Harry Potter Tag!

147 11 6
                                    

Hei! Czytasz właśnie taga związanego z moją miłością - Harrym... Jestem totalnie uzależniona od tej sagi, mam nadzieję,że ty też! Zapraszam do czytania :)

1.Twoja ulubiona część Harry'ego?

- Zdecydowanie Więzień Azkabanu! Dlaczego? Musicie wiedzieć, że nad życie uwielbiam Remusa Lupina, który ukazuje się właśnie w tej części. Poza tym  jest tam Hardodziob, którego bardzo lubię :)

2.Ulubiona postać męska? 

- REMUS! Nie umiem wyjaśnić dlaczego. Po prostu polubiłam go od razu, jak tylko natknęłam się na niego czytając trzecią część. Może lubię go za rozsądek, za mądrość.

3.Ulubiona postać żeńska? 

- Hmmmm... Po długim namyśle wybrałabym Ginny. Wiem, że niektórzy jej nie lubią, ale w przeciwieństwie do mnie. Ginny pokazuje, że dziewczyny tez są silne, że walczą o swoje. 

4.W jakim domu w Hogwarcie byłabyś?

- Niezbyt oryginalnie odpowiem Gryffindor. Nad wyborem domu mogłabym się długo zastanawiać. Robiąc quiz na Pottermore, tiara przydzieliła mnie właśnie do tego domu. Z czystej ciekawości zrobiłam test jeszcze raz, przy czym wyszedł mi Hufflepuff. Bardzo lubię ten dom, jednak wolę ten wcześniej wspomniany, więc właśnie go wybrałam.

5. Najmniej lubiana przez Ciebie część?

 - Myślę, że Zakon Feniksa. Jakoś nigdy nie przepadałam za Umbridge lub za śmiercią Syriusza. Książkę tą, kocham jednak tak, jak wszystkie pozostałe. Baaardzo mocno! <3

6. Znienawidzona postać?

Bez dłuższego zastanowienia mogę stwierdzić, że Dolores Srambridge.  Chyba nikomu nie muszę tego tłumaczyć.

7. Ulubione wspomnienie z Harrym?

1) Na wakacjach z moją przyjaciółką, Potterhead, siedząc w basenie rzucałyśmy na siebie zaklęcia typu : "Alohomora!" albo "Expecto Patronum!" co nie miało żadnego sensu xd.

2),Pewnie czytanie Harry'ego w środku zimy, w grubych kapciach, szaliku Gryffindoru, pijąc herbatę (w kubku Gryffindoru xd), pod kocem. Polecam. Dlatego Harry kojarzy mi się ze śniegiem i zimą.

8. Kogo w Harrym Potterze wskrzeszyłabyś?

- Nie, nie Remusa XD. Albo Severusa, albo Lily. Ale gdybym musiała wybrać jedną osobę,  byłaby to mama Harry'ego.

9. Twój ulubiony Paring?

- Moje ulubione paringi to: Nuna, Dramione, Romione, Hinny, Sevmione i Snily. Wiem, wariactwo... No cóż, tak już mam. Nie potrafię wybrać ulubionego :/

10. Znienawidzony paring?

- Harmione. Nie wiem czemu, po prostu jakoś mi do siebie nie pasują...

11. Ulubiony Weasley? 

- Bliźniaki <3 Miał być jeden ale ciiii xd

12. Ulubiony Czarny Charakter?

- Jejku... Nie wiem... Lucjusz? Nie gustuję w nich :/

13. Które Insygnie Śmierci?

- Peleryna Niewidka!

14. Z którym bohaterem chciałabyś się spotykać?

- Z Fredem Weasleyem. Taki śmieszek :)

15. Jaki byłby Twój patronus?

- Tym razem bardzo oryginalnie. Kameleon. Metamorfomadzy i te sprawy xD

16. Na jakiej pozycji grałabyś w drużynie Quidditcha? 

- Zdecydowanie ścigający. 

17. Z którym aktorem chciałabyś porozmawiać? 

- Tom Felton, albo Emma Watson.

18. Śmierciożerca, czy auror? 

- Na podstawie moich odpowiedzi, sami sobie odpowiedzcie na o pytanie xd.

To byłoby na tyle. Dziękuję, że wytrwaliście do końca. Inspirowałam się blogiem --------> Literacka Fantazja :)

Harry Potter Tag!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz