56-Dareskanin intikami

38 1 0
                                    

Tam her sey guzel gidiyor derken bir zamanlar dareskanin arada takilip opustugu bir oglan onunla konusmus. whatsappda bir grupta kiz arkadaslariyla beraber dareskayi asagilayip dalga gecmis. Dares konusmalari beni arayip anlatti. Cocuga pic diyelim ona yakisir. Donek karaktersiz kendini bir bok sanan sadist ergen tumblr boy kafasinda. Grupta beni de bolca yerden yere vurmuslar. Direk bana karsi yapilanlara kizmiyorum ama dareskayi bu sekilde uzemez.acimasizligini onun bir tarafina sokarim. (sokuldu)

Dareskadan cocugun ve onun best kankasi olan kasarin isismlerini ve resimlerini aldim. Aynami onume alip mumlarimi yaktim. Aynanin uzerine bir hexagram cizip ortasina tilsimli toprak kazanimi koydum. Bazi nefret, zarar verme, lanet tilsimlarini hexagrama yerlestirdim. Kazanin icinede bir kac parca marti kemigi, sarimsak parcalari, siyah tuz, ve bazi zehirli otlar koyup bir kagida kanla kasar ve picin isimlerini yazip uzerine lanet sigili cizdim ve kazanin icine koydum.

Sag elime aldigim karga tuyu ile lanetler okuyup kazana vurdum. "Bela bulutlari toplansin karanligin sesleriyle nefretler bitmesin elem dinmesin aci ve huzun nefretimle Ruhuna muhurlensin gozune uyku girmesin sevgi sana ilismesin kederinde acinda bogul seytanlar bile sana merhamet etmesin rahat vermesin"

Kazana yukledigim tum negatif enerjilerle birlikte lanetli kagidi marti ayagina sardim ve kazandaki her seyi sikica hava almayacak bir siyah posete koyup gomdum. Ben bu uygulamayi yaparken dareskada kendi lanetini yapiyordu. Ikimizdinde ici rahatti.aradan bir sure gectikten sonra picin haberlerini aldik. Ailevi sikintilar, kiz arkadaslariyla kavga edip arasi acilmalar, cevresinden ust uste yedigi kaziklar, best kasar kankasiyla arkadasliginin bitmesi. Dareskanin cadi oldugunu bilip dalga gecip asagilamanin karsiligini aldi ama buna inanmayi reddediyordu cunku icten ice korkuyordu. Bir daha daresle muhattap olmadi, cunku yasadiklarinin normal olmadigini biliyordu.


Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin