele meu.
O usa se deschide si Elena iese din camera ,Sorin nu observa si da peste ea ,aceasta se dezechilibreaza dar Sorin o prinde inainte de a face contact cu podeaua,se ridica usor din bratele lui.
-Ce dracu se petrece aici ? Intreaba ea nervoasa.
-Varu tau mi.a furat fixativu. Se plange Sorin.
-Si pentru asta il alergi ca nebunu vezi ca iti lipseste drujba. Elena pleaca spre camera ei dupa cateva secunte se intoarce cu un tub de fixativ pe care il inmaneaza lu' Sorin. Baietii
Ma dus si o iau in brate .
-Te iubesc ii marturisesc
-Stiu ,si de acu sa iti cumperi fixativ daca nu o sa te tund chel. Ma ameninta ea.
Pana acum 2 luni nici nu stiam de existenta ei si acum este una din cele mai importante persoane din viata mea.
*In urma cu 2 luni*
Am venit in Buzau pentru ca este ziua unchiului meu pe care nu il cunos ,mama spune ca imi dadea dulciuri cand eram mic.
Intram in liftul micut in care cred ca o sa imi gasesc sfarsitul ,am ajuns la etajul 6 si am facut la dreapta ,mama suna la usa si ne raspunde o femeie trecuta de 40 de ani .
-Intrati ,ne spune femeia cu parul roscat care se presupune ca este matusa mea.
-In camera se afla un barbat de peste 50 de ani care ar trebui sa fie unchiul meu si o fata cam de 15 ani.
-Tu nu esti Urs? Ma intreaba verisoara mea.
-Ba da. Ii spun
-Voi va cunoasteti ? Intreaba unchiul meu.
-Il stiu din Shot tata. Ii spune fata, de unde sa ne cunoastem
-Pai el e verisorul tau, ii spune mama
*Prezent*
-Urs!se aude vocea Elenai ,m-am plictisit .
-Hai sa luam baietii si sa iesim.
-Bine stai sa ma imbrac.
Ii anunt pe baieti care sunt gata in 15 minute ,o asteptam pe Elena ,dupa 10 minute isi face aparitia ,era frumoasa,ce-i drept ca am o verisoara frumoasa.
-Mergem? Intreaba Junior si noi aprobam.
------------------------------------------------------
Pareri,vreau parerea voastra.

I am trouble Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum