Olamaz !

6 0 0
                                    

Sevgili günlük öncelikle ben klişeleri sevmem bırak da kafam göre başlayayım !

Merhaba ben 

İlerde bunu okur hüzünlenirim felan diye merhaba ben diye  başladım tabi gene zeka fışkırıyor :D

Bu gün sıradan bir gün bence . Okul başladı , her zamanki gibi sınav stresi , AAA BU GÜN SINAV MI VARDI diyeceğimiz klişe günler yaklaşıyor. Ben inek değilim evet bildin ! Olmayı da istemem ama ailem bu yıl benden beklenti içindeler... Bu gerçekten üzücü . Neyse , bu gün okulda ortam yapamadım tabikide her şey zamanla . Ben ilk önce insanları tanımaya çalışırım sonra bestimi seçerim . Kafama göre birini bulduğum söylenemez .İnsanlar zararlı zaten boşversene.

Ben her zamanki gibi geç gittim ve ilk günden herkes kaynaşmıştı bile .Dersin yarısında geldiğim için kapıyı çaldım ve özür dileyerek sınıfta bir göz gezdirdim.Kendime uygun sıra olmasa da cam kenarından 3. sıra boştu.Arkaları kapmışlar hemen !

Yerime geçtim ve hocanın kendini tanıtması ve sonra da klasik bizim kendimizi tanıtmamızla geçti.Ben utangaç biriyimdir ve tanımadığım bir ortamda genellikle konuşurken kekelerim ve söyleyeceklerimi unuturum.Gene öyle oldu ama ben garipsemedim her zamanki gibi .Ben  o yıl ilk defa koleje yazılmıştım ve tabikide devletteki insanlardan farklı insanlar var .Zengin züppelerle dolu ve arada güzel insan çıkabiliyordur herhalde.O günün hemen bitmesini dileyerek geçirdim .Keşke 1-2 hafta ilerisine gitsek de insanları çoktan tanımış olsaydım diye dileyerek geçti.

Kendime not : Oğlum ben öyle her gün yazamam beni biliyorsun üşengeç biriyimdir .Önemli bişey olursa geri dönücem .Umarım kendime iyi bakarım GÖRÜŞÜRÜZ !

SonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin