9. Návrat na statek

152 10 5
                                    

Ráno jsem si udělala hygienu a pak jsem se šla nasnídat k snídani jsem měla míchaná vajíčka. Byla jsem šťastná že se vrátim na statek k Míšovi. Měla jsem jít v jednu hodinu na koně. Čekala jsem a čekala chvilku jsem si i četla a nudila jsem se. No šla jsem si lehnout pustila jsem si televizi A hned jsem usnula ..........
........................ halooo stávat!? Je půl jedný zbudila mě mamka. Pane bože za chvilku mám s holkama sraz na koně u schránek musím se rychle převlíknout a zbalit se. O deset minut později jsem vyrazila ke schránek za holkama bylo to akorát. Jo holky už jedem ať to stihnem. o deset minut později jsme už přijeli na statek. Pozdravili jsme Péťu a Kačku bylo to boží je vidět tak po dlouhý době. Péťa nám oznámila že zítra budeme na náš příjezd spát na statku. Začali jsme jásat radostí a moc jsme se těšili! Došli jsme si pro koně úplnou radostí jsme přivítali koně. Došli jsme na dvůr a Péťa nám řekla aby jsme nasedlaly a na úzdili koně, že si vyjedeme na vyjížďku. Míšovi jsem zapletla ze hřívy cop a podsedlovku jsem mu dala mojí tyrkysově modrou a ještě v té samé barvě jsem mu dala čabraku. Áďa měla Darču sladěnou do červený. A Lucky měla sladěnýho do zeleno černý. Když jsme byly přichystaný tak jsme jen čekali na Péťu. Když byla i Péťa hotová tak jsme vyjeli. Jela s náma ještě Laskonka která byla trochu plaší. Jeli jsme přes louku a pak přes silnici. Když jsme dojeli na louku kde cváláme Péťa řekla že na přivítanou si nacváláme. Byly jsme hrozně šťastný že budem cválat! Začali jsme klusat a pak najednou Péťa řekla hop a cválali jsme bylo to super! Obcvávali jsme louku a pak jsme se v kroku vrátili na statek. Když jsme přijeli tak jsme od úzdili koně a od sedlali a pustili koně do výběhu. Než jsme s holkama odešli tak Péťa s Kačkou nám řekly aby jsme na zítřek nezapoměli.

Omlouvám se že trvalo než jsem vydala kapitolu neměla jsem čas a měla jsem hrozně kroužků. A mooooooc vám děkuju za tolik přečtení je to hrozně moc! Opravdu děkuju! !!
#Vaše Zuzka

1. Pád Z Koně Kde žijí příběhy. Začni objevovat