Özür Mektubu

54 1 3
                                    

Merhaba , ben Merve . Size yapılanlar için özür mektubu yazıyorum - ki benim bir alakam olmadığı halde . Ben sudenaz'ın ablasıyım .

Kardeşim dün yanıma geldi ve ağlıyordu ilk önce önemsemeyip işime devam ettim . O kadar kötüydü ki ne olduğunu anlamamıştım hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı .
" Abla sana birşey anlatacağım ama annem sakın söyleme " dedi bende " anlat ne oldu " dedim . Ve bana şunları anlattı .

" Facebookta 3 tane kız var ben ve eda ( bu sanaldan arkadaşı ve size 3 kişiyiz demişler 2 kişiler ) o kızlardan nefret ediyoruz ve sevmiyoruz . Biz de wattpad de bir sayfa açarak onlara nefret yorumları yaptık . Ben sadece pis şeyler yazdım ama eda shoplar yaptı . Bizi bunun yüzünden dava ediceklermiş " dedi ki ben şok oldum o an . Dertleri neydi ki size bunu yapma gerekeği duydular hiç bilmiyorum . İçeriye sesimiz gidiyormuş annem geldi " ne oluyor " dedi. " Başımıza bunu da mı getireceksin " diye kızın saçını başını yoldu nasıl kızı çekip götürdüm hatırlamıyorum . Çok ağladı ve olayı fazla ciddiye almış .

Bana daha ayrıntılı bir şekilde anlatınca bende bugün gitmem gereken bir işim olduğu halde izin alarak olaya göz attım . Facebookta gelen nefret yorumlarını da Sena denen kızın kardeşimi dava edeceğini de gördüm .

Size tek söyleyeceği ne annemden yediği dayak ne de yaptıkları saçma sapan şeyler . Sizden özür diliyoruz kendisi bir daha böyle şeyler yapmayacak . Öncelikle Dilara dan özür diliyoruz oruspu demesi yanlıştı . Sena dan ise ben ayrı özür diliyorum nasıl bir shop yaptıklarını görmedim bana anlattıklarında hesaplarını bile silmeye kalkışmışlar .

Hepinizden özür dileriz bir olanlar için lütfen dava veya küfür , hakaret konusunu kapatalım . Bir daha böyle birşey olmayacak .

Tekrardan özür dileriz .

Diekso

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Özür MektubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin