☆ingerasul meu☆

49 4 1
                                    

Imi amintesc si acum...era o seara de iulie foarte călduroasă...o seara in care planuise.m sa ies cu un vechi prieten cu care nu mai vorbise.m de foarte mult timp...un fel de reuniune...treceam printr.o perioadă grea...eram dupa o despărțire de fata pe care o iubeam enorm...Nu stiam daca este bine sa ies...Nu vroiam sa il indispun si pe el cu starea mea...stabilise.m sa ne vedem la ora 20:00...era deja ora 19:03 si eu încă nu ma puteam decide ce este mai bine sa fac.
Într.un final decid sa k putin aer curat nu imi poate face mai mult rău si chiar simteam nevoia sa vb cu cineva care sa ma înțeleagă.
Intalnimdu-ma cu el cum nu ne vazusem de mult hotarasem sa vorbim despre ce am mai facut in cei doi ani in care nu am mai vb...sa mai povestim...totul a fost ok in acea seara reusisem sa ma deloghez de problemele pe care le aveam...cum stăteam amândoi in acelas cartier am hotarat sa plecam impreuna spre casa pe jos asa mai puteam vb...in drumul nostru spre casa acesta se intalneste cu o fata...din discutie sa inteleg ca este o vecina de bloc...dar privindo nu-mi venea sa mai imi iau ochii de la ea...Nu imi venea sa cred cata frumusete putea sa incapa in corpul unei persoane...ochii ei erau atat de sclipitori ca niste diamante pretioase...gurita atat de mica,de dulce...un par lung saten...nu sunt cuvinte sa poti descrie atata frumusete...era perfecta!
De si sunt un băiat nu tocmai timid cv ma inmuiase...Am hotat sa fac cunostinta cu ea dar prietenia ei nu ma mulțumea...Eu o vroiam sa imi fie iubita dar nu credeam ca o fata ca ea s.ar uita la un băiat ca mine...Nu credeam ca am vreo sansa oricât de mica...Am devenit prieten si cu ea...in cateva zile ieseam cu totii in oras...fara sa stiu aveam prieteni comuni... spre norocul meu doar ce se despartise de prietenul ei pe care il iubea mult iar eu am devenit umarul pe care potutea plange...era oficial in fiecare zi reuseam sa ma apropii de ea din ce in ce mai mult...Intr-o seara ne.am strans cativa prieteni...a iesit si ea...in jurul unui foc micut de tabara stateam toti si care mai decare povesteam diferite lucruri...Imi arunc privirea catre ea,iar ea incepu-se sa zambeasca...o vedeam mai fericita...o vedeam schimbata...ceva se întâmplase... cumva am presupus ca am si eu o parte din schimbare... intr-un sfarsit am obseravat ca ii eram simpatic si dintr-o gluma mia dat un pupic in colțul gurii...am ramas blocat dupa care mi-am revenit...va zic sincer nu am simtit niciodata acel fior...pentru prima data in viata mea eram fericit cu adevarat doar pentru acel sarut era atat de dulce atat de moale atat de...nu am cuvinte.
La scurt timp am hotarat sa transformam prietenia in relatie... dar nu dupa mult timp mi.am dat seama ca nu putea fi ceva serios asa ca stateam impreuna doar pentru a nu sta singuri,a durat doua saptamani un vis pentru mine...ma vrajise aceasta fata ma facuse praf nu mai eram bun de nimic...ma gandeam tot timpul doar la ea... dupa doua saptamani hotarase sa o terminam si se impacase cu fostul ei prieten.
Sincer nu aveam nimic cu el doar ca il uram din toata inima...nu-l suportam...nu puteam sa il vad in fata ochilor...il uram la propriu...A ramas cu el o saptamana dupa care iar sau despartit...cv nu mersase bine ori cv in inima ei se schimbase...in una din seri am mers cu toti in centru vechi intr.un club...neam intors spre dimineata, uni au plecat mai devreme altii au plecat la alte localuri...toti sau imprastiat.. iar ea ma rugat sa o conduc spre casa... binenteles ca am fost de acord...nu o puteam refuza...eram topit dupa ea...am ajuns in fata blocului dar inainte sa plece am rugato sa ramana cu mine zece minute in parculetul din fata blocului si a fost de acord.
Ne-am asezat pe o banca am vorbit...eram cei mai buni prieteni dar nu asta era planul meu intr-un moment potrivit am incercat din nou sa o sarut dar ea a intors capul mia zis: NU, NU E BINE SUNTEM DOAR PRIETENI m-am simtit foarte prost dar totusi eram mort dupa ea asa ca am hotarat sa ramanem prieteni... cei mai buni prieteni mi-am promis mie ca nu o sa mai incerc niciodata sa o sarut...Zis si facut zilele treceau iar prietenia se intarea din ce in ce mai mult... eram foarte naiv,atat de naiv incat nu observam ca pe zi ce trece se indragostea tot mai mult de mine...
