Én csak... én csak büszke vagyok mindannyiótokra! Hogy annyira vártátok a második évadot, hogy rávettetek, hogy írjak második évadot. Hogy tulajdonképpen már velük éltünk, Gilinsky és Taylor beszólásain mindig együtt nevettünk, Hayes balaseténél mindenki megijedt, esetleg sírt, Liz boldogsága, segítőkészsége, minden.
Szeretném Nektek megköszönni újra, hogy mennyire tetszett nektek a Szomszédfiú, és a folytatása! Komolyan, őrület, hogy tavasz óta még most is jönnek az értesítések, hogy mennyien tették az olvasólistájukba, szavaztak rá vagy kommenteltek.
ASDFGHJKL *boldog tánc*
Pár érdekesség a második évaddal kapcsolatban:
1. A Damian nevet először A nyár, amikor megváltoztam című könyvben olvastam először. Annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, ez lesz az ifjú Dallas neve c:
2. A pici szeptember 10-én jött napvilágra, bár ezt nem említettem meg, Gilinsky nagyon örült neki.
3. Először csak Damian Dallas akart lenni, de az utolsó pillanatban odabiggyesztettem a Graysont is.
4. Rydel, Ade legjobb barátnője az R5 nevű bandában zenél. Rydel Lynch.
5. Taylor és Rydel kapcsolatát egyáltalán nem terveztem. Ez is spontán jött, mint a Grayson.
Mivel szeretek kérdésekre válaszolni, ha szeretnétek tehettek fel nekem kérdéseket a Szomszédfiú - második évad, velem, bármi egyébről, ami érdekel titeket.
VAGY
16 díjam van, és ebből megcsináltam az elején nemtudommennyit. A kérdés, hogy írjak magamról 160 tényt (hinnye, tudok én ennyit magamról?), vagy kérdeztek tőlem? Döntsétek el, 30-án visszatérek akkor a kérdésekkel/tényekkel.
c:
piece&love;noja.
STAI LEGGENDO
Boldogsággal ölni |✔
FanfictionCAMELAIDE VISSZATÉR!!! . . . . . . . egy plusz fővel Szomszédfiú második évada