Casa groazei
Pe o starduta mica din Londra se afala o casa parasite de mai mult de 10 ani . Era deja in paragina , majoritatea geamurilor si usilor erau acoperite cu scanduri de lemn . Nimeni nu a mai avut curajul sa intre in acea casa ….pana cand ……un grup de 5 tineri curiosi s-au decis sa infrunte toate miturile si toate legendele legate de acea casa.
Louis , Amanda , Harry , Jennifer si Niall sunt curajosii care se indreapta acum spre casa groazei….
- Cam inspaimantator ! zice Amanda .
- Te apar eu ! spune Louis curajos.
- Puteti inceta cu prostiile ? spune Harry dezgustat.
- Ok, atunci….hai sa intram !spune Jennifer si Niall aproband-o .
Cei 5 intra in casa , reusind cu usurinta sa rupa scandurile putrezite.
- Ok ….hai sa vedem ce se ascunde pe aici ….
- Ar trebui sa ne despartim . zice increzator Niall
- Poate ai dreptate . spune Harry .
- Bine ! Eu merg cu Amanda ! spun Louis si Harry la unison, Amanda privindu-i foarte ciudat .
- Bine atunci ! S-au facut grupele : eu si Niall si Amanda , Louis si Harry .
Cei 5 s-au despartit : Niall si Jennifer au mers sa inspecteze la parter , iar ceilalti 3 pe la etaj . Dar ….de odata se aude un tipat . Era tipatul Amandei. Harry si Louis s-au intors speriati spre ea si au vazut-o
uitandu-se la o oglinda sparta din care iesea sange . Apoi o silueta se arata din umbra . Era de fapt o fata : blonda , inalta , slaba si cu ochii caprui insangerati !
- C-cine esti tu ? intraba Harry speriat .
- Eu sunt Alessandra ! Cum m-ai putut uita ?
- Sa te uit ? Nici ma car nu te cunosc ?
- Harry …uitucul de Harry ….. chiar nu ma mai recunosti nu ? Normal ca nu ! Nici macar nu ai fost la inmormatarea mea .
- In-inmormatare ? spune speriata Amanda .
- Stai linistita ! Cred ca mi-asa fi adus aminte daca o persoana draga mi ear fi murit ! spune Harry , incercand sa o calmeze pe Amanda .
Dar dintr-o data Alessandra dispare in peretele mucegait al camerei.
- C-ce a fost asta ?? intreaba Louis speriat .
- Harry ! Ce ai mai facut acum ? spune nervoasa Amanda .
- Nu stiu nimic ! Jur ! zice Harry , spaima lui putandu-se citi in glas .
Acum sa vedem ce mai fac Niall si Jennifer ….uhh…se pare ca erau in bucatarie …mda…Niall cauta mancare .
- Niall ! De ce tot cauti mancare intr-o casa parasita de mai bine de 10 ani ?
- Pentru ca imi este FOAME !
- Dar , oricum daca vei gasi mancare sunt mai mult ca sigura ca va fi expirata sau …mucegaita !
- Poate ca ai dreptare ….
- Mereu am !
Pff…alt zgomot ?? Da…cred ca era tot Alessandar , dar stai ! Nu , nu era ea ! Erau Anamda , Louis si Harry. Erau speriati ! Foarte speriati !
- Sunteti bine ! striga Amanda din capatul usii ! Ce ma bucur ca sunteti bine !
- Da ! De ce nu am fi bine ?
- ……….
TO BE CONTINEAUD