In una din seri am iesit impreuna mai multi si stand la vorba niste baieti sau legat de ea...ma durut de parca era iubita mea...m-am ridicat si le-am zis:"e prietena mea asa ca vedeti-va de treaba"... sau linistit am iesit afara si neam asezat cu totii pe o banca nu o sa uit niciodata seara aceea...ea s.a asezat langa mine ma privit in ochi...fara sa imi dau seama ma sarutat...am ramas blocat pentru a doua oara si am intrebat-o:CE FACI?...ea sa simtit prost si a plecat fara sa-mi raspunda. Ajungand acasa imi trimite un mesaj in care isi cerea scuze pentru ce facuse....A doua zi ne-am vazut si sincer imi era cam rusine sa o vad si credeti-ma ca nu sunt o fire timida doar ca in prezenta ei eram un nimeni... mi-am luat inima in dinti si am vorbit cu ea...o senzatie de neuitat...ne-am dus la ea acasa mai multi pentru ca parintii ei erau plecati...ma servit cu o cafea dupa care sa asezat langa mine... nu am mai zis nimic...nu mai era loc de vorbe...am luat-o in brate, am sarutat.o,am simtit pana in adancul inimii acel sarut.
Din clipa aia era oficial...eram impreuna pe bune...de data asta am ramas impreuna cam doua luni dupa care intr-o zi aveam ceva foarte important si urgent de facut...am plecat pentru o saptamana în provincie...Binenteles ca o sunam...vorbeam tot timpul, iar sera am sunato din nou un moment care ma marcat enorm... a tacut pentru o secunda dupa care mi-a zis TE IUBESC simteam ca zbor pentru prima data... am realizat ca chestia cu fluturi din stomac e adevarata...am realizat ca vreau sa o tin in brate...ca vreau sa o strang tare la piept sa nu o mai las niciodata sa plece iam raspuns SI EO TE IUBESC INGERASUL MEU MIK...nu am dormit in noaptea aceea.
A doua zi dis de dimineata mi-am facut bagajul si am hotarat sa ma intorc acasa... sa intamplat in asa fel incat am ajuns seara...afara ploua tare...se circula foarte greu...parca timpul trecea greu si drumul spre casa era tot mai lung...intr-un sfarsit am ajuns...ea era acasa...am rugat.o sa coboare pana in scara blocului...a coborat si parca o si vad in fata ochilor...era atat de frumoasa si imi lipsise atat de mult...era atat de minunata...am luato in brate...am sarutat.o si am strans.o in brate...simteam ca e doar a mea...simteam ca nu imi mai doresc nimic...Nu stiu daca vreodata in viata ati avut aceasta senzatie...senzatia aia cand ai tot ce iti doresti...cand ai tot ce vrei...când nimic nu iti lipseste si nimic altceva nu mai contează... asa era ea pentru mine in secunda aceea...nu-mi doream nimic de la viata...decat sa o am pe ea langa mine...daca o aveam pe ea nu imi mai trebuia nimic.
Dar ea era inca minora...avea 17 ani si era virgina...sincer nu era o problema pentru mine...nu imi doream decat gurita ei nimic altceva...vroiam sa o respect...si eram dispus sa o astept o viata dar sa intamplat in asa fel incat sa intamplat sa facem dragoste... de nedescris acele sentimente...sentimente pe care nu le mai avusem niciodata inainte...sentimente ce imi inundau tot corpul...era ceva nou pentru mine,pentru prima data in viata simteam ca am un scop... ca pot lupta pentru ceva care merita cu adevarat si sincer nu eram genul de baiat care sa stea dupa o fata prea mult timp dar ea era mai minunata pe zi ce trecea...
La scurt timp am cunoscut-o pe mama ei... nu va doresc sa simtiti asa ceva... ea ma ura,eu o uram, deci ne uram reciproc fara nici o indoiala.
Nu a fost de acord cu relatia noastra orice faceam nu eram bun...Dar incapatanatul de mine sa cedeze...never... am lupatat foarte mult cu parintii ei...ne vedeam cateva minute pe zi fara sa stie nimeni...din ceva atat de minunat devenise foarte dificila relatia doar din cauza parintilor ei,dar din prea multa dragoste am luptat si as fi luptat pana la ultima rasuflare pentru ea...am pus la spate toate vorbele urate pe care le auzeam dar cel mai important am ramas impreuna pana cand parintii ei au vazut ca ne iubim prea mult si au fost de acord intr-un fel sau altul cu relația noastra...Dupa un timp mi-am luat pemisul de conducere si din moment ce parintii mei erau plecati din tara am fost nevoit sa plec si eu la ei dar aveam inima impartita nu puteam sa o las...ma lega ceva...era ea...viata mea cu toate astea am cautat o solutie am hotarat sa ramanem impreuna... chiar daca eram departe unul de altul a fost bine cat a fost dar relatia la distanta creaza iluzii in mintea ta chiar daca nu sunt nici pe departe adevarate iar cum eu eram extrem de gelos si esti gelos doar atunci cand iubesti cu adevarat deci ne certam mai mereu.
