Aria

238 9 14
                                    

 Nefes nefese kalmış bir şekilde yatağımdan sıçradım.Her tarafım ter içerisinde kalmış.Bunun sebebi bir süredir gördüğüm o rüyalarım.Ölen annemi bir süredir rüyalarımda görüyorum.O kendi içindeki canavarla baş edemediği için iki yıl önce babamın kolları arasında ölmüştü.Babamın kollarında artık parıldamayan gözleri ifadesizce tavana dikilmişti.Hiç bir zaman unutamayacağınız bazı anlar vardır.Gözünüzde tekrar edip duran o anlar...

 Odam zifiri karanlık olmasına rağmen sehpamın üstündeki bardağımı seçebiliyordum.Camlar bizi güneş ışığından korumak için metal kepenklerle kapatıldı.Bu civarda oturan herkesin evi böyle korumalı.Fakir kesim dışında.Onlar gazetelerle korunmaya çalışıyorlar.Isırıldığım'dan bu yana altı ay geçmişti.İnsan ister istemez bu süre boyunca karanlıkta yaşamaya alışıyordu.Bardağımdaki suyu kafama diktim.Aslına bakarsanız suya değil kana ihtiyacım vardı.Ben artık bir insan değildim.Üstüme örttüğüm çarşafımı ayağımla ittirerek üstümden atmayı başardım ve yataktan kalkıp odamın kapısına yöneldim.Kapıyı açtım ve karanlık koridor boyunca ilerleyip mutfağa adımımı attım.Buzdolabını açıp şişedeki kanı aldım ve bir bardak çıkartıp ona doldurdum.Bardaktaki kanı kafama diktikten sonra saate baktım.Henüz güneş batmamış olmalıydı.Tekrar odama döndüm ve sehpamın üstündeki titreyen telefonumu elime aldım.

Gün batımına bir saat kaldı hazırlan -M.

Mesaj Meredith'den gelmişti.Bu akşam onunla buluşup bir konsere gidecektik.Telefonu yatağa fırlatıp duş almak üzere banyo'ya girdim.Sıcak suyun bütün kötü düşüncelerimi silip atmasını umuyordum.Bu konuda bana her zaman yardım ediyordu.Duşumu aldıktan sonra konsere giderken giyeceğim kıyafetleri seçtim.Sıfır kol beyaz bir bluz ve gri kot eteğimi giydim.Saçımı da tepeden sıkı bir topuz yaptım.Şimdi sadece gün batımını beklemek kaldı.

Bir saat boyunca makyajımı yapıp takılarımı taktım.Takı olarak zümrüt yeşili bir kolye takmıştım.Bu kardeşimin bana verdiği son hediyeydi.Babam 16.yaş günümüzde bizi vampire çevirecekti.Yaşadığımız bu şehrin geleneğiydi.Ama Diana kaçtı.O an gözlerimin yaşardığını fark edince derin bir nefes aldım.

Sevgili şehir sakinleri...

Güneş batmıştır.Dışarı güvenlidir.

Dışarıdan gelen duyuruyu duyunca çantamı kaptığım gibi dış kapıya yöneldim.Sehpanın üstünde duran kumandayı alıp kırmızı tuşa bastım metalik bir sesle bütün kepenkler açıldı.Kapıyı açtım.Dışarıda bir sürü vampir vardı.Kapıyı kapattım ve kaldırımda yürüyen insanların arasından Meredith ile buluşacağımız yere doğru ilerledim.Çoğu kişinin bu geceki konsere gittiği belli oluyordu.Hepsi süslenmiş ve enerjik görünüyorlardı.Karşı kaldırımda bana el sallayan sarışın kızı gördüm.Bu Meredith'den başkası değildi.Koşarak onun yanına gittim.

"Selam."diyerek gülümsemeye çalıştım.O ise bana sıkıca sarıldı.Bende karşılık olarak kollarımı beline doladım.

"Çok güzel görünüyorsun."dedi beni baştan aşağı süzerek.

Normalde böyle iltifatlar karşısında kızarırdım ama bu vampir olduktan sonra değişti.Artık utanmıyorum utansam bile belli etmiyorum.Meredith'in arabasına bindik.Çoğunlukla okula da bu arabayla gidiyorduk ama yaz tatili olmuştu.Arada bir sohbet ettik.Ve şehir merkezine varınca kalabalıkla karşılaştık bu yüzden arabayı park edip yürümek zorunda kaldık.

***

Konser için sırada beklerken kot eteğimi çekiştirdim ve bluzumun askılarıyla oynamaya çalıştım.Sıra fazlasıyla kalabalıktı.Birden telefonumun kot eteğimin cebinde titrediğini fark ettim.Telefonu cebimden çıkartıp ekrana baktım.Mesaj babamdan gelmişti.

Kızıl Vampir -Gece Keşfi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin