Ik staar met open mond naar Jai. Dunya komt voor me staan. Jai kijkt ons scheel aan. Dunya begint het ook te begrijpen. Jai komt op me af gelopen.
'Bby waarom doe je zo raar.' zegt Jai op een lage toon.
'Wat denk je zelf Wowor' zeg ik boos
'Ik heb geen idee, ik heb toch niks fout gedaan.' zegt Jai geschrokken.
'Jij hebt tegen mij gelogen. Jai. Jij staat aan de kant van Kaj en niet van mij.' schreeuw ik nog bozer.
'Lauren please laat het me goed maken.' stamelt Jai.Ik negeer hem en loop naar beneden.
'LAU NEE,WEET JE WAT ER DAN GEBEURD KAJ EN MAM ZULLEN JE WURGEN' Sist Dunya
'Wat maakt het uit. Iedereen liegt tegen mij.' zegt ik rustig.Ik loop helemaal naar binnen. Ik zie niemand. Dat is dus goed nieuws voor mij. Oké ik ben nu best wel bang. Ik had Jai nooit moeten geloven, maar dat deed ik wel. Ik loop door naar de uitgang. Ik maak de deur open, maar het lukt niet. Er gaat een piep af. Fuck dit is het signaal voor als iemand de deur uit wil. Ik moet hier weg, straks komt Kaj naar beneden en dan ben ik de pineut. En dan ook echt de klos. Ik zou vermoord worden door mijn eigen broer. Cass heeft me nog nooit echt geholpen als ik in de problemen zit zoals nu.
'Ah Lauren hier ben je' Grijnst Kaj
Ik kan gewoon horen dat Kaj dat is. Nu ga ik eraan. Gelukkig is mam er niet. Ik probeer me niet om te draaien. Ik zie de politie aankomen rijden. F*k dat word de gevangenis in voor mij. En ik kom in de krant terwijl ik niks heb gedaan. Want ik ben het zusje van Kaj. Hoeraa. De politie mannen komen naar binnen. Wat hun kunnen er gewoon in.
'Jij bent zeker Lauren Van Der Voort.' zegt de ene
Oké ik moet nu mijn werk gaan verraden. Ik heet geen Lauren ik ben Kaj's zusje niet. Oké hoe ga ik dit vertellen. Ik heb altijd mijn pasje van het werk op zak.
'Camila Groothuis. FBI spion' zeg ik zacht.
Ik laat mijn pasje zien. Ik heb mezelf en het werk verraden. Ik zou gedood worden. Ik heb tegen mijn vriendinnen gelogen. Ik had Jorik belooft om dit nooit te gaan zeggen. Ik heb zijn regel overtreden. Ik zal zwaar gestraft worden. Kaj is heel erg geschrokken toen ik het zei. Hij barstte in tranen uit. Waarom geen idee. Er gebeurt helemaal niks totdat Jorik binnen komt. Oké nu gaat het gebeuren. Ik ga eraan.
'Camila jij hebt mijn regel streng overtreden'
'Meneer ik kan alles aan u uitleggen'
'Je weet wat hier aan vast zit Camila.'
'Ja meneer'Hij pakt zijn pistool erbij. Dit is het einde van mijn FBI baan en mijn leven. Dit is de beste straf die ik kan krijgen. Ik heb gewoon gelogen en dat deed ik ook tegen Dunya. Ik voel me nu heel erg schuldig. Hij pakt zijn pistool goed vast. Kaj springt ervoor en krijgt de kogel op zich. Hij heeft zich voor mij op geofferd. Ik begin te huilen. ik hoor voetstappen van de trap rennen. Heel B-brave staan met zijn handen voor hun mond te kijken naar Kaj. Ik probeer ze niet aan te kijken. Jorik is vertrokken en de Politie mannen ook. Hoe ga ik dit aan hun uitleggen. Ze kijken van mij naar Kaj. Dunya komt er ook bij staan. Ze kijkt me boos aan.
'Heb jij dit gedaan' Sist Dunya
'Nee ik heb het niet gedaan'Oké iedereen die hier nu staat neemt het op voor Kaj en niet voor mij. Ik heb nu niemand meer die me vertrouwt. Ik trap de voordeur in en loop weg. Jai doet zijn handen om mijn middel.
'Bby, heb jij dit gedaan'
'Nee, maar ik heb tegen iedereen gelogen.'
'Hoezo'
'Camila Groothuis. FBI Spion'Jai laat me los en kijkt me met grote ogen aan. Oké dit is heel erg creepy.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...