Am trecut peste toate certurile am reusit dar imi era atat de dor de ea...trecusera cateva luni...nu puteam sa mai dorm de dorul ei... asa ca am renuntat la tot... am plecat inapoi... am ramas acasa cu ea...nimic de zis...fericire maxima dar lipseau banii...nu prea puteam sa ma descurc...cum am facut cum nu am facut m-am descurcat...am duso asa patru luni dar nu mergea...am hotarat "iubitoplec,o sa muncesc,o sa fac ceva pentru noi"sa ne luam o casa,sa ne facem un viitor cat de greu ar fi,asa ca am plecat...la scurt timp am avut o cearta puternica in urma caruia ne-am despartit de tot...Din nou zic...nu doresc la nimeni sa simta ce am simtit eu cand la doua saptamani ea isi gasise deja pe altcineva...am cazut la pamant cu totul...nu mai eram om...nu mai stiam de mine, de nimic...m.a distrus si cu toate astea am hotarat sa o las sa fie fericita...pentru 4 luni de zile am stat singur...nu m-am apropiat de nici o fata...suferinta facea parte din viata mea de zi cu zi.Dupa un timp mi-am gasit si eu pe cineva dar nu era nimic...nu puteam sa gasesc pe nimeni asa cum imi doream eu cu adevarat...nu,nu am incetat nici o secunda sa o iubesc la fel ca in prima zi...la fel ca atunci cand iam zis pentru prima data TE iubesc...Dupa un timp trebuia sa ma duc la o inmormantare la cineva in tara asa ca m-am intors sincer nu stiu cum de a auzit cum de a stiut stiu doar ca am vazut-o in fata mea cand am ajuns se schimbase atat de mult...m.a luat in brate am simtit ca ma topesc...Se schimbase enorm de mult...nu imi venea sa cred ca era ea...asa ca am profitat de ocazie ca eram acasa am stat cu ea tot timpul asta dar cand am sarutat.o, doamne iar acel fior ma cuprins, ma indragostisem pentru a doua oara si ea la fel asa ca ne-am impacat...nu era totul pierdut o raza de speranta era din nou in viata mea...Ea era inca minora...eu binenteles ca m-am intors si am lasat.o iar singura la o luna imi zice"iubitule imi este dor de tine foarte tare eu fug de acasa"si asa a si facut...a fugit de acasa si a venit la mine dar nu asta era problema ci ca tatal ei era POLITIST...Greu sincer...foarte greu...dar am riscat tot...am mers mai departe doar ca nu a stat la mine mai mult de o zi pana ce a gasit.o si a adus.o inapoi,dar ceva se schimbase au observat ca ne iubim atat de mult ca nu este nimic ca dragostea noastra si ca era foarte puternica asa ca au fost de acord...ne.am vazut mai des... a fost ca un vis...cel mai frumos vis de fapt.
Totul a mers bine pana cand am calcat stramb...nu am inselat.o, dar a deranjat.o enorm de mult si doare si cand iti povestesc...am incercat sa fac ceva si eu si ea la fel dar nu cred ca mai era ceva de facut atatea lacrimi sunt si vor mai fi...atatea pareri de rau... atatea lucruri nespuse...doua inimi zdrobote...iata aici s.a incheiat toata aceasta poveste... o poveste prea frumoasa...o poveste atat de minunata sincer m.a marcat pe viata...nu am uitat.o,nu o uit si nu o sa o uit niciodata...ea inseamna tot ce am avut mai de pret pe pamant...a fost cea mai mare fericire...a fost cea mai mare bucurie...regret din toata inima toate planurile pe care le aveam...regret tot ce nu sa intamplat...tot ce am stricat...tot ce nu mai poate fi...e foarte greu printre lacrimi iti zic te iubesc mai mult ca niciodata...nu te poate inlocui nimeni si nimic pe acest pamant...nu o sa incetez niciodata sa te iubesc si iti multumes din inima ca ai fost a mea...iti multumesc ca mai iubit si ca am fost viata ta candva si sper ca o sa mor sperand...!!!
Te iubesc ingerasul meu!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Poveste De DragosteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum