1. New neighbour

64 4 0
                                    

„... no a nakonec mě pozvala k sobě domů a vyspali jsme se spolu. Dokonce mi i dala číslo, takže si to určitě bude chtít zopakovat. No, myslím, že z toho bude něco víc" dořekl Greg a spokojeně si sedl do křesla vedle mě a promnul si ruce. A takhle to chodilo skoro každý víkend. Poposedla jsem si na gauči a s úsměvem si založila ruce na hrudi. Mezitím do místnosti přišla i Emily.

„Gregu. Kolik už jich bylo?" pronesla Gregovým směrem a posadila se vedle mě na gauč se sklenkou u ruce a rovnou mi i jednu podala. Děkovně jsem kývla, napila se a dále poslouchala Grega.

„Ale Scarlet je jiná, myslím, že si rozumíme a tak. Teď to vyjde. Jsem si tím jistý". Položil si nohy na konferenční stolek před ním.

„Ehm, u desáté jsem to přestal počítat" do naší konverzace se přidal i Toby, který se taky usadil na gauč vedle mě a Emily. S Emily Grega úplně ignorovali. Musela jsem se tomu smát.

„Toby, ty mlč. Buď rád že u mě můžeš bydlet" řekl Greg a výhružně zvedl ukazováček Tobyho směrem. Ten jen protočil oči a taky se napil ze skleničky. „Jsem tvůj příbuzný, přece bys mě nenechal na holičkách" dořekl Toby a zakuckal se.

„Když to neumíš pít tak mi to radši dej." Řekl Greg a doslova vyrval Tobymu skleničku z ruky. „A se Scarlet to vyjde, vsaďte se" dodal hrdě a vypil obsah skleničky na ex.

„Nevsadíme, nechceme tě přivést na mizinu" zasmála jsem se a potom se taky napila. Takhle jsme trávili každý čtvrteční večer. Vždycky jsme se u někoho z nás sešli a povídali si, co je u nás nového. U Grega to bylo pořád to samé, akorát jiné holky.

„Hej!" vykřikl mým směrem. „Myslel jsem, že aspoň ty jsi na mé straně Cat" dodal a výhružně se na mě podíval. Zasmála jsem se a zavrtěla hlavou. „To víš, že jsem" odpověděla jsem mu se smíchem.

„A co vůbec ten tvůj doktůrek?" zeptala se z ničeho nic Emily. „Ještě není můj, ale jednou bude" řekla jsem, usmála se a podívala se do země. Dopila jsem obsah skleničky. S Jamiem jsme se seznámila, když jsem šla jednou za tátou do práce a byla to láska na první pohled. Teda jenom z mé strany. Jamie je o pět let starší než já a vždy mě bral prostě jenom jako dceru svého nadřízeného.

„Ale notak Cat, už se o něj nesnaž. Vždyť tebe chce tolik kluků a ty máš v hlavě pořád doktora Jamieho. Zrovna včera se naproti nám přistěhoval nějaký nový, prej je z Anglie. Když tak nad tím přemýšlím, vlastně bydlí ve čtvrtém patře jako my, takže bychom mohli vidět k němu do bytu" řekla Emily a nadšeně se zvedala z gauče.

„Emily, notak, přece ho nebudeme sledovat" pronesla jsem jejím směrem a protočila oči. Ale to už Emily zhasínala a běžela naproti k oknu. Toby se k ní okamžitě přidal.

„Stejně nic neuvidíte" dodala jsem a protočila oči znova.

„Právě vylezl ze sprchy" vykřikla Emily a doslova se nalepila na okno. Nedalo mi to a taky jsem přiběhla k oknu. „Je sexy, nemyslela jsem si, že bude tak pěknej" pronesla Emily a ještě víc se nalepila na okno.

„No, musím uznat, že je vážně sexy" odpověděla jsem. Byl fakt sexy, světle hnědé lehce vlnité vlasy které měl teď mokré a kapky mu spadávaly na ramena. Ty měl vypracovaná stejně jako zbytek těla a kolem pasu měl omotaný čistě bílý ručník. Podívala jsem se na Emily a ta vypadala, že přemýšlí nad stejnou věcí jako já před chvílí.

„Je víc než jen vážně sexy" řekla zasněně Emily a pořád se na něj dívala. „Asi půjdu brzo na návštěvu" dodala a podepřela si rukou hlavu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 17, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LOVE MY LIFE ▲ CZ ▲Kde žijí příběhy. Začni objevovat