Piedzīvojumi

106 20 2
                                    

Kā var būt draudzība bez piedzīvojumiem , nepatikšanām , kašķīšiem un salabšanas? 🤔

Piemēram viens mūsu plus , kā uzskatam mēs , mēs nesaucam viens otru vārdā...mums ir savas iesaukas. Viena no mums ir skrūve , un otra nagla. Dīvainas? Visticamāk...bet no tā ir būvēta mūsu draudzība...ko tur vairs padarīt...divas nešķiramas loses 😏

Šajā nodaļā būs viens stāsts no mūsu pieredzes. Varbūt kaut kas piepušķots un kaut kas arī noklusēts...bet viss sākās ar parastu palikšanu pa nakti : 😏

Pulkstens ar savu mazo rādītāju tik tikko skāra vieninieku , kad skrūve iesaucās - EJAM ĀRĀ!
- Tu , lose , mūs poliči savāks.
- nesavāks , Tu māki kun Fuuuuu.
- labi , ejam...
Meklējām nepamanāmāko izeju ārā no pagalma. Pa galvenajiem vārtiņiem būtu pārāk bīstami , tāpēc jau pa taisno devāmies uz mazajiem vārtiņiem , kas ir slepus noslēpušies aiz lielās suņu būdas un milzīgu ķiršu koku , kas meta milzīgu melnu ēnu , kas nakti padarīja vēl baisāku.
Lēnām atvērušas čerkstošos vārtiņus , abas izlavījāmies ārā no pagalma un es aiz sevis aizvēru tos , lai nebūtu naktī jāskrien pakaļ sunim pa visu pilsētu.
Nedaudz nobijāmies no skaļās vārtiņu čerkstoņas , jo a ja nu kāds sadzirdēja? Tādēļ metāmies gar kaimiņu mājām līdz tuvākajam krustojumam , lai beidzot tiktu prom no ielas , uz kuras atradās skrūves māja , lai viņas ģimenes locekļi nepamanītu divas meitenes pidžamās bēgot pa pilsētu meklējot piedzīvojumus. Un kur nu vēl lai mūs atpazītu!?😟
Tikušas līdz ielas galam , ieraudzījām divus spīdekļus tālumā. Kad sapratām , ka tā ir automašīna , tā atradās jau piecu metru attālumā no mums. Nedomājot , mēs ielecām tuvākajā krūmā. Krūms bija milzīgs , jo mēs abas divas varējām tajos nogulties , lai nevienu ķermeņa daļiņu nevarētu redzēt pat ieskatoties krūma dziļumos. Kamēr mašīna apstājās tieši pie krūma , kur atradāmies mēs abas , mēs sajutām nepatīkamu kņudoņu uz tām kāju daļām , kuras nenosedza mūsu pidžammas . Sajūta sāka pieņemties spēkā kā nelielas sāpes un tajā pašā laikā nieze . Abas saskatījāmies , cik nu tas bija iespējams , un sākām uzmanīgāk ieklausīties apkārt notiekošajā. Divas vīrieša balsis sarunājās , bet par ko...tas nebija saklausāms . Mums abām galvā misējās viena un tā pati doma "viss , policija mūs pieķers , vecākiem pateiks par mūsu nakts piedzīvojumu un mūs vairs nekad nekur nelaidīs vienas!"
Kad kāds no vīriešiem iemeta kaut ko krūmos , kas pēc skaņas izklausījās pēc maisa , kas bija pilns ar alus pudelēm , kas nepatīkami berzējās viena pret otru ,  abi aizcirta aiz sevis mašīnas durvis un mašīnas motora skaņa strauji pazuda.

Turpinājums sekos 🌚
Ja jums patika , Nospiežat lūdzu zvaigznīti ⭐️ Paudies😇
Buč buč , tiekamies nākamajā daļiņā 🐙

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Aug 17, 2016 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

FRENDŠIP️